Appartement

68 reviews over Appartement Kas Bon Aire in het Nederlands

Magisch, voor herhaling vatbaar ❤

Barbara,
5-12-2018

In september verbleef ik enige tijd op Bonaire bij Kas Bon Aire. Mijn appartement Aloë Vera had een heerlijke tuin waar ik elke dag heb genoten. Het appartement voelde direct als mijn huis, heerlijk. Wat werd ik vertroeteld. Bij aankomst hadden Ton & Corine gezorgd voor drankjes en voor de volgende ochtend een lekker ontbijt. Het appartement was spik & span en van alle gemakken voorzien. Corine heeft een praktijk tegenover de appartementen. Ik heb mij heerlijk door haar laten behandelen. Wat een verwennerij!!!!! Totaal genieten met een grote G. Absolute aanrader. Evenals het huren van een autootje via Ton en Corine. Voordelig & super service. Ook weten zij de mooiste plekjes van dit magische eiland. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Dankjulliewel voor je enorme gastvrijheid & liefde voor jullie bedrijf. Ik heb er met volle teugen van genoten ❤😘.

Liefs Barbara

Gereisd met vrienden in september 2018

Het appartement is zeker een aanrader!

Stefan Ossendrijver,
29-11-2018

Wij zijn een week verbleven in het appartement Orchidia. Het appartement was schoon, groot en voorzien van alle gemakken zoals een gevulde koelkast bij aankomst, airco in de slaapkamers, tv, een plek om te bbqen en een zwembad. Andere handige zaken zoals een koelbox met koelelementen, snorkels etc zijn ook voor handen. De eigenaren staan voor je klaar wanneer je vragen hebt en er is een mogelijkheid om je te laten masseren op het terrein.

Gereisd met vrienden in november 2018

Relaxen op toplocatie!

Elly en Matthew,
2-7-2018

Bonaire was één grote aangename verrassing!wat een heerlijk eiland,relaxte mensen en mooie natuur.

Wat het dan compleet maakt is de basis om dit alles te kunnen zien/ doen.

Wij verbleven in appartement Aloe Vera, ruim aan de binnenkant hoewel je dat niet echt nodig hebt met een heerlijke veranda en tuin waar je de hele dag kunt genieten van de vogels en palmbomen.

Het zwembad is heerlijk voor een koele duik op enig moment van de dag, ook wel fijn dat het geen zout water is. De ligging van Kas Bon Aire is ideaal; alle delen van het eiland zijn hiervandaan gemakkelijk te bereiken, door de rustige ligging op de heuvel heb je een mooi uitzicht over Kralendijk, de zee en Klein Bonaire .

Ton en Corine zijn geweldige mensen die weten wat gastvrijheid is, zo ligt bij aankomst ontbijt voor de volgende dag klaar en welkomstdrankjes Ook tijdens je verblijf staan ze steeds klaar om je alles zo aangenaam mogelijk te maken. Wij zijn fan!

Gereisd met partner in juni 2018

Vanessa y Robert,
21-6-2018

Er bleef werkelijk niets over om te wensen.

Ton en Corine zijn perfecte gastheer en -vrouw en heel aardige mensen.

Ze denken aan elk detail, en met veel liefde zorgen ze voor hun gasten.

Wij zaten in het appartement boven,Orchidia, en elke avond waren we vanaf het balkon getuige van een adembenemende zonsondergang.

In de tuin staat een BBQ waar we met regelmaat te vinden waren!

Het zoutwaterzwembad is een oase en maakt de luxe compleet.

We waren erg gelukkig met de spoelbakken en het drooghok om onze duikspullen te spoelen en te drogen.

Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Voor herhaling vatbaar

Yvonne almazan,
18-6-2018

Super gehad bij ton en corine mooi appartement. Heel lief ze kwamen ons van het vliegtuigveld halen. Heerlijke tijd gehad. En ook ons kind weer gezien die bij ton en corine een appartement huurt. We hopen december weer naar Bonaire te gaan. En bij hun een appartement huren. Mensen een aanrader top!!!

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig

Renate Bos,
14-6-2018

Kas Bon Aire is een fijn appartement, gezellig ingericht en gelegen in een rustige omgeving. Het is wat hoger gelegen en je hebt een mooi uitzicht over de zee. 's Ochtends heerlijk even zwemmen in het zwembad en ontbijten op een privé terras in een prachtige tuin!! Bij aankomst op het vliegveld werden we opgehaald door Ton, de eigenaar. Hij heeft ons naar het appartement gebracht. Daar bleek de koelkast gevuld te zijn met een ontbijt, een koud biertje en witte wijn. Ton en Corine zijn hele gastvrije en behulpzame mensen.

Kas Bon Aire vonden we zo bijzonder omdat het authentiek en kleinschalig is. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2018

Naar Bonaire? Dan moet je naar Ton en Corine.

Eddy en Annelies,
6-4-2018

Beste Ton en Corine,

Bedankt voor weer een heerlijke vakantie. Het huisje was weer perfect! Bedankt voor de koude drankjes bij aankomst, bedankt voor het eerste ontbijtje, alle goede informatie over het eiland, bedankt voor de leuke buren in het appartement (goed uitgezocht!), bedankt voor de gezelligheid, bedankt voor het mooie schone zwembad, bedankt voor de beste wifi van het eiland, bedankt voor het regelen van de auto, Bedankt voor alles... Maar vooral bedankt dat we volgend jaar weer terug mogen komen. Tot over een week of 40!

Kas Bon Aire is een fijne plek, Ton en Corine zijn er echt voor je en gaan volgas voor hun gasten. Hierdoor voel je je als gast erg welkom!

Gereisd met partner in februari 2018

Meer dan een geweldig mooi paradijs.

Anja en Bernd,
21-3-2018

We hebben een fantastisch mooie tijd gehad.

Ton en Corine Crull zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ze staan altijd vol enthousiasme klaar voor een persoonlijk advies.

De accommodatie is van alle gemakken voorzien en biedt een mooi uitzicht op de omgeving met gegarandeerd mooie zonsondergangen.

Wij bevelen Kas Bon Aire van harte aan en wij komen zeker terug.

Thuiskomen!

Linda en Ruud,
17-3-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Bonaire, waar we weer op Kas Bon Aire verbleven. Wát is het een toch een heerlijke accommodatie!! Alles is aanwezig, van uitgebreide keukeninventaris, ruime hoeveelheid handdoeken, het zwembad waar het heerlijk toeven is, koelkast gevuld met etenswaren voor het eerste ontbijt de volgende ochtend. En als je nog iets anders wil, even vragen en het wordt geregeld door Ton en Corine. Voor ons dé ideale plek!!

Relaxte en ontspannen vakantie

Kelly,
5-3-2018

We zijn met onze dochter van 3,5 jaar voor 11 dagen naar Bonaire gegaan. Dit om de winter hier wat te ontlopen.

We hadden de studio Flamboyant geboekt bij Ton en Corinne van Kas Bon Aire.

Voordat we aankwamen al meermaals mail contact gehad met daarin allerlei tips en trucs.

Eenmaal op Bonaire meteen in de vakantiestemming en stond Ton ons al op te wachten. Heerlijk verblijf gehad in Kas Bon Aire. Inrichting is eenvoudig maar de studio bevat alles wat je nodig hebt.

Verder ben je toch buiten.

Onze dochter heeft volop genoten van het fijne eco zwembad en van de mooie omgeving rondom het complex.

Mijn partner en ik hebben ons laten verwennen met een heerlijke thaise nek/schouder en hoofdmassage gegeven door Corinne en zo konden we weer heerlijk relaxed het vliegtuig in terug naar Nederland.

Ton en Corinne zijn zeker een fijne gastheer en gastvrouw, we komen volgend jaar graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kas Bon Aire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kas Bon Aire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.