Vakantiehuis Kas Bonita

Meer vakantiehuisinfo

25 reviews over Vakantiehuis Kas Bonita

• 9Saskia en Enno03-08-2019

Prima!

Prima vakantiehuis voor gezin van 4 personen: ruimte (in en om het huis), schoon, alles aanwezig, prima WIFI, TV (ook NL), goed beveiligd, buitendouche, zwembad op park (paar meter lopen), goede ligging (Kralendijk op loopafstand), huurauto erbij, fijne beheerder en eigenaar huis, kortom: een aanrader voor een relaxte vakantie!

Jos en Monique Sikkema, Eigenaar, 05-08-2019

Beste familie Schets,

Heel erg bedankt voor dit mooie compliment en deze prachtige score! Hopelijk tot een volgende keer :)

• 2018
    10Christine Lijnse12-01-2018

A Christmas we wil never forget

Prachtig vakantie huis op een mooie rustige locatie. Zwembad op park is schoon en voldoet prima. Huurauto bij huis voldoet naar wens Geen minpunten ..heerlijke vakantie gehad Absolute aanrader!!

• 2017
    9Dhr Verhoeff31-07-2017

Heerlijke plek om in alle rust van Bonaire te genieten. Wij waren met 2 volw en 2 kinderen. Voorzien van goede airco op de slaapkamers. Het huisje ligt op prima loopafstand van de boulevard. Zwembad op het terrein is schoon en heerlijk om in te duiken. Wifi werkt perfekt en het huisje is schoon en netjes. Inrichting is voldoende, keuken toebehoren zijn gedateerd maar functioneel.

• 9Mark05-07-2017

Mooi huis, goede ligging, schoon, goede bedden

Goed: Centrale ligging op loopafstand van zee, de boulevard en het centrum. Rustige omgeving, lekker zwembad, goed onderhouden huis, goede airco's, apart afsluitbaar drooghok voor de duikspullen, goede wifi,.... Niet goed: eigenlijk niks. Suggestie: een ventilator onder de veranda.

• 9Ghislaine19-05-2017

Een heerlijke bungalow op een super locatie

Ik vond het wijkje erg prettig en rustig en fijn met het gezamenlijke zwembad. Het huis was heel comfortabel. Er waren mieren in de keuken, maar ik heb zelf op de Antillen gewoond dus ik kijk daar niet van op, gewoon alles goed schoonhouden. Alles was ruim aanwezig en we konden ook handdoeken en badkleding uithangen om te drogen. Wel voorzichtig lopen op de tegels als het geregend heeft, want die werden spekglad! Daar was ook voor gewaarschuwd. In de ochtend was het heerlijk buiten zitten in de zwoele bries met vogeltjes die om je heen vlogen. Echt een hele fijne plek! De pick-up die we erbij hebben gehuurd was ook super!

0 tips over Vakantiehuis Kas Bonita

0 vragen over Vakantiehuis Kas Bonita