Appartement KonTiki Beach Club & Lac Bay

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement KonTiki Beach Club & Lac Bay

• 8nessie02-07-2013

Weg van de massa, hele fijne plek!

We verbleven in een mangrovehuisje (#1). Deze zijn van particulieren en dus allemaal verschillend ingericht. Onze was prima, zoals een vakantiehuisje hoort te zijn. Complete keukeninventaris en zelfs een BBQ. Ook geheel voorzien van horren (achter terras is dus een soort horkooi), maar dat is erg fijn. Zelfs flatscreen met DVD-speler in slaapkamer, DVD's aanwezig. Over de accommodatie heel positief, hier de topdingen: koliebries om huisje, ligging, uitzicht, wifi, rust, vlakbij Cai en Sorobon.

Over de gastvrouw (Rian) van Kontiki zijn we iets minder te spreken. Zij is waarschijnlijk eigenaresse en houdt zich normaal niet bezig met receptiewerkzaamheden. Dat was duidelijk te merken, want het interesseerde haar ook niet echt. Wij waren bijna de enige gasten en iets voor ons regelen was al veel moeite. We hebben 2 dagen met een super verstopte wc gezeten en uiteindelijk 1 nacht in een ander appartement geslapen. Moesten alles zelf vragen. Restaurant was dicht voor verbouwing.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Erik & Luus26-03-2013

Heerlijke plek!

Wat een unieke plek; mooi uitzicht schuin op baai, tuin en mangrove (natuurgebied), heerlijk rustig. We hebben genoten! Overdekt terras voor het huisje met lekkere loungebanken (Mangrove #3), ook achter een overdekt terras. Geen overmatig last van muggen gehad en geen zandvlieg gezien (denk dat de vorige recentie gewoon pech heeft gehad). Huisje prima schoon, lekker groot bed, airco werkte goed in slaapkamer, elke dag schone handdoeken en bed keurig opgemaakt. In huiskamer ook fijne loungebanken, keuken prima uitgerust en mooie, grote koelkast. Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten in restaurant als we geen zin hadden om naar Kralendijke (10 min. rijden) te gaan. We komen zeker terug!!

Gereisd met partner in februari 2013

• 5Dodo221-02-2013

Kontiki is het kwijt

Mangrove-appartement nr. 4 had kapotte raamsluitingen & lampen terrasstoel & vuilnisbak (stank!), koelkastje geen deur op het vriesgedeelte (koelkast constant brommen), slecht sluitende ramen/deuren - veel muggen. Geen klamboes: moet echt vanwege knokkelkoorts. Buiten zitten was er niet bij, muggen en helaas ook zandvliegen, meer dan 350 vreselijke beten p.p. Die zaten al in het huisje, werden er de 1e ochtend mee wakker. Enkele zaken direct gemeld, bijna niets opgelost Overal smerige vlekken, spinnenwebben en stofnesten. Liever één keer in de week goed schoongemaakt dan vijf keer per week een beetje. Geluidsoverlast is groot. Bijna elke dag scheuren auto's, etc. constant voorbij, ook vaak overlast door luide muziek en airco's buren naast slaapkamer Kluiscode kan niet zelf ingesteld worden en is bekend bij de staf & eigenaar van het huisje, onveilig. Het restaurant is erg achteruitgegaan, prijzig maar slecht.

Gereisd in februari 2013

• 8Fred30-01-2013

Super plek voor strand en surfgasten

Mooie rustige locatie, erg goed ontbijt en restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Wendy29-11-2012

Gezellig en klantvriendelijk!

Wij hadden een studio gehuurd omdat we niet voor een vakantie naar Bonaire kwamen, maar om andere redenen. Toen we aankwamen werd ons verteld dat we geen studio, maar een appartement kregen, omdat er toch ruimte genoeg was en het appartement veel ruimer was. Toen we bij het appartement aankwamen, bleek het geen 2 pers. maar een 4 pers. appartement te zijn, met een leuk balkon en uitzicht op een kleine baai! Super! De bedden lagen prima (vaak anders meegemaakt), de aankleding van het appartement was leuk, badkamer was netjes en elke dag schone handdoeken. Het restaurant serverde elke dag Catch of the day, eigenlijk altijd, heerlijk!! Maar ook de rest van de maaltijden was erg goed. Service was prima! Enige min puntje was dat je bij de baai niet mocht zwemmen (beschermde grassoorten) en dat de bankjes die er stonden bijna uit elkaar vielen, zodat je niet lekker aan het water kon gaan zitten. Maar wat betreft de appartementen, het restaurant en de service, die waren prima!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9jheuvink15-10-2012

Schot in de roos.

Bij aankomst upgrade naar Mangrove appartementen (wegens verbouwing). Prima. Ligging is echt mooi, sfeer is informeel en relaxed, maar toch met prima service. De keuken is al vaak geroemd en terecht. Kaart is niet groot maar men heeft dagelijks " specials" d.w.z. wat er aangeboden wordt door vissers , groothandel etc. Voldoende keuze dus en bedenk wel : een grote menukaart betekent vaak: blik en diepvries. En ja, je hebt hier een auto nodig, maar dat heb je bij elk hotel, als je tenminste iets van het eiland wil zien en de meeste hotels liggen niet op loopafstand van het centrum, dus gewoon bij de receptie bestellen: goede prijs en haal/breng service. Appartement was schoon en compleet, als je wilt kun je uitgebreid koken, ik heb alleen de koelkast gebruikt. Personeel en eigenaren zeker behulpzaam en vriendelijk, heb je een vraag of klacht, meld het dan bij ze, dan wordt het zeker opgelost. Wat wil je nog meer?

Alleen gereisd in oktober 2012

• 9Charissa den Bakker05-10-2012

Kontiki Beach Bonaire - Helemaal super

Bonaire, droombestemming! Schitterende onderwaterwereld, gezellige en gemoedelijke sfeer, helblauwe zee en heerlijk ontspannen! Kontiki Beach is rustig gelegen, nabij het prachtige Lac Bay / Sorobon Beach. Met Pick up in 10 minuten in Kralendijk. Nette appartementen, ruimtelijk en schoon. Iedere dag schone handdoeken. Zeer behulpzame medewerkers / eigenaren bij de receptie. Kontiki is gelegen op het rustige gedeelte van het eiland, het is niet mogelijk om direct de zee in te duiken maar met de fiets (5 minuten) of met de auto ben je zo bij Sorobon Beach, gelegen aan het schitterende Lac Bay. Hier kun je surfen bij JibeCity (leuke en gezellige tent) en chillen op het mooie Sorobon Beach. Kontiki heeft een eigen restaurant, waar je ontzettend lekker kunt eten. Vriendelijke bediening. Bonaire is geen goedkope bestemming. Boodschappen zijn echt 2 tot 2,5 x zo duur als in NL. Wanneer je uiteten gaat betaal je Nederlandse prijzen.

Gereisd met partner in september 2012

• 9t de bruijn01-10-2012

Kontiki een prima locatie.

Kontiki een locatie voor mensen die van rust houden. Goed ontbijt en elke avond gegeten van de overheerlijke kaart. Bediening in het restaurant aardig, bij de receptie willen ze je met alles helpen. Tijdens het ontbijt kun je genieten van de mooie vogels op dit eiland.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Pieter26-09-2012

Echt Bonaire, perfecte ligging aan Lac Bai

Prima locatie en appartementen om week (of langer) op Bonaire door te brengen. Prettige service en uitstekend ontbijt. Ligging is bijzonder mooi en rustig. Wie toch happy hout en restaurantjes zoekt, Kralendijk is 10 min. rijden.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Joop21-09-2012

Rust en ruimte!

Goede tijd gehad bij Kontiki Beach, voldoende ruimte met airco, vlak aan de baai, heerlijk ontbeten, tijd voor een praatje, leuk team en prima service.

Ben je een natuurliefhebber kom je hier ruimschoots aan je trekken; leguanen, hagedissen, flamingo's, troepialen, suikerdiefjes, kolibries, e.d. allemaal vlak in de buurt. (niet erg om hier nog eens terug te komen!) Eerder genoemd, huur fiets, scooter of auto.

Alleen gereisd in september 2012

Appartement KonTiki Beach Club & Lac Bay info