Vakantiehuis

23 reviews over Vakantiehuis Kas Bonita in het Nederlands

Super relaxed

Reina
30-1-2016

Kas Bonita is een heerlijke bungalow om een super relaxte vakantie door te brengen. Vooral de porch met zitje is fantastisch om te zitten. Verder is alles wat je nodig hebt aanwezig en alles is heel schoon. Bij aankomst vonden we een ontbijtje en drinken in de koelkast voor het eerste begin, super. De beheerder Shirley deed er alles aan om ons een heerlijke vakantie te bezorgen. Het zwembad is spiksplinternieuw en ziet er prachtig uit, een fijne verkoeling op een paar passen lopen vanaf de bungalow. Wij vonden het ook fijn dat Kralendijk en de boulevard makkelijk te voet te bereiken zijn, voor een hapje of een drankje 's avonds. Kortom, een prima onderkomen op een goede locatie.

Gereisd Met partner in december 2015

Bijna perfect!

Fam. Knol
22-1-2016

Kas Bonita is een comfortabel huis, goed schoon waarin al wat je nodig hebt aanwezig is en goed werkt. Het enige wat ontbrak was een ventilator in de logde, waardoor insecten vrij toegang hadden, aangelokt door het licht. Maar verder perfect, rustig vrij gelegen en dicht bij het mooie en ook stille zwembad. Een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2016

Compleet Relaxed

Marco Boeters
27-6-2015

Kas Bonita is een zeer complete bungalow en voor duikers uiterst geschikt. Met een buitendouche en een afsluitbare ruimte om je duikkleding te drogen maakt dit je duikvakantie compleet. Ook voor niet-duikers is dit de ideale bungalow voor rust en is ideaal gelegen op het eiland om leuke trips te maken en is op loopafstand van het centrum van Kralendijk.

Gereisd Met partner in Sat Jun 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Arjen, Eigenaar, Sat Aug 15 2015 15:16:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Marco Boeters, heel hartelijk dank voor uw beoordeling. Samen met onze beheerder proberen we de kwaliteit van onze bungalow zo hoog mogelijk te houden en uw beoordeling bevestigd dat we op de goed weg zijn. Uw min punt, het zwembad, is in juli 2015 opgelost, we hebben nu een geheel nieuw en twee keer zo groot zwembad.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kas Bonita in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kas Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.