Villa

56 reviews over Villa Kas Mous (gesloten) in het Nederlands

Weer fantastisch!

Jeroen & Ellen,
25-8-2018

Het was weer fantastisch! De kinderen vonden het zwembad helemaal top en wij ook trouwens. De grote veranda is heerlijk, je zit hier eigenlijk altijd. De keuken is zeer compleet en de BBQ was nauwelijks gebruikt, net nieuw volgens mij.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super stek!

Pieter-Jan,
14-2-2018

Heerlijke vakantiewoning met veel ruimte en een prachtig uitzicht.

Ruime kamers met heerlijke bedden!

Top vakantie.

Bas,
13-2-2018

Prachtige locatie met mooi uitzicht op zee. Luxe ville, mooie kamers en lekkere bedden. Echt een aanrader voor een gezin of paar stellen.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Gaan we zeker eens terug!

Post,
13-2-2018

Super mooie ligging, lekker ruim opgezet

Gereisd met vrienden in februari 2018

Je voelt je als een koning, fantastische Vila.

Tim Stijntjes,
13-2-2018

Fantastisch opgezette ruime Vila, met open keuken met kookeiland en grote woonkamer, lekker grote ontbijttafel buiten en een praktisch lang zwembad. Ontbijten met uitzicht over de zee en s' avond de zonsondergang bekijken op de ligbedden op het terras. Grote slaapkamers met heerlijke bedden en goede douche met toilet.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Kas Mous is een absolute aanrader.

R.W.Meijer,
8-2-2018

Kas Mous is een heerlijk huis met een weids uitzicht over zee. Het huis heeft over zijn volle breedte een grote porch met een comfortabel zwembad. Het zwembad is ideaal voor "het trekken van baantjes" maar heeft geen ondiep gedeelte voor kinderen. Het perceel is fors bemeten en heeft een prachtige tropische tuin. Ook het interieur draagt bij aan het gevoel "thuis" te zijn. Een comfortabel gastenverblijf heeft volop privacy aan de gasten. Verblijf van medio oktober tot begin december.

Gereisd met partner in oktober 2017

Het was weer fantastisch!

Ellen & Jeroen,
3-8-2017

Ook dit jaar hadden we weer besloten om naar Bonaire te gaan. Gewoon weer naar Kas Mous! En het was weer geweldig! De eigenaar zat er zelf voor ons en heeft ons van harte verwelkomt en nog leuke tips gegeven.

Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige locatie en uitzicht!

Diederik,
16-6-2017

Prachtige villa om op een rustige maar centrale locatie van het eiland te genieten. Het uitzicht vanaf het terras en zwembad over zee is uniek. De slaapkamers, woonkamer en het terras zijn erg ruim en de inrichting van het huis is mooi gedaan. Alles is aanwezig om optimaal te genieten. Hele fijne tijd hier gehad!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Fantastische meivakantie!

fam. de Vries,
3-5-2017

Wat hebben wij een fantastische meivakantie gehad met onze 3 kids. Het huis was nog mooier dan verwacht en wat een waanzinnig uitzicht, heerlijk! We vonden het een groot voordeel voor de kids dat alles gelijkvloers was.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prachtig uitzicht en ruime keuken , jammer geen wasmachine, verder voor herhaling vatbaar.

Prima bedden en koele slaapkamers waar de wind heerlijk doorwaait, bijna geen airco gebruikt.

Gereisd met vrienden in april 2017
Villa Kas Mous, Eigenaar, 13-5-2017

Bedankt voor de review!

Er is wel een vaatwasmachine maar inderdaad geen wasmachine. Wellicht wordt deze binnenkort nog wel geplaatst aangezien de aansluiting & afvoer in de berging aanwezig is. De meeste gasten vinden het overigens geen enkel bezwaar de was naar de wasserette te brengen. Als je naar het strand gaat kom je er langs en op de terugweg staat het netjes opgevouwen weer klaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kas Mous (gesloten) in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kas Mous (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.