Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

14 Reviews over Kas Jato Bako

• 7FEM30-12-2012

oase van rust als je geluk hebt

Kas jato bako op Bonaire is een prima huis met mooie tuin. De dieren in en om het huis zijn geweldig. Daar kun je uren naar kijken en luisteren. Wij hadden echter de pech dat er tijdens ons verblijf verschillende feesten waren tegenover het huis in het zaaltje van de lagere school. Ook had het bedrijf naast deze school het een aantal dagen druk met laden en lossen. Als die er niet waren............idd oase van rust......

• 8jan van der zanden06-12-2012

Kas Jato Bako,een oase van rust

We hebben 6 heerlijke weken op Bonaire doorgebracht en hebben zeer genoten van de aangename temperatuur,van de vriendelijke bewoners en van de vele bezienswaardigheden van het eiland. Kas Jato Bako ligt op een heerlijke,rustige locatie aan de rand van de Kunuku omringd aan 3 zijden door de natuur waar tussen zich de kuddes geiten en zeker niet te vergeten de wilde ezeltjes voortbewegen. Het huis is van alle gemakken voorzien en mocht er zich een probleem voordoen dan is Peter de beheerder van het huis meteen ter plaatse. Het huis is echt een aanrader voor wie van rust houdt.Toch ben je met 5 minuten met de auto in het centrum van Kralendijk en je bent nooit meer dan een half uur onderweg om een andere locatie te bereiken,zoals het Washington Slagbaai National Park,de mangrovebossen waar je mooi kan kanoen,Lac Bay waar je perfect kan windsurfen in de ondiepe lagune. Of bij één van de vele duik- en snorkelplekken. Charl,Els en Peter bedankt voor alles. Ayo,Jan en Rineke 5okt-15nov 2012

• 9Marieke30-09-2012

Fijn vertoeven

Wat een heerlijke week hebben wij gehad op Bonaire en in het bijzonder in Kas Jato Bako. Bij aankomst kregen we eerst een kleine tour over het eiland van Peter. Toen we bij het huis arriveerden stond er al een welkomsdrankje op ons te wachten. Door de mooie omgeving en het huis zelf voelden we ons dan ook onmiddelijk thuis. Wat was het mooi ingericht en ruim, om over de tuin maar te zwijgen. Er is genoeg te zien, van papegaaien tot geiten en van ezels tot leguanen. Met een auto zijn alle bezienswaardigheden en stranden goed te bereiken. Kortom: een heerlijke week, met prachtige natuur en een heel fijn huis van alle gemakken voorzien.

• 10Sandra02-04-2012

Für uns die perfekte Unterkunft

Wir waren im Februar 2012 für 2 Wochen im Kas Jato Bako.Schon der E -Mail Kontakt mit den Eigentümern war ausgesprochen nett und wir wurden uns schnell einig, vor Ort wird man von Peter betreut der sich um alles kümmert und einem mit Rat und Tat zur Seite steht. Das Haus liegt in einer abgelegnen Strasse die zur Schotterpiste wird, Verkehr herrscht hier kaum und somit ist Ruhe absolut garantiert. Lediglich die Esel sorgen für Alarm aber das ist ja toll und keineswegs störend. Wir haben uns jeden Abend gefreut sie von der Terasse aus zu beobachten. Wir haben das Haus zu zweit genutzt und hatten mehr als ausreichend Platz. Alle Zimmer sind sehr sauber und gut eingerichtet.Die Aircon funktionierte einwandfrei und leise. In der Küche fehlt es an nichts, wirklich an gar nichts. Man merkt das auch die Eigentümer das Haus selber nutzen und somit ist einfach alles vorhanden was man braucht. Die Terasse ist schön eingerichtet und windstill. Internet funktionierte durchgehend und ohne Störung.

• 9Thea Eelke Bakker met Joop en Marleen11-08-2011

Genoten van het verblijf in Kas jato Bako

Onze vijf dagen op Bonaire waren eigenlijk te kort om al het moois wat Bonaire te bieden heeft te bezichtigen. Het huis ziet er gezellig en verzorgd uit en is van alle gemakken te voorzien. Ook in de tuin is het goed vertoeven. We hebben dan ook erg genoten van het verblijf in Kas jato bako. Ook de informatie en het huren van een auto vooraf was allemaal prima geregeld. Met de auto kom je op de mooiste plekjes van het eiland. We hebben dan ook mooie plekken kunnen bezichtigen zoals national park, gotomeer, pekelmeer, mooie strandjes, mangrove bossen en gezellig eten, drinken en shoppen op Kralendijk. We komen zeker nog een keertje terug voor het gene waar we niet aan toe zijn gekomen!

• 9Yvonne van der Klij30-03-2011

Perfecte vakantie woning

Kas Jato Bako is een prachtig huis, rustig gelegen aan de rand van Kralendijk en de kunuku. De woning is gebouwd op een zeer ruime kavel en is van alle luxe en comfort voorzien zoals: twee slaapkamers met 2 badkamers, een ruime living en een volledig ingerichte keuken. Vanaf de royale porch heb je een prachtig uitzicht over de grote tuin met planten en zitje, je privacy is hier volledig gewaarborgd. De buitendouche zorgt voor de soms zo nodige verkoeling. Draadloos internetverbinding (gratis) aanwezig. Radio/TV met Nederlandse zenders aanwezig. Autohuur via eigenaar van het huis te regelen. Supermarkt op ca 500 meter. Kas Jato Bako is een prachtige woning op Bonaire met een ideale ligging om van hieruit dit mooie eiland te ontdekken. Een echte aanrader!!!

• 10Gerard & Yvonne30-03-2011

Een "Thuis" zo'n 7700 km van huis !!!

Kas Jato Bako is in 1 woord: fantastisch!! De rust, de ruimte en het comfort is werkelijk uniek te noemen. Ontbijten op de grote Porch met het gekwetter van de vele vogels in de tuin maakt het geheel tot een waar paradijsje. De woning heeft een ruime living, 2 slaapkamers en 2 badkamers. In de volledig ingerichte keuken is het geen probleem om voor 6 tot 8 personen een maaltijd te bereiden. Kas Jato Bako is de ideale stek op Bonaire voor een heerlijke vakantie.

• 9Jan de Graaf05-03-2011

Wonen in de natuur...

Wer hebben een heerlijke tijd gehad in Kas Jato Bako. Wat opviel was de zeeer complete inrichting. Van de draadloze internetverbinding en compleet ingerichte keuken tot de zeer comfortabele slaapkamers. Zittend op de porch kun je 's morgens vroeg genieten van het rijke vogelleven van Bonaire, varierend van de troupiaal en het suikerdiefje, tot de papegaaitjes en de kolibri. Nog eens terug? Nou en of!!!

• 9Adri en Jan de Graaf05-03-2011

Comfort midden in de natuur...

Nog eens terug? Nou en of!!!

• 9Leo en Carla21-02-2011

Pareltje aan de poort naar het einde van de wereld

Fantastisch huis. Royale woonkamer, aangename slaapkamers, twee badkamers. Gigantische tuin met oprijlaan. Voor het eerst in onze lange vakantiecarriere gekookt in eigen huis. Fraaie ligging aan weg richting de ‘kanook’ van Bonaire. Op de porch turen om met succes papegaaien, leguanen en kolibris te spotten. Het mankeert je aan niets. Supermarket More or Less op loopafstand. In gigantische tuin attente richtingaanwijzer naar Kralendijk, Luz de America en Kockengen. Je ruikt de zee.

Vakantiehuis Kas Jato Bako info

• CafeNiet beschikbaar