Appartement Kas Bon Aire

AppartementWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°26°
Appartement Kas Bon Aire
9,4

61 reviews over Appartement Kas Bon Aire in het Nederlands

Meer dan een geweldig mooi paradijs.

Anja en Bernd, 21-3-2018

We hebben een fantastisch mooie tijd gehad.

Ton en Corine Crull zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ze staan altijd vol enthousiasme klaar voor een persoonlijk advies.

De accommodatie is van alle gemakken voorzien en biedt een mooi uitzicht op de omgeving met gegarandeerd mooie zonsondergangen.

Wij bevelen Kas Bon Aire van harte aan en wij komen zeker terug.

Thuiskomen!

Linda en Ruud, 17-3-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op Bonaire, waar we weer op Kas Bon Aire verbleven. Wát is het een toch een heerlijke accommodatie!! Alles is aanwezig, van uitgebreide keukeninventaris, ruime hoeveelheid handdoeken, het zwembad waar het heerlijk toeven is, koelkast gevuld met etenswaren voor het eerste ontbijt de volgende ochtend. En als je nog iets anders wil, even vragen en het wordt geregeld door Ton en Corine. Voor ons dé ideale plek!!

Relaxte en ontspannen vakantie

Kelly, 5-3-2018

We zijn met onze dochter van 3,5 jaar voor 11 dagen naar Bonaire gegaan. Dit om de winter hier wat te ontlopen.

We hadden de studio Flamboyant geboekt bij Ton en Corinne van Kas Bon Aire.

Voordat we aankwamen al meermaals mail contact gehad met daarin allerlei tips en trucs.

Eenmaal op Bonaire meteen in de vakantiestemming en stond Ton ons al op te wachten. Heerlijk verblijf gehad in Kas Bon Aire. Inrichting is eenvoudig maar de studio bevat alles wat je nodig hebt.

Verder ben je toch buiten.

Onze dochter heeft volop genoten van het fijne eco zwembad en van de mooie omgeving rondom het complex.

Mijn partner en ik hebben ons laten verwennen met een heerlijke thaise nek/schouder en hoofdmassage gegeven door Corinne en zo konden we weer heerlijk relaxed het vliegtuig in terug naar Nederland.

Ton en Corinne zijn zeker een fijne gastheer en gastvrouw, we komen volgend jaar graag terug.

Thomas en Elly, 3-3-2018

We waren voor de eerste keer op Bonaire en verbleven in het appartement Aloe Vera.

Het is een mooi appartement met veel ruimte en een prima ligging en van alle gemakken voorzien. Voldoende handdoeken en halverwege de vakantie schoon bedlinnen, super geregeld. Ook was de koelkast gevuld bij aankomst. Ton en Corine zijn zeer gastvrij en we hopen dan ook zeker nog een keer terug te komen. Een aanrader!

Prachtig ruim appartement .

Nico en Ria Sijs, 2-3-2018

Voor de tweede keer vakantie in Kas Bon Aire. Nu 4 weken. We hebben een mooi verblijf gehad in het appartement Orchidia. We keken onze ogen uit. Vorig jaar werd er hard aan gewerkt. Het is een 4 persoon appartement met een heel ruime woonkamer met open keuken. Ruim zitgelegenheid, servies, kastruimte enz. Mooie tv met ned. zenders en BVN. Door grote buitendeuren op de westkant die compleet open kunnen, fantastisch uitzicht op klein Bonaire, richting kust. Als er passagiersschepen aangemeerd lagen in Kralendijk kon je die zien. Twee keurig ruime slaapkamers met voldoende kastruimte, en ieder een airco en fan. Badkamer met 2 wastafels, ruime douche met hand- en stortdouche. Voldoende handdoeken, en als je er meer wil kan dat. Via de trap stap je zo het zwembad in. Auto is nodig om van Bonaire te genieten. De heerlijke massage en voetreflextherapie van gastvrouw Corine is zeker aan te raden. Bedankt Ton en Corine voor de gastvrijheid.

Super tijd gehad!

Shanna en Britt, 17-2-2018

Super appartement, heel schoon en netjes. Heerlijk zwembad en mooie ligging met uitzicht.

Zeker een aanrader!!

Mooie locatie met een mooi uitzicht

Marc, 10-2-2018

Vond alles goed.

nadelen waren er eigenlijk niet.

Gastheer en Gastvrouw waren zeer vriendelijk en konden veel vertellen over jet eiland. Bovenste verdieping was zeer groot en netjes. Door de balkondeur open te klappen heb je een perfect uitzicht van ca. 4 meter breed over klein Bonaire

De plek voor de volgende keer !

Caroline en Wilco Ettema, 28-12-2017

Gastvrij, rustige ligging. Zwembad op een paar meter afstand.

Een avondje geen zin in een restaurant? Zelf koken is geen probleem in de ruime keuken.

Voor duikers is er een spoelplaats en een geventileerde kast om de duikspullen op te hangen. Dit alles vlak naast de parkeerplaats voor de auto. Dus niet ver sjouwen met je spullen.

Lekker buiten zitten, geen probleem. Lekker even zwemmen, geen probleem. Lekker even picknicken of barbecueën, geen probleem.

voor wie een eenvoudige, kleinschalig onderkomen zoekt, maar toch veel voorzieningen wil hebben moet Kas Bon Aire eens proberen.

Er is geen beter woord dan Super te vreden

Marc Veltink, 28-12-2017

Voor de tweede keer een appartement gehuurd bij Ton & Corine .

Nu de boven verdieping wat een bijzonder uitzicht geeft op Bonaire en klein Bonaire

Mooie zonsondergangen gehad en een perfect verblijf. De bovenverdieping was van alle gemakken voor zien ,

Twee mooie slaapkamers, een badkamer en een bijzonder grote kamer met een super grote klapdeur waardoor je één voelt met de buiten wereld en een bijzonder uitzicht hebt.

Ook een auto huren wordt voor je geregeld en aan het appartement geleverd en weer opgehaald.

Want een auto ben je wel nodig om te genieten van dit prachtige eiland.

Wij raden iedereen deze bijzondere plek bij Kas Bon Aire dan ook zeer aan.

Conchita, 13-12-2017

Lieve mensen, helpen je overal bij, kennen de weg, warm welkom! Super schoon en mooi appartement perfecte ligging ! Kom hier zeker terug, en zeker aan te raden! Wat een bijzondere top tijd! Dankjulliewel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kas Bon Aire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kas Bon Aire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kas Bon Aire scoort een 9.4 uit 10 op basis van 62 reviews.