Vakantiehuis Kas Bonita

Meer vakantiehuisinfo

25 reviews over Vakantiehuis Kas Bonita

• 10Erik Schuster22-09-2019

Wij komen zeker terug

Mooie bungalow op een privé parkje dat wel vrij toegankelijk is maar wel bewakingscamera’s heeft. Het huisje is helemaal af er ontbreekt je echt aan niets,nu kan ik alles wel op gaan noemen maar dat heeft geen zin alles is er gewoon. Daarbij is het schoon goede ligging en gezellig en een geweldig zwembad op 1 minuut lopen. Wij hadden de auto er gelijk bijgeboekt erg handig en je hoeft er zelf niet meer achteraan,maar lopen naar het centrum van Kralendijk is goed zeer goed te doen. Ook de haal en breng service van en naar het vliegveld door Shirley was perfect geregeld. Jos & Monique proficiat met Julie prachtige bungalow (ga zo door)

• 10Elfie Bonke30-04-2019

Geweldig

Heerlijk huis met alles er op en er aan. Er ontbrak niets en zelfs de verlichting was gezellig. Zelfs een ontbijt in de ijskast bij aankomst. Goed bed, goede airco en heerlijke ventilatoren, zelfs op de porche. Opgehaald en weer naar het vliegveld gebracht door manager Shirley. Geweldige extra service. Handige locatie, heerlijk zwembad en puur genieten van de prachtige vogels in de tuin. Een absolute aanrader.

• 10MB25-04-2019

Geweldig

Het was erg compleet ! Alles was er...zwembad ook geweldig ...rustige ligging .auto huur erbij ook ideaal!!

• 2018
    9Fam.Westerdiep20-09-2018

Een fijne bungalow, op een keurig park.

De bungalow is echt helemaal compleet ingericht. Van linnengoed tot flesopener. Wij hadden er een heerlijke vakantie.

• 8C.D.22-07-2018

Volgende keer weer....

Van het gezamenlijke zwembad geen gebruik gemaakt ivm de vele strandjes. Maar gezien het aantal bezoekers, leek het wel een gezellig plekje.

Fijn huis ( iets kleiner dan verwacht adhv de foto's) waar wij met ons 3-en het prima hadden vooral dankzij de airco in de slaapkamers en de plafondventilatoren. Alleen jammer dat 1 raam in de woonkamer niet meer open kon, dat zou fijn zijn geweest om extra te kunnen luchten met die hitte. Nogmaals comfortabele woning voor 2 weken vakantie misten niets!

• 10Denise25-03-2018

Aanrader qua huis,ligging en verzorging!

Werkelijk alles klopt aan dit huisje.....alles wat je nodig hebt zit er in,zoals alle keukenbenodigdheden,volop handdoeken,strandstoeltjes,uitstekende wifi,geweldige muggenkillertennisraket,veilig afsluitbare deur en ramen,airco's(niet gebruikt),plafondventilatorren,combimagnetron,broodrooster enz.enz.Beheerster Shirley zorgt voor het wasgoed en geeft goeie tips en biedt hulp waar nodig.Ligging is top,je loopt zo naar het centrum.Een paar stappen en je ligt in het zwembad.Je kan de pickup truck er ook bij huren.Informatie en mailverkeer van de eigenaren is ook duidelijk en vlot.Kortom boeken dat leuke huis!

• 9JENNIE10-02-2018

Supervakantie.

Ligging was perfekt. Huis was goed uitgerust, alles genoeg aanwezig. Heerlijk zwembad erbij.

• 2017
    8Dhr. Ewald25-09-2017

Het was fantastisch

het huis was goed, maar in de middag is de felle zon op het terras dan is erg heet.

• 10Sylvia van Zoggel27-01-2017

Super! Alles naar wens!

Alles was zeer oke, wat een fijn verblijf. Complimenten!!!

• Oude reviews

9Piet en Rose-Marie06-12-2016

Het was fantasties

Op Bonaire is het warm, dus alleen hele dunne kleding. En er zijn muggen dus zorg voor spray met deet en iets als " prik weg" tegen de jeuk.

0 tips over Vakantiehuis Kas Bonita

0 vragen over Vakantiehuis Kas Bonita