Vakantiehuis Kas Poko Poko

Tonen op kaart

31 reviews over Vakantiehuis Kas Poko Poko

• 9Barbara, Lizet en Johnny09-06-2013

Thuis komen

inmiddels zijn we alweer een week thuis. we kunnen terug kijken op een heerlijke vakantie en een uitstekend verblijf! hoewel we de meeste tijd buiten hebben doorgebracht was het huisje van alle gemakken voorzien. we hebben heerlijk geslapen en alles wat we nodig hadden was aanwezig. het huisje was voorzien van een gezellige veranda waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht. je had voldoende privacy. maar het was ook heel gezellig als het "personeel" gezellig een Polar kwam drinken en kletsen. er was ruim voldoende linnengoed aanwezig. het enige minpuntje dat we kunnen bedenken zijn dan toch de muggen. hier hebben de eigenaren helaas geen invloed op. ze hebben ons wel voorzien van allerhande middeltjes tegen de muggen en jeuk.

kortom we hebben een fantastische vakantie gehad in jullie huisje en op het prachtige eiland!!!

Gerrie, Toon en Renee bedankt voor de fantastische vakantie.

Gereisd in mei 2013

• 10Patrick24-05-2013

Onvergetelijk

Voor de derde keer op Bonaire en al even zo vaak in Kas Poko Poko. We waren destijds ook de eerste bezoekers. Het huisje verkeert nog in dezelfde perfecte staat als 4 jaar geleden. Nee, het is nog beter geworden dan het al was. Goed gemeubileerd en voorzien van alle gemakken. 3 weken hebben we genoten van het relaxte Antilliaanse leven. Dat het relaxt was, was zeker ook te danken aan de eigenaars van dit geweldige huisje. We hebben het eiland weer helemaal verkend, hebben heerlijk gesnorkeld en op Klein Bonaire vertoefd. We hebben Koninginnedag gevierd in Rincon en ook hebben we 2 keer dolfijnen gezien, waarvan 1 keer terwijl we in de boot zaten. Twee en een half uur hebben we samen met de dolfijnen doorgebracht. Dit alles heeft het tot een geweldige onvergetelijke en zorgeloze vakantie gemaakt. Wij hadden ons geen betere gastheer en -vrouw kunnen wensen. Masha Danki na bunita fakansi

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 9Monique28-03-2013

Comfortabel huisje in een gemoedelijke woonwijk.

Een comfortabel huisje. Van alle gemakken voorzien. In een gemoedelijke woonwijk. Op loopafstand van het centrum en de kade. Vriendelijk en hulpvaardige eigenaars. Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Op loopafstand bevinden zich wat eetgelegenheden en supermarktjes. Voor verdere activiteiten is het aan te bevelen een auto te huren die de eigenaars zelf aanbieden. Zeker de moeite waard wanneer men niet op zoek is naar een resort of hotel.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9sjaak04-03-2013

Mooi en kompleet huisje.

Wij hebben 8 dagen bij Gerrie en Toon in Kas poko poko verbleven.Heerlijk om het eigen gemaakte ontbijt op het zonnige terras te nuttigen.In de keuken hebben we ook enkele keren een eenvoudige maaltijd gemaakt. De slaapkamer was dankzij de airco heerlijk koel. Ook het ophalen en brengen naar het vliegveld door Gerrie was relaxed. Wij konden ook op de laatste dag tot het eind van de middag in het huisje verblijven. Zodoende konden we nog lekker even van de douche gebruik maken , en hoefden de koffers pas op het laatste momont gepakt te worden. De huur auto kon gemakkelijk op het eigen terrein staan. Deze hebben we zowel voor het duiken veel gebruik, almede het eiland mee verkend. Al met al een fijn verblijf gehad voor een zeer nette prijs. Gerrie en Toon bedankt voor jullie gastvrijheid en mogelijk nog een tot ziens. Groeten Sjaak en Sander.v.Schie uit Leiderdorp.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 10Erwin Meggie Tygo01-03-2013

Chillen op de antillen

Kas poko Poko, daar zit je goed, het huisje is heerlijk, centrum op loopafstand en de auto stond bij aankomst al bij het huisje klaar. Toon Gerrie en Renee zijn super als gastvrouw en -heer. Renee is ook super met kinderen( ons kindje was 15mnd). is er iets...ze staan gelijk voor je klaar! Er liggen genoeg folders en informatie boekjes in het huisje met bezienswaardigheden. Wij hebben het hier heerlijk gehad echt chillen op de antillen! Wij gaan weer hard sparen en gaan hier zeker terug komen. Alles wat we nodig hadden was aanwezig in huis. Kregen ook netjes bedverschoning en schone handdoeken wat wil je nog meer. onze kleine man kon ook heerlijk zijn gang gaan in de tuin aangezien het goed afgesloten is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9henriette28-01-2013

hier zijn we thuis

heerlijk rustig, midden in woonwijk, dicht bij het centrum alles prima verzorgd

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Hildo & Katja30-11-2012

Na een paar dagen voel je je helemaal Poko-poko

Compleet huisje met een heerlijk bed. Mooie ligging vlak bij het centrum van Kralendijk. Eigenaars weten veel te vertellen over Bonaire en wat te doen hier. Een huisje om nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in november 2012

• 9O&J11-11-2012

Heerlijk huisje

Kas Poko poko is een ideaal vakantiehuis voor mensen die van privacy en rust houden. Als grote resorts en veel toeristen om je heen niets voor jou zijn dan is Kas Poko poko wat je zoekt. Het huisje ligt veilig in de ommuurde tuin van de eigenaars. In een rustige, nette woonwijk en toch dichtbij bij de boulevard van Kralendijk, de supermarkten op de Kaya Industria. Huur de Toyota pick up erbij, die auto brengt je overal. Duikuitrustig en flessen achter in de bak en naar een duikplek rijden. De meeste duikplekken zijn vanaf de kust te bereiken. Geweldig, geen overvolle boot met duikers. Gewoon met z'n 2 of met je eigen clubje gaan duiken. Er is geen openbaar vervoer op Bonaire. De eigenaars Toon en Gerrie zijn aardige, leuke mensen die voor je klaar staan. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Ido Stoter17-09-2012

Poko Poko!

Het huisje ziet er prachtig uit, alles is netjes schoon en van alle gemakken voorzien. Wat wij leuk vonden is dat je midden in een woonwijk gesitueerd zit en dus niet veel last hebt van toeristen, drukte etc. Je kan lekker je eigen gang gaan, hebt een eigen voordeur met keuken etc. Met de veiligheid zat het ook goed, we hebben ons niet 1 keer onveilig gevoeld en je kan s'nachts gewoon rustig naar huis.

Gerrie en Toon waren bereid ons veel informatie te geven en waren erg behulpzaam en betrokken, kortom bevlogen en lieve mensen die graag willen dat jij de vakantie van je leven krijgt.

Familie van ons zat gelijktijdig in dichtbij gelegen resorts/hotels, zij hadden vaak zwembaden, barretjes etc. inbegrepen, die zou je kunnen missen, wij niet. Je kan uiteraard ook 5 minuten rijden en bij een resort 5 dollar betalen voor het zwembad. De prijs is geweldig in vergelijking tot de resorts en hotels. Kortom; Kas Poko Poko ligt centraal is heel relaxt en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Arne en Sandra03-09-2012

Geweldige vakantie! Niets tekort bij KasPokoPoko!!

Vooraf veel accomodaties vergeleken en uiteindelijk voor deze gekozen en daar geen moment spijt van gehad! Altijd snel antwoord en duidelijke communicatie! De prijs/kwaliteitverhouding is perfect! Tijdens de vakantie hebben eigenaren Toon&Gerrie (lieve mensen!) altijd voor ons klaar gestaan, veel informatie gekregen en alle hulp waar nodig! En niet te vergeten de gastvrijheid, vriendelijkheid & gezelligheid waarmee ze met gasten omgaan (dat is tegenwoordig echt niet zo vanzelfsprekend meer)! GOEDE locatie: dichtbij boulevard,supermarkt,restaurants,zee,enz! Maar ook alle privacy/rust in en rondom het huisje! Schoon&netjes! Heerlijk bed,ruime woonkamer met tv,internetverbinding,ruime keuken,fijne douche en alles aanwezig: van kurkentrekker tot bbq! Dus echt niets tekort gekomen en als we weer naar Bonaire komen, gaan we zeker weer naar Kas PokoPoko! Ons advies voor de mensen die op zoek zijn naar een huisje op Bonaire, stop met zoeken want beter als dit kun je het echt niet treffen!!

Gereisd met partner in augustus 2012

7 tips over Vakantiehuis Kas Poko Poko

• Tonny en Bea, 15-04-2012

Ga een keer mee snorkelen met de Woodwind naar Klein Bonaire. Op de boot zijn snorkels aanwezig op sterkte! Je ziet gegarandeet schildpadden.

• sil en niek, 13-12-2011

huur de auto er gelijk bij,ideaal!

• Monique, 28-03-2013

Ga Bonaire ontdekken met je eigen auto. ( deze kun je huren bij deze accommodatie ) Bezoek zeker Natuurpark Slagbaai. Een kano tocht in de mangroven is zeker een aanrader. Bezoek Mayke Snack net buiten Kralendijk voor een lokale snack. Lekker borrelen op de pier bij Karels of een lekker hapje eten met een cocktail bij City Café. Een ijsje bij Gio's. En spareribs of een ander gerecht bij Rib Factory.

0 vragen over Vakantiehuis Kas Poko Poko

Vakantiehuis Kas Poko Poko info