Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

30 Reviews over Kas Bonita

• 8Marianne02-08-2022

Perfect huis en geweldige service.

Geweldig huis in rustig park op loopafstand van centrum van Kralendijk. Brandschoon en heerlijke tuin met spoelmogelijkheid voor duikspullen. Contact met verhuurders verliep uitstekend. Anke (beheerder/ contactpersoon op Bonaire) heeft ons gehaald en gebracht naar het vliegveld . Ze heeft ons ook allerlei tips gegeven en we konden haar altijd bereiken met eventuele vragen. Onze zoon vond het duiken super en wij het snorkelen . We hopen zeker nog een keer terug te komen.

• 10Alice en Marc05-07-2021

Heerlijk huisje op een heerlijk eiland

Onze vakantie van 5 weken op Bonaire veranderde door omstandigheden in een verblijf van bijna een half jaar. Dankzij Jos en Monique werd dat mogelijk, zij waren bereid hun fijne bungalow voor een lange tijd aan ons te verhuren. Het beheer van het huisje door Shirley is top, en ook het bungalowpark met daarop het ruime magnesium-zwembad, wordt goed onderhouden. Het huisje is schoon, heeft comfortabele bedden, sateliet tv met NL zenders, een wasmachine, goede keuken die ruim voorzien van servies, bestek, pannen etc. Kortom, een aanrader voor een verblijf op Bonaire!

Jos en Monique, Eigenaar, 06-08-2021

Beste Marc en Alice,

Dank voor jullie prachtige beoordeling! Wij waren ook heel blij met jullie als huurder. Alles keurig achtergelaten, de auto en de tuin prima onderhouden, bedankt! Voor ons was het in deze Coronatijd fijn het huis langer te kunnen verhuren. Hopelijk tot ziens!

• 8PKAKJK14-11-2019

Heerlijk

Complete woning, rustige ligging, zwembad aanwezig en op loopafstand van Kralendijk. Heerlijk om te relaxen, fijne buitendouche en goede airco. Goede haal- en brengservice. Gevulde koelkast voor eerste dag. Top.

• 9Lydia en Albert30-10-2019

Fantastisch verblijf!

Een fantastisch verblijf! Zwembad om de hoek. Loopafstand naar het centrum van Kralendijk. Heerlijk rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar!

• 9Ralf Bitter23-10-2019

Kas Bonita = Genieten.

Supernette vakantiewoning op mooie locatie in Kralendijk. De woning is van alle gemakken voorzien en heel compleet. Wat het helemaal geweldig maakt is het drooghok voor duikmaterialen en je wasgoed wassen in je eigen wasmachine. Het erbij huren van de auto is super, en het is een fijne auto om erbij te hebben. Dat je van en naar het vliegveld word gehaald en gebracht door de beheerster Shirley van de woning is heerlijk en daardoor kan je vakantie zonder stress starten. Tijdens aankomst een duidelijke uitleg over alles in de woning en Shirley is ten alle tijden bereikbaar voor vragen etc. We hebben genoten van onze 12 dagen in Bonaire en zullen bij een eventuele terugkeer zeker deze woning weer willen boeken.

• 10Erik Schuster22-09-2019

Wij komen zeker terug

Mooie bungalow op een privé parkje dat wel vrij toegankelijk is maar wel bewakingscamera’s heeft. Het huisje is helemaal af er ontbreekt je echt aan niets,nu kan ik alles wel op gaan noemen maar dat heeft geen zin alles is er gewoon. Daarbij is het schoon goede ligging en gezellig en een geweldig zwembad op 1 minuut lopen. Wij hadden de auto er gelijk bijgeboekt erg handig en je hoeft er zelf niet meer achteraan,maar lopen naar het centrum van Kralendijk is goed zeer goed te doen. Ook de haal en breng service van en naar het vliegveld door Shirley was perfect geregeld. Jos & Monique proficiat met Julie prachtige bungalow (ga zo door)

• 9Saskia en Enno03-08-2019

Prima!

Prima vakantiehuis voor gezin van 4 personen: ruimte (in en om het huis), schoon, alles aanwezig, prima WIFI, TV (ook NL), goed beveiligd, buitendouche, zwembad op park (paar meter lopen), goede ligging (Kralendijk op loopafstand), huurauto erbij, fijne beheerder en eigenaar huis, kortom: een aanrader voor een relaxte vakantie!

Jos en Monique Sikkema, Eigenaar, 05-08-2019

Beste familie Schets,

Heel erg bedankt voor dit mooie compliment en deze prachtige score! Hopelijk tot een volgende keer :)

• 10Elfie Bonke30-04-2019

Geweldig

Heerlijk huis met alles er op en er aan. Er ontbrak niets en zelfs de verlichting was gezellig. Zelfs een ontbijt in de ijskast bij aankomst. Goed bed, goede airco en heerlijke ventilatoren, zelfs op de porche. Opgehaald en weer naar het vliegveld gebracht door manager Shirley. Geweldige extra service. Handige locatie, heerlijk zwembad en puur genieten van de prachtige vogels in de tuin. Een absolute aanrader.

• 10MB25-04-2019

Geweldig

Het was erg compleet ! Alles was er...zwembad ook geweldig ...rustige ligging .auto huur erbij ook ideaal!!

• 9Fam.Westerdiep20-09-2018

Een fijne bungalow, op een keurig park.

De bungalow is echt helemaal compleet ingericht. Van linnengoed tot flesopener. Wij hadden er een heerlijke vakantie.

Vakantiehuis Kas Bonita info

• Wlan internetBeschikbaar

• Balkon terrasBeschikbaar
  • Rolstoel toegangBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)