Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Kas Blau in het Nederlands

Heerlijke accommodatie

Pennings
15-3-2015

Wij hebben hier een heerlijke vakantie doorgebracht. Het huis is van alle gemakken voorzien. Twee ruime slaapkamers met goede bedden, een heerlijk frisse nieuwe badkamer en ruime keuken waarin je prima kunt koken. Ook hebben we dankbaar gebruik gemaakt van de grote porch met goede stoelen en hangmat. Verder was het een heerlijk rustige omgeving met strandje op loopafstand. Een aanrader dus!

Gereisd Met partner in januari 2015
2008

Fantastische accommodatie!!

Ronald
30-10-2008

Fantastische accommodatie voor relatief weinig geld. Nooit eerder tijdens een vakantie een zo complete woning aangetroffen. Zelfs een strijkplank en strijkijzer ontbreken niet. De grote veranda is sfeervol ingericht en voorzien van gemakkelijke zit- en ligstoelen, hangmatten, BBQ en ventilator. Het interieur oogt wat wit en daardoor kil (kleurtje aanbrengen misschien?) maar is geen bezwaar want wie gaat er nu binnen zitten met die temperaturen en zo'n veranda? Goede bedden en de slaapkamers zijn voorzien van stille airco's. Voor duikers is er een zoetwaterspoelbak en aparte afsluitbare ruimte om de spullen te drogen te hangen. In die ruimte staat ook een wasmachine. Duiken op Bonaire? Dit is je stek!

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Prima huis met grote veranda

Martien
28-10-2008

Hangmatten veelvuldig gebruikt, woonkamer vrijwel niet. Keuken is prima te gebruiken.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 28 2008 19:09:28 GMT+0000 (UTC)

Prima huis met grote veranda

Martien
28-10-2008

Keuken compleet, woonkamer gebruik je niet aangezien de veranda veel prettiger is. Hangmatten veelvuldig gebruikt. Slaapkamers prima met airco.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Compleet, ruim en waar voor je geld!

Janpieter
27-10-2008

Het huis is ons goed bevallen. Het sterkste punt is de enorme veranda die erg mooi is uitgevoerd. Eigenlijk spendeer je daar al je tijd en dat is goed vertoeven in die heerlijke temperatuur. Het huis is verder compleet ingericht, lekker nieuw en met ruime kamers. Er is veel rust en het is een goede uitvalsbasis voor duiktochten en voor bezoek aan Kralendijk. Kortom: waar voor je geld.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Kas Blau

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kas Blau in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kas Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.