Géén boekingskosten

• 9.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

81 Reviews over Kas Bon Aire

• 9Bert14-12-2020

Fantastisch qua lokatie, facilteiten en sfeer

Plus punten zijn de kleinschaligheid en rust, de faciliteiten van de (gescheiden) keuken, het koele zwembad, het "all in concept" met geen extra kosten voor airco en andere zaken die veelal extra in rekening worden gebracht. Kamers zijn kleurig en gezellig ingericht, handdoeken en beddengoed worden wekelijks in ruime mate aangeleverd. Mede door de eigenaren hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad en gaan uiteraard volgend jaar weer voor een periode van 4 weken. Wij werden door de eigenaar van het vliegveld opgehaald en bij aankomst stond de ijskast al gevuld met een biertje/wijntje en ontbijt voor de volgende dag. De reden van de boeking was dat ons appartement over een grote keuken beschikte zodat wij elke dag in staat waren om een goede maaltijd te bereiden. Wij komen zeker terug in 2021. Nogmaals bedankt voor de genoten gastvrijheid !!

• 10Nico en Ria04-03-2020

goed verzorgd.

We hebben, voor de vierde keer, weer 4 heerlijke weken gehad bij Ton en Corine. Je word door Ton van het vliegveld gehaald. In je schone appartement staat er gezellig een bloemetje op tafel. Het ontbijt voor de volgende ochtend staat in de grote koelkast. Het zijn gezellige appartementen. In het zwembad kan je baantjes trekken en de barbecue is altijd te gebruiken. Op Bonaire heb je wel een auto nodig om het eiland te verkennen, strandjes te bezoeken en gezellig uit eten te gaan. Wat wij heerlijk vinden is dat je op je laatste dag niet om 10 uur uit je appartement moet of tegen bijbetaling nog wat langer mag blijven. Nee, je mag de hele dag nog alles gebruiken en kan fris gedoucht door Ton weer naar het vliegveld gebracht worden voor de thuisreis. Het is een all-in prijs en geen verrassingen achteraf. Wij hebben weer genoten! Ton en Corine weer bedankt voor jullie gastvrijheid en misschien wel weer tot volgend jaar.

• 9Sanneke16-01-2020

een kleine oase op de berg

Ik was er 2 maanden. Voor een langere periode is het ideaal om in Kas Bon Aire te verblijven. Lekker op de berg, prima wijk, rustige omgeving. Omdat er in totaal 6 appartementen zijn met rondom tuin, is er toch als je wilt aanspraak en reuring op het terrein. Er is een BBQ-plaats, zwembad, veel leguanen en vogels en een prachtige en bloemige tuin. Ik heb deels in de studio (Flamboyant) gezeten. Heerlijke ruimte, niet groot maar alles is aanwezig en werkt, lekker licht en vooral de buitenplek heerlijk om te zitten met mooi uitzicht (zonsondergangen). Het andere deel zat ik in het grootste appartement (Orchidia), het enige appartement op de 1e verdieping. Groot! Licht en een houten wand die geheel geopend kan worden zodat je binnen in feite buiten bent. Een nog beter en weidser uitzicht, je ziet Curacao liggen, Klein Bonaire en liggend op de ligbank zonsondergangen aanschouwen. Corine en Ton zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

• 10Sebastiaan Plug25-10-2019

Geweldig

Heerlijke tijd gehad met mijn kinderen! Mede door het meedenken van Ton & Corine. Je hoeft je nergens zorgen over te maken, als je vragen hebt, kan je altijd bij ze terecht. Verder zeer tevreden over het appartement, zeer rustig gelegen, erg veilig voor kleine kinderen. Zwembad is ook heerlijk, achterdeur open en je stapt zo het zwembad in. Ik heb voor december weer geboekt hier 😉

• 10Isabelle Roelofs19-09-2019

Fantastisch!👍

Ik heb een super tijd gehad bij Kas Bon Aire. Ton en Corine zijn ontzettend gastvrij en meedenkend. Vragen werden onmiddellijk beantwoord en ze helpen waar ze kunnen. Service en klantvriendelijkheid 100%!

De appartementen zijn erg schoon, en fijn ingericht. Er is een gevulde koelkast bij aankomst, dit is erg fijn ivm het 's avonds landen.

Ik zou zeker terug komen bij Kas Bon Aire en het aan iedereen aanraden. 👍

• 10Fam.van den Berg11-07-2019

Ontspannen en genieten!

We waren voor de 2e keer op Bonaire bij Ton en Corine in Kas Bon Aire. Nu voor 3 weken. Weer in appartement Aloë Vera. En wederom een fantastisch verblijf gehad! De ophaalservice van Ton bij het vliegveld is heel fijn. Je wordt bij je appartement gebracht. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. De koelkast is voor het eerste ontbijt gevuld dus je hoeft niet gelijk boodschappen te doen. De bedden zijn prima en er is airco op de slaapkamer. Er zijn meer dan voldoende badhanddoeken in de badkamer. Verder heeft Aloë Vera een fijn terras grenzend aan de tuin met leguanen in de bomen, blauwblauwtjes die er rond lopen en mooie tropische vogels. Het is trouwens heerlijk wakker worden met de tropische vogelgeluiden en wetend dat het heerlijk weer is! En mocht je vragen hebben, bij Ton en Corine kun je altijd terecht. We hebben een hele ontspannende, fijne vakantie gehad! En ook dit verblijf is weer voor herhaling vatbaar!

• 9Arjan Schenk20-04-2019

Hartelijk, relaxt en goed voor elkaar.

Ton en Corinne zijn hele fijne mensen die je vanaf je aankomst tot en met je terugreis het gevoel geven dat je meer dan welkom bent. De ophaal en wegbreng service is prima geregeld. Het appartement is uitnodigend en schoon. Van alle gemakken voorzien met een bloemetje op tafel. Bij aankomst staat er eten en drinken in de koelkast voor je klaar. Ruim voldoende handdoeken etc. O en een goede wasmachine aanwezig. Mooi zwembad, veel gebruik van gemaakt. Er is een mooie en uitgebreide infomap aanwezig, zeker lezen!!. Ton en Corinne willen als je erom vraagt veel voor je regelen. Heerlijke massage gehad van Corinne!!. Kas Bonaire is een prachtig gelegen appartementen complex welke heel centraal ligt. Rustig, mooie tuin, vele dieren in de tuin, kortom ideaal voor mensen die willen genieten van de rust, de mooie natuur en de vriendelijkheid van de mensen van dit eiland. Je hebt wel een auto nodig, maar dat heb je op heel Bonaire nodig. Super!

• 9Nico en Ria08-04-2019

Weer heerlijk genoten.

Het was weer een heerlijk verblijf voor de derde keer bij Ton en Corinne. Deze keer verbleven we 6 weken, voor de tweede keer in appartement Orchidia. Het is er heerlijk ruim en dan het uitzicht... Je kan de grote deuren helemaal openen en genieten van het mooie uitzicht. Slaapkamers met airco. Het trapje af en dan lekker zwemmen in het zwembad. Het is altijd fijn dat je opgehaald word van het vliegveld door Ton en Corinne zodat je na de lange reis rechtstreeks naar je appartement gebracht word. En dan natuurlijk het ontbijt voor de eerste morgen, helemaal fantastisch. Als je vragen heb, je kan alle dagen bij ze terecht, ze staan voor alle vragen klaar en zorgen voor oplossingen. En wat ook heerlijk is, een afspraak maken bij Corinne voor een heerlijke voetbehandeling. Je komt dan nog meer tot rust. Kortom, we hebben weer genoten van de gastvrijheid, zon, zee en de rust. Bedankt Ton en Corinne.

• 9Martin Weerstand03-04-2019

Gewoon top!

Schoon, goed bed, complete inventaris, comfortabel en super gastvrije verhuurders Ton en Corinne. Komen je laatste dag zelfs vragen of ze je vliegtuig incheck kaart voor je kunnen printen! En voor de op heel Bonaire onvermijdelijke muggen staat de bus spray al klaar. Wij hadden appartement Flamboyant. De kleinste, maar wij denken ook de leukste. Zalig terras, mooi uitzicht over Kralendijk, je ziet de cruiseboten en de vliegtuigen door de palmbomen in de tuin al van verre aankomen. En om in het kleine maar steeds weer verfrissende zwembad te komen hoef je alleen je eigen achterdeur los te maken en nog geen twee (!) meter te lopen. Er mocht van ons alleen wat meer licht boven het gasstel komen voor die ene keer dat je "thuis" kookt. Gebruikten wij nu de staande schemerlamp voor :) Goede tip zei Ton, ga ik wat mee doen. Huurauto ook via hen geregeld, probleemloos en nette prijs. Kortom, zeer voor herhaling vatbaar.

• 10Linda01-04-2019

Relaxen en genieten

Het was weer heerlijk toeven in Kas Bon Aire. Alles is aanwezig om een top vakantie te hebben: zon en warmte, een appartement waar alles aanwezig is wat je zoal nodig kunt hebben, genoeg handdoeken, mooi uitzicht, lekkere stoelen om van dat mooie uitzicht te genieten, zwembad om even lekker af te koelen, een koelkast die gevuld is voor het eerste ontbijt, eigenaren Ton en Corine die zeer behulpzaam zijn........ kortom ook na de 4e keer zeggen we: wát was het toch een héérlijke vakantie!!!

Appartement Kas Bon Aire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)