Vakantiehuis Kasangy

Vakantiehuis Kasangy

9Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Kasangy?

9Fenomenaal

• 8.2Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Kasangy

• 0Alie van der Kleij07-10-2011

Prettig verzorgd huisje

Vanaf de boeking al een zeer prettig contact met de eigenares Sandra. Ze zorgde voor een warm welkom door ons op te halen en met een ontbijt incl verse eieren van haar eigen kippen en andere boodschappen in de koelkast bij aankomst. Kasangi is goed gelegen, heeft een mooi uitzicht en is eenvoudig maar compleet ingericht. In de tuin zijn voldoende schaduwplekjes gecreëerd en we hebben genoten van het fijne zwembad. Buiten zittend onder de porch zagen we papagaaien rondvliegen, kregen we bezoek van een kolibri en er nestelde een bananaquit. Dit huisje vind ik zeker een aanrader. Veel vogels in de tuin o.a. een nestje bananaquits en ook Dank voor je goede zorgen Sandra!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jeanette12-04-2011

Geweldig en gezellig huis!

Wat is het genieten van het mooie uitzicht op de gezellige stoeltjes op de veranda voor het knusse vakantiehuisje! De leuke zitjes in de tuin maken het helemaal compleet. Handig is het draadloze internet zodat contact met thuis gemakkelijk te maken is. Wij hebben hier een hele gezellige week gehad, dankzij de goede zorgen van gastvrouw Sandra.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8Brenda van Zeeland24-04-2010

"Chillen op de Antillen"

Het huis is erg rustig gelegen aan een niet drukke weg. De honden lopen over de straat net als de leguanen. Vogels in de achtertuin. Het ligt op een berg met uitzicht vanuit het zwembad op klein Bonaire en de rest van de kust. Paar minuten rijden van alle belangrijke en gezellige stadjes. De buurvrouw (en eigenaresse ) doet er alles aan om het naar je zin te maken. Het huis is schoon en simpel maar doeltreffend ingericht. Meer heb je niet nodig op Bonaire. De koelkast staat vol bij aankomst om lekker bij te komen en het bed is opgemaakt.

Prijs kwaliteit is top, zeker als je kijkt naar wat er nog meer op Bonaire is. Zeker luxer dan de goedkopere huisjes.

Gereisd met partner in april 2010

• 9rosenboom08-04-2010

het is echt een topper

het is een heel heerlijk huis van alle gemakken voorzien eigen entree en zwembad diverse zitjes, hele vriendelijke eigenaresse en heel behulpzaam, dus echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2010

• 10e.j. vermeulen06-03-2010

helemaal fantastisch

Zeer kompleet huis, van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad, ruime tuin met diverse zitjes. Allemaal lekkere dingen in de koelkast. Mand met fruit op tafel, kakelverse eitjes van eigen kippen. De ezels komen regelmatig langslopen want er hangt een bak water buiten de muur. Zeer rustig gelegen op een heuvel, met uitzicht op Klein Bonaire en zee. Kortom.....we willen weer!!!!!

Gereisd met partner in december 2009

Vakantiehuis Kasangy info