9,6

21 reviews over Hotel La Pura Vista in het Nederlands

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar

Aloys
12-1-2016

Alles even netjes en schoon. Geen negatieve dingen gevonden

Gereisd alleenreizend in december 2015

Ontspannen en genieten

Michèle
5-1-2015

Wat een heerlijk warm welkom door Debby en Marco. Alles tot in de puntjes geregeld met elke morgen een heerlijk ontbijt. Luxe kamers met heerlijke bedden, het voelt als thuis. Wat hebben we genoten van de zonsondergang in de toren.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Forget Heaven, this is Paradise

Silvia en Hans
13-11-2013

Geweldige service vooraf en ter plekke. Kamers luxe en lokatie is een droom. Familie is zeer gastvrij en heeft oog voor detail. Gelegen op een berg met fraai uitzicht over zee. Je komt hier echt tot rust, vooral omdat niets moet en je het huis en het zwembad vaak alleen tot je beschikking hebt. Je bent in 10minuten bij de fraaie strandjes met geweldige eettentjes. Wij gaan zeker terug en zullen het ook anderen aanraden.

Gereisd met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker een aanrader !

Ricky
14-10-2013

Hotel la Pura Vista in Bonaire is perfect in alle opzichten! Na een drukke dag konden wij heerlijk uitrusten. Het voelde als thuis zijn met een tikje luxe erbij.

Gereisd met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was super in La Pura Vista.

Arie en Nicky van der Kraats
2-8-2013

Bonaire kenden wij al,La Pura Vista nog niet.5 dagen waren wij daar omdat we 40 jaar getrouwd waren.We hadden de Deluxe Suite with Jacuzzi,werden ontvangen met een mooi cadeau door de gezellige,lieve en behulpzame Asinta die iedere morgen ons ontbijt verzorgde.Alles was er geweldig,de Suite,het mooie zwembad,het hele huis tot je beschikking,de tuin met het schitterende uitzicht,als je op het hoge terras stond zag je Klein Bonaire.De rustige omgeving.Gratis gebruik maken van een computer die er staat,een mobiele telefoon tot je beschikking.De vele informatie folders die je mee mag nemen.Koelbox die je kan huren.Iedere dag worden de kamers schoon gemaakt.La Pura Vista straalt rust,vriendelijkheid en luxe uit,daar kwamen wij voor en komen er de volgende keer Bonaire zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2013

absolute aanrader

peter_de_maagt
30-4-2012

Brabantse gezelligheid en gastvrijheid met een vleugje Boneriaanse charme! Fantastisch uitzicht vanuit de kijktoren.

Gereisd met partner in april 2012

een paradijsje op een prachtig eiland

Frieda
4-3-2012

Pura Vista is een kleinschalig hotel waar alles mogelijk is en waar niets hoeft maar alles mag. Wij hebben genoten van een super vakantie, in een heerlijke relaxte, luxe omgeving. Lekkere ontbijtjes verzorgd door Asinta. Gezellig borrelen met Marco, Joop en Yvonne. Prachtige sunsets etc. etc. Een echte aanrader als je van rust en gastvrije mensen houdt.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Deze vakantie was een topper!

Monique Metsemakers
20-2-2012

Het hotel is klein en daardoor bijzonder persoonlijk, iets wat wij enorm op prijs stellen. Kamers zijn luxe ingericht, airco en plafondventilator maken het verblijf, ook 's nachts, bijzonder aangenaam. Koelkast op de kamer heeft absoluut een toegevoegde waarde, net als de koffie/thee faciliteiten. Het uitzicht is meer dan prachtig vanaf deze hoogte. De foto's vanaf de toren zijn allemaal geweldig mooi geworden. De zonsondergang vanaf dat punt is adembenemend. De service is echt wat je van Bonaire verwacht, warm en vriendelijk. Heel fijn dat ze milieubewust te werk gaan, een wasmandje staat gereed voor de te verwisselen handdoeken, erg netjes. Ook de service dat je opgehaald wordt vanaf het vliegveld is erg prettig.

Gereisd met partner in februari 2012

een plek om nooit meer weg te gaan!

1964
24-1-2012

Wat een verassing als je op het vliegveld van Bonaire al enthusiast ontvangen wordt door de medewerkers van La Pura Vista! Service op het hoogste niveau! Meteen de huurauto halen en samen naar het hotel. Wat een schitterende villa, omgebouwd tot een kleinschalig luxe hotel met slechts 4 kamers en een studio. Wij hadden een schitterende kamer met balkon met uitzicht op zee. Hoge kwaliteit, prachtige badkamer en een uitstekend bed. Elke ochtend een heerlijk ontbijt, geserveerd op het terras aan het zwembad. We hebben genoten van de rust en privacy. Dit is echt een plek om nooit meer weg te gaan!

Gereisd met partner in januari 2012

A Home away from Home

pepino100
24-1-2012

Een schitterende villa, omgetoverd tot een klein hotel met 4 luxe kamers waarvan 1 suite en nog een studio. De kwaliteit van de 4 luxe kamers, ieder met een luxe ingerichte badkamer, is uitstekend. Uitmuntende service, van het ophalen van de gasten van het vliegveld tot het heerlijke dagelijkse ontbijt aan het zwembad. De kleinschaligheid is precies wat wij nodig hadden. Rust en privacy maar desgewenst ook alle ruimte om samen met de andere gasten te eten of wat te drinken. Na dit verblijf hebben we meteen geboekt voor een volgende keer, iets dat we nog nooit hebben gedaan. Dat zegt voor ons genoeg.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Pura Vista in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Pura Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.