Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Kas Bonita in het Nederlands

Een heerlijk huis

Daniëlle
2-9-2018

Zeer goed verblijf gehad in kas bonita. De woning is fijn en van alle gemakken voorzien. De woning staat op een rustig en gezellig park met een ruim zwembad. Ook bij Shirley de beheerder kan je elk moment met al je vragen terecht! We zouden de volgende keer zo weer bij kas bonita boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Helemaal goed. Zeker een aanrader!

Marian
11-5-2018

Kas Bonita is een fantastisch huisje op Bonaire, we hebben genoten. Het huisje was leuk, goede plej, alles aanwezig en het zwembad op het park was fantastisch. Dikke aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kas Bonita in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kas Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.