Appartement Kas Hamaka

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk appartement in Kralendijk

Danielle
1-11-2016

Wij verbleven in het familie appartement genaamd Prikichi (met 2 slaapkamers), dat uiteraard zeer ruim was voor twee personen. ;-) Bedden en kussens waren zeer goed.

De 'tuin' = kiezelsteentjes is prima, ligt meteen aan een éénrichtingsweg naar het centrum van Kralendijk. Je hebt uitzicht op: water, steiger waar lokale vissers hun bootjes hebben en Klein Bonaire. Je kan zo het water in om te zwemmen, geen strand. BBQ faciliteiten aanwezig, ook gebruik van gemaakt. Audrey en Joop kunnen met van alles helpen als je dat nodig hebt. Wij hebben een heerlijke tijd gehad in Kas Hamaka en gaan graag weer terug.

Uitstekende locatie, prima verblijf

Kachuk
11-9-2016

De lokatie direct aan zee, op loopafstand van het centrum, de kamers, de verzorging was allemaal uitstekend

Ons eigen plekje aan zee

Yolande & Kees
16-8-2016

´s Ochtends onbijt op ons eigen terras met uitzicht op zee. Een heerlijk briesje zorgt voor verkoeling. En dat alles op loopafstand van de stad. Aan het rustige deel van de boulevard, waar vissers ´s avonds de vangst van de dag binnenbrengen. Die kan zo op de bbq in de tuin! We werden opgehaald door Joop en Audrey en na de hartelijke ontvangst kon onze vakantie beginnen. Een aanrader deze plek.

Tip: extra schoonmaak in de loop van de week

Super!!!

Jacqueline
6-8-2016

Als je een plek zoekt op Bonaire zou ik deze zeker aanraden...schitterend appartement op een super locatie..zodra je wakker wordt zie je de zee...lekker vanaf je ligbed genieten van de ondergaande zon. Leuke restauants op loopsfatand .ik zou hier zeker terug aan. TOP

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kas Hamaka in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kas Hamaka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kas Hamaka scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.