Hotel La Pura Vista

9.6Fenomenaal

Tonen op kaart

22 reviews over Hotel La Pura Vista

• 8Aloys12-01-2016

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar

Alles even netjes en schoon. Geen negatieve dingen gevonden

Alleen gereisd in december 2015

• 9Michèle05-01-2015

Ontspannen en genieten

Wat een heerlijk warm welkom door Debby en Marco. Alles tot in de puntjes geregeld met elke morgen een heerlijk ontbijt. Luxe kamers met heerlijke bedden, het voelt als thuis. Wat hebben we genoten van de zonsondergang in de toren.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Silvia en Hans13-11-2013

Forget Heaven, this is Paradise

Geweldige service vooraf en ter plekke. Kamers luxe en lokatie is een droom. Familie is zeer gastvrij en heeft oog voor detail. Gelegen op een berg met fraai uitzicht over zee. Je komt hier echt tot rust, vooral omdat niets moet en je het huis en het zwembad vaak alleen tot je beschikking hebt. Je bent in 10minuten bij de fraaie strandjes met geweldige eettentjes. Wij gaan zeker terug en zullen het ook anderen aanraden.

Gereisd met partner in november 2013

• 9Ricky14-10-2013

Zeker een aanrader !

Hotel la Pura Vista in Bonaire is perfect in alle opzichten! Na een drukke dag konden wij heerlijk uitrusten. Het voelde als thuis zijn met een tikje luxe erbij.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Arie en Nicky van der Kraats02-08-2013

Het was super in La Pura Vista.

Bonaire kenden wij al,La Pura Vista nog niet.5 dagen waren wij daar omdat we 40 jaar getrouwd waren.We hadden de Deluxe Suite with Jacuzzi,werden ontvangen met een mooi cadeau door de gezellige,lieve en behulpzame Asinta die iedere morgen ons ontbijt verzorgde.Alles was er geweldig,de Suite,het mooie zwembad,het hele huis tot je beschikking,de tuin met het schitterende uitzicht,als je op het hoge terras stond zag je Klein Bonaire.De rustige omgeving.Gratis gebruik maken van een computer die er staat,een mobiele telefoon tot je beschikking.De vele informatie folders die je mee mag nemen.Koelbox die je kan huren.Iedere dag worden de kamers schoon gemaakt.La Pura Vista straalt rust,vriendelijkheid en luxe uit,daar kwamen wij voor en komen er de volgende keer Bonaire zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9peter_de_maagt30-04-2012

absolute aanrader

Brabantse gezelligheid en gastvrijheid met een vleugje Boneriaanse charme! Fantastisch uitzicht vanuit de kijktoren.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Frieda04-03-2012

een paradijsje op een prachtig eiland

Pura Vista is een kleinschalig hotel waar alles mogelijk is en waar niets hoeft maar alles mag. Wij hebben genoten van een super vakantie, in een heerlijke relaxte, luxe omgeving. Lekkere ontbijtjes verzorgd door Asinta. Gezellig borrelen met Marco, Joop en Yvonne. Prachtige sunsets etc. etc. Een echte aanrader als je van rust en gastvrije mensen houdt.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Monique Metsemakers20-02-2012

Deze vakantie was een topper!

Het hotel is klein en daardoor bijzonder persoonlijk, iets wat wij enorm op prijs stellen. Kamers zijn luxe ingericht, airco en plafondventilator maken het verblijf, ook 's nachts, bijzonder aangenaam. Koelkast op de kamer heeft absoluut een toegevoegde waarde, net als de koffie/thee faciliteiten. Het uitzicht is meer dan prachtig vanaf deze hoogte. De foto's vanaf de toren zijn allemaal geweldig mooi geworden. De zonsondergang vanaf dat punt is adembenemend. De service is echt wat je van Bonaire verwacht, warm en vriendelijk. Heel fijn dat ze milieubewust te werk gaan, een wasmandje staat gereed voor de te verwisselen handdoeken, erg netjes. Ook de service dat je opgehaald wordt vanaf het vliegveld is erg prettig.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10196424-01-2012

een plek om nooit meer weg te gaan!

Wat een verassing als je op het vliegveld van Bonaire al enthusiast ontvangen wordt door de medewerkers van La Pura Vista! Service op het hoogste niveau! Meteen de huurauto halen en samen naar het hotel. Wat een schitterende villa, omgebouwd tot een kleinschalig luxe hotel met slechts 4 kamers en een studio. Wij hadden een schitterende kamer met balkon met uitzicht op zee. Hoge kwaliteit, prachtige badkamer en een uitstekend bed. Elke ochtend een heerlijk ontbijt, geserveerd op het terras aan het zwembad. We hebben genoten van de rust en privacy. Dit is echt een plek om nooit meer weg te gaan!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10pepino10024-01-2012

A Home away from Home

Een schitterende villa, omgetoverd tot een klein hotel met 4 luxe kamers waarvan 1 suite en nog een studio. De kwaliteit van de 4 luxe kamers, ieder met een luxe ingerichte badkamer, is uitstekend. Uitmuntende service, van het ophalen van de gasten van het vliegveld tot het heerlijke dagelijkse ontbijt aan het zwembad. De kleinschaligheid is precies wat wij nodig hadden. Rust en privacy maar desgewenst ook alle ruimte om samen met de andere gasten te eten of wat te drinken. Na dit verblijf hebben we meteen geboekt voor een volgende keer, iets dat we nog nooit hebben gedaan. Dat zegt voor ons genoeg.

Gereisd met partner in januari 2012

4 tips over Hotel La Pura Vista

• Silvia en Hans, 13-11-2013

Veel geweldige restaurants. Onze toppers waren: It's raining fishes en At sea. Voor de lunch tippsn wij Soboron en Spice.

• Ricky, 14-10-2013

Neem tijd en bezoek Klein Bonaire

• Arie en Nicky van der Kraats, 02-08-2013

Cadushy disteleerderij in Rincon. Cadushy likeur wordt er gemaakt van de Cadushy cactus,een heerlijke likeur.Vriendelijke eigenaar die je laat proeven,als je dat wilt uitleg geeft over het product en hoe het gemaakt wordt .... een aanrader.

0 vragen over Hotel La Pura Vista

Hotel La Pura Vista info