Vakantiehuis

23 reviews over Vakantiehuis Kas Bonita in het Nederlands

Geweldig

Elfie Bonke
30-4-2019

Heerlijk huis met alles er op en er aan. Er ontbrak niets en zelfs de verlichting was gezellig. Zelfs een ontbijt in de ijskast bij aankomst. Goed bed, goede airco en heerlijke ventilatoren, zelfs op de porche. Opgehaald en weer naar het vliegveld gebracht door manager Shirley. Geweldige extra service. Handige locatie, heerlijk zwembad en puur genieten van de prachtige vogels in de tuin. Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

MB
25-4-2019

Het was erg compleet ! Alles was er...zwembad ook geweldig ...rustige ligging .auto huur erbij ook ideaal!!

Gereisd Met partner in april 2019

Een fijne bungalow, op een keurig park.

Fam.Westerdiep
20-9-2018

De bungalow is echt helemaal compleet ingericht. Van linnengoed tot flesopener. Wij hadden er een heerlijke vakantie.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijk huis

Daniëlle
2-9-2018

Zeer goed verblijf gehad in kas bonita. De woning is fijn en van alle gemakken voorzien. De woning staat op een rustig en gezellig park met een ruim zwembad. Ook bij Shirley de beheerder kan je elk moment met al je vragen terecht! We zouden de volgende keer zo weer bij kas bonita boeken!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Volgende keer weer....

C.D.
22-7-2018

Van het gezamenlijke zwembad geen gebruik gemaakt ivm de vele strandjes. Maar gezien het aantal bezoekers, leek het wel een gezellig plekje.

Fijn huis ( iets kleiner dan verwacht adhv de foto's) waar wij met ons 3-en het prima hadden vooral dankzij de airco in de slaapkamers en de plafondventilatoren. Alleen jammer dat 1 raam in de woonkamer niet meer open kon, dat zou fijn zijn geweest om extra te kunnen luchten met die hitte. Nogmaals comfortabele woning voor 2 weken vakantie misten niets!

Gereisd Met partner in juli 2018

Helemaal goed. Zeker een aanrader!

Marian
11-5-2018

Kas Bonita is een fantastisch huisje op Bonaire, we hebben genoten. Het huisje was leuk, goede plej, alles aanwezig en het zwembad op het park was fantastisch. Dikke aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader qua huis,ligging en verzorging!

Denise
25-3-2018

Werkelijk alles klopt aan dit huisje.....alles wat je nodig hebt zit er in,zoals alle keukenbenodigdheden,volop handdoeken,strandstoeltjes,uitstekende wifi,geweldige muggenkillertennisraket,veilig afsluitbare deur en ramen,airco's(niet gebruikt),plafondventilatorren,combimagnetron,broodrooster enz.enz.Beheerster Shirley zorgt voor het wasgoed en geeft goeie tips en biedt hulp waar nodig.Ligging is top,je loopt zo naar het centrum.Een paar stappen en je ligt in het zwembad.Je kan de pickup truck er ook bij huren.Informatie en mailverkeer van de eigenaren is ook duidelijk en vlot.Kortom boeken dat leuke huis!

Gereisd Met partner in maart 2018

Supervakantie.

JENNIE
10-2-2018

Ligging was perfekt. Huis was goed uitgerust, alles genoeg aanwezig. Heerlijk zwembad erbij.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

A Christmas we wil never forget

Christine Lijnse
12-1-2018

Prachtig vakantie huis op een mooie rustige locatie. Zwembad op park is schoon en voldoet prima. Huurauto bij huis voldoet naar wens Geen minpunten ..heerlijke vakantie gehad Absolute aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Het was fantastisch

Dhr. Ewald
25-9-2017

het huis was goed, maar in de middag is de felle zon op het terras dan is erg heet.

Gereisd Met partner in september 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kas Bonita in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kas Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.