Appartement Kas Bon Aire

Tonen op kaart

Contact

79 reviews over Appartement Kas Bon Aire

• 9Sanneke16-01-2020

een kleine oase op de berg

Ik was er 2 maanden. Voor een langere periode is het ideaal om in Kas Bon Aire te verblijven. Lekker op de berg, prima wijk, rustige omgeving. Omdat er in totaal 6 appartementen zijn met rondom tuin, is er toch als je wilt aanspraak en reuring op het terrein. Er is een BBQ-plaats, zwembad, veel leguanen en vogels en een prachtige en bloemige tuin. Ik heb deels in de studio (Flamboyant) gezeten. Heerlijke ruimte, niet groot maar alles is aanwezig en werkt, lekker licht en vooral de buitenplek heerlijk om te zitten met mooi uitzicht (zonsondergangen). Het andere deel zat ik in het grootste appartement (Orchidia), het enige appartement op de 1e verdieping. Groot! Licht en een houten wand die geheel geopend kan worden zodat je binnen in feite buiten bent. Een nog beter en weidser uitzicht, je ziet Curacao liggen, Klein Bonaire en liggend op de ligbank zonsondergangen aanschouwen. Corine en Ton zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Alleen gereisd in november 2019

• 2019
    10Sebastiaan Plug25-10-2019

Geweldig

Heerlijke tijd gehad met mijn kinderen! Mede door het meedenken van Ton & Corine. Je hoeft je nergens zorgen over te maken, als je vragen hebt, kan je altijd bij ze terecht. Verder zeer tevreden over het appartement, zeer rustig gelegen, erg veilig voor kleine kinderen. Zwembad is ook heerlijk, achterdeur open en je stapt zo het zwembad in. Ik heb voor december weer geboekt hier 😉

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Isabelle Roelofs19-09-2019

Fantastisch!👍

Ik heb een super tijd gehad bij Kas Bon Aire. Ton en Corine zijn ontzettend gastvrij en meedenkend. Vragen werden onmiddellijk beantwoord en ze helpen waar ze kunnen. Service en klantvriendelijkheid 100%!

De appartementen zijn erg schoon, en fijn ingericht. Er is een gevulde koelkast bij aankomst, dit is erg fijn ivm het 's avonds landen.

Ik zou zeker terug komen bij Kas Bon Aire en het aan iedereen aanraden. 👍

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Fam.van den Berg11-07-2019

Ontspannen en genieten!

We waren voor de 2e keer op Bonaire bij Ton en Corine in Kas Bon Aire. Nu voor 3 weken. Weer in appartement Aloë Vera. En wederom een fantastisch verblijf gehad! De ophaalservice van Ton bij het vliegveld is heel fijn. Je wordt bij je appartement gebracht. Het appartement is schoon en van alle gemakken voorzien. De koelkast is voor het eerste ontbijt gevuld dus je hoeft niet gelijk boodschappen te doen. De bedden zijn prima en er is airco op de slaapkamer. Er zijn meer dan voldoende badhanddoeken in de badkamer. Verder heeft Aloë Vera een fijn terras grenzend aan de tuin met leguanen in de bomen, blauwblauwtjes die er rond lopen en mooie tropische vogels. Het is trouwens heerlijk wakker worden met de tropische vogelgeluiden en wetend dat het heerlijk weer is! En mocht je vragen hebben, bij Ton en Corine kun je altijd terecht. We hebben een hele ontspannende, fijne vakantie gehad! En ook dit verblijf is weer voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Arjan Schenk20-04-2019

Hartelijk, relaxt en goed voor elkaar.

Ton en Corinne zijn hele fijne mensen die je vanaf je aankomst tot en met je terugreis het gevoel geven dat je meer dan welkom bent. De ophaal en wegbreng service is prima geregeld. Het appartement is uitnodigend en schoon. Van alle gemakken voorzien met een bloemetje op tafel. Bij aankomst staat er eten en drinken in de koelkast voor je klaar. Ruim voldoende handdoeken etc. O en een goede wasmachine aanwezig. Mooi zwembad, veel gebruik van gemaakt. Er is een mooie en uitgebreide infomap aanwezig, zeker lezen!!. Ton en Corinne willen als je erom vraagt veel voor je regelen. Heerlijke massage gehad van Corinne!!. Kas Bonaire is een prachtig gelegen appartementen complex welke heel centraal ligt. Rustig, mooie tuin, vele dieren in de tuin, kortom ideaal voor mensen die willen genieten van de rust, de mooie natuur en de vriendelijkheid van de mensen van dit eiland. Je hebt wel een auto nodig, maar dat heb je op heel Bonaire nodig. Super!

Gereisd met partner in april 2019

• 9Nico en Ria08-04-2019

Weer heerlijk genoten.

Het was weer een heerlijk verblijf voor de derde keer bij Ton en Corinne. Deze keer verbleven we 6 weken, voor de tweede keer in appartement Orchidia. Het is er heerlijk ruim en dan het uitzicht... Je kan de grote deuren helemaal openen en genieten van het mooie uitzicht. Slaapkamers met airco. Het trapje af en dan lekker zwemmen in het zwembad. Het is altijd fijn dat je opgehaald word van het vliegveld door Ton en Corinne zodat je na de lange reis rechtstreeks naar je appartement gebracht word. En dan natuurlijk het ontbijt voor de eerste morgen, helemaal fantastisch. Als je vragen heb, je kan alle dagen bij ze terecht, ze staan voor alle vragen klaar en zorgen voor oplossingen. En wat ook heerlijk is, een afspraak maken bij Corinne voor een heerlijke voetbehandeling. Je komt dan nog meer tot rust. Kortom, we hebben weer genoten van de gastvrijheid, zon, zee en de rust. Bedankt Ton en Corinne.

• 9Martin Weerstand03-04-2019

Gewoon top!

Schoon, goed bed, complete inventaris, comfortabel en super gastvrije verhuurders Ton en Corinne. Komen je laatste dag zelfs vragen of ze je vliegtuig incheck kaart voor je kunnen printen! En voor de op heel Bonaire onvermijdelijke muggen staat de bus spray al klaar. Wij hadden appartement Flamboyant. De kleinste, maar wij denken ook de leukste. Zalig terras, mooi uitzicht over Kralendijk, je ziet de cruiseboten en de vliegtuigen door de palmbomen in de tuin al van verre aankomen. En om in het kleine maar steeds weer verfrissende zwembad te komen hoef je alleen je eigen achterdeur los te maken en nog geen twee (!) meter te lopen. Er mocht van ons alleen wat meer licht boven het gasstel komen voor die ene keer dat je "thuis" kookt. Gebruikten wij nu de staande schemerlamp voor :) Goede tip zei Ton, ga ik wat mee doen. Huurauto ook via hen geregeld, probleemloos en nette prijs. Kortom, zeer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Linda01-04-2019

Relaxen en genieten

Het was weer heerlijk toeven in Kas Bon Aire. Alles is aanwezig om een top vakantie te hebben: zon en warmte, een appartement waar alles aanwezig is wat je zoal nodig kunt hebben, genoeg handdoeken, mooi uitzicht, lekkere stoelen om van dat mooie uitzicht te genieten, zwembad om even lekker af te koelen, een koelkast die gevuld is voor het eerste ontbijt, eigenaren Ton en Corine die zeer behulpzaam zijn........ kortom ook na de 4e keer zeggen we: wát was het toch een héérlijke vakantie!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Conny28-02-2019

Prima!

Rustig gelegen op een mooie plek met een prachtig uitzicht. Veel privacy. De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk en behulpzaam . We hebben genoten en voor herhaling vatbaar. Dankjewel Ton & Corine!

• 9Juul Borgonjen15-02-2019

Fantastisc

Mooi appartement op goede locatie. Met de auto kun je van hieruit alle kanten op. Wij kunnen dit appartement van harte aanbevelen. Prima verhuurders die altijd voor je klaar staan.

6 tips over Appartement Kas Bon Aire

• Rob en Hennie, 28-02-2014 Rapporteren

Soms, heel soms regent het op Bonaire. En dat is helemaal niet erg. Je gaat gewoon op de veranda zitten met je laptop, of een heerlijk boekje lezen en lsuiteren naar de regendruppels. En natuurlijk niet te vergeten... een lekker glaasje wijn erbij

• Frans, 03-03-2014 Rapporteren

Biertje op de veranda, luisteren naar de vogeltjes of naar relaxt muziekje. Eigenlijk hoef je het terrein helemaal niet af.....

• Monique Degenaar, 25-10-2013 Rapporteren

Naast het duiken en snorkelen is er op het eiland genoeg te doen. zo zijn er activiteiten als paardrijden, wandelen in park Washington Slagbaai, het openlucht museum in Rincon, bezoeken van de grotten, en nog veel meer. Ook het bezoek aan het dierenasiel mag niet op uw lijstje ontbreken. De mensen die daar werken doen geweldig werk en kunnen alle steun gebruiken. Ook zij zij altijd bereidt u een rondleiding te geven en uit te leggen wat hun acties op het eiland zijn.

0 vragen over Appartement Kas Bon Aire

Appartement Kas Bon Aire info