Villa La Vita è Bella

9,3

14 reviews over Villa La Vita è Bella in het Nederlands

Rob Korpel,
8-10-2018

Een fantastische villa met adembenemend uitzicht en groot zwembad

een fantastisch huis met een droomuitzicht

Greetje,
23-3-2017

Je hebt een schitterend uitzicht

Droomhuis op Bonaire (maar dan echt)

Huib Hielkema,
14-1-2017

Heerlijk huis met geweldig uitzicht en van alle gemakken voorzien. Was onze eerste keer op Bonaire, maar we komen terug en dan naar paradijsje La Vita E Bella. ' De hemel mag nog even wachten'.

Als je er eenmaal bent hoeft niets meer, behalve relaxen en genieten van het uitzicht op Kralendijk, de zoutpannen en Klein Bonaire. Dat vonden zelfs ook onze dochters van 15 en 18 jaar oud. We zagen de prachtigste vogels met alle kleuren van de regenboog rond het huis.

Mooiste huis op Bonaire tot nu toe...

Martine en Peter
4-10-2016

Wij zijn al voor de 4e keer op Bonaire en hebben nog meer genoten dan ooit tevoren, mede dankzij dit schitterende huis! Prachtig panoramisch uitzicht, ook over Klein Bonaire. Elke dag wel even dobberen in het zoutwater zwembad dat ook regelmatig gereinigd wordt. Tot ver in de avond, als het iets koeler en al donker is... nog heerlijk buiten zitten, zwembad sfeervol verlicht, mooie warme buitenverlichting aan, kaarsjes erbij... Genieten!

Het huis zelf: alles wat we nodig hadden was aanwezig, goede ruime bedden en slaapkamers met airco, heerlijke douches, fijne woonkamer waar we uiteindelijk nauwelijks zaten! Fijne, warme en persoonlijke ontvangst en ondersteuning van Richard, Marcel, en op afstand ook de eigenaar Wim. Alleen de muggen en piepkleine vliegjes kwamen ons 2x per dag een uurtje uitgebreid bezoeken...(met name in september heb ik gehoord) maar ja, dat hoort erbij...het zwembad biedt dan een prima ontsnappingsmogelijkheid!

Wat zal ik nog meer zeggen: als wij weer naar Bonaire gaan gaan we hier zeker weer heen!

Schitterend uitzicht

Peardie
18-9-2015

Wij hebben 10 dgn met 4 mensen in de woning verbleven. Een absolute aanrader! De eerste indruk was dat de foto's op de site niet voldeden...de woning is gewoon nog groter en ruimer in het echt!

Net als het zwembad groot en heerlijk. De woonkamerdeuren en slaapkamerdeuren kunnen helemaal open waardoor het lekker doorwaaid. Vanaf alle zitjes heb je uitzicht over het eiland en Klein Bonaire. Een auto huren is wel aan te raden want de woning ligt op de berg. De service is geweldig, de buurman is tevens beheerder en haalt en brengt je naar het vliegveld. Je krijgt een mobiele telefoon voor op het eiland, welkomspakketje, goed WiFi, vaatwasser, Senseo of Amerikaans koffiezetapparaat, aan alles is gedacht!

Enige minpuntje: de uitgezakte banken..maar ja wie zit er nu binnen op Bonaire?!

Zoekt u een mooie ruime grote villa met uitzicht en zwembad? Dan is dit uw villa!

Paradise is at Villa la Vita è Bella!

Greetje
10-8-2015

Wij hebben met 4 volwassen ruim twee weken in het paradijs La Vita è Bella op Bonaire vakantie gevierd. Op het prachtige, authentieke eiland Bonaire is het een aanrader uw vakantie hier door te brengen. Deze villa met een prachtige ligging, is van alle gemakken voorzien en u geniet in alle rust van o.a. het zwembad, de mooie porch met overdekt terras, luxe keuken, woonkamer, 3 grote slaapkamers met 2 mooie badkamers. De bedden zijn uitstekend. Het huis ligt hoog, met een prachtig uitzicht over Kralendijk, de zee, Klein Bonaire en de witte zout"bergen". Wij hebben genoten!!!!

Paradise is here

Jenneke van der Wal
      14-6-2015

De villa is comfortabel en ruim; de terrassen zijn prachtig en het uitzicht ook!

heaven can wait, paradise is here :)

Sascha
      1-5-2015

We hebben met 6 volwassenen en een peuter van bijna twee in dit heerlijke huis mogen verblijven. De open toegang naar het zwembad was een zorg voordat we gingen maar door dat het zwembad net iets lager ligt konden we mijn dochter heel goed duidelijk maken dat ze daar niet heen mocht! In de twee weken dat we in het huis verbleven hebben we iedere dag van het zwembad, het uitzicht en de heerlijke buiten ruimte genoten. De muggen waren soms vervelend maar in vergelijking met andere plekken op het eiland waar we eerder verbleven viel dat ook super mee. We hebben iedere avond heerlijk buiten kunnen eten.

Rust en ruimte

Hans en Brigitte
      7-6-2014

Als een gouverneur op de berg het reilen en zeilen op het eiland observeren vanaf het enorme terras of het zwembad. Twee wanden openvouwen om binnen en buiten te laten versmelten. Prima bedden. Uitstekend toegerust voor duikers. Iedere dollar waard. Komen graag nog eens terug!

Pareltje! Ruime villa met mooi!

Bakker
      11-2-2014

De villa en de kamers zijn ruim en wat betreft inrichting basic maar mooi ingericht. Het terras biedt voldoende ruimte om te chillen, in de zon te liggen en gezamenlijk te dineren. Het zwembad was groter dan we verwacht hadden. Ok je kan geen baantjes trekken maar met z'n zessen konden we er makkelijk in :) De omgeving is rustig, het hui voor wie zin heeft je kan in de buurt prima hardlopen (wel vroeg opstaan gezien de temperaturen). Een auto is wel nodig, vanwege de afstand naar Kralendijk. Maar als eenmaal de boodschappen binnen zijn hoef je de deur niet uit. Immers, met uitzicht op Klein Bonaire en ondergaande zon is thuis eten veel gezelliger :) Kortom, ga je met vrienden / familie richting Bonaire en zoek je een rustige plek voor jezelf, dan is deze villa zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Vita è Bella in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Vita è Bella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.