Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

20 Reviews over Kas Beyesa

• 8Martine02-03-2020

Prima plek

Heerlijke temperatuur op Bonaire. We hebben ons goed vermaakt. Geregeld een uitstap gemaakt. Weinig activiteiten op het gebied van cultuur, maar Mooie natuur en veel snorkelen. Goed dat er een auto was. Is echt nodig. De huurprijs Van de auto was wat hoog. Vergeleken de huurbedrijven op het eiland zelf en de huur van het appartement was dat een beetje een tegenvaller. Appartement mooi ruim. Goede badkamers. Keuken was bij aankomst wat smoezelig. Maar de verhuurders zijn fantastisch. Dat was snel vergeten. Zwembad was heerlijk, totdat wij allen eczeem kregen en de leguanen dagelijks poepten over de rand. Dan maar naar zee. De zon maakt het verblijf af.

• 10Petra03-10-2019

Heerlijke vertoeven!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in Kas Beyesa. Bij aankomst werden wij super ontvangen door Carel en Liesbeth.

Bij vragen of tips ben je altijd aan het juiste adres bij Carel en Liesbeth.

Het huis is super prettig gelegen. Je bent zo overal op het eiland. Tevens is het huis heerlijk ruim, met ruime slaapkamers, badkamers en een lekkere grote keuken. Ook is alles aanwezig in het huis. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er!

Wij komen hier zeker nog een keer terug en raden dit huis zeker aan!

• 10Van Rijsewijk09-02-2019

Het was fantastisch

We hebben een heerlijke vakantie gehad,. De villa was super mooi, een heerlijk zwembad.

Carel en liesbeth waren zeer gastvriendelijk, gevulde koelkast bij aankomst, als er iets Is kan je ze berichten. Bonaire zelf is een heerlijk eiland.

Wij hebben hier 2 weken heerlijk vertoeft.

Zeker een aanrader 👍

Wij komen zeker nog eens terug.

Groetjes familie van Rijsewijk

• 10Henk12-10-2018

Echt Vakantie!

Echt super. Geweldige gastheer en gastvrouw. Zie de reviews, alles klopt. Echte aanrader.

• 9Petra24-04-2018

Je waant je in een klein paradijsje.

Een prachtig compleet huis. alles wat je nodig hebt is aanwezig! Een prachtige tuin met een fijn zwembad. Het huis ligt in een rustige villa wijk buiten Kralendijk . Een mega grote woonkamer, een keuken met alles wat je maar kunt bedenken en 3 royale slaapkamers en 2 badkamers. In de tuin komen veel tropische vogels! Wij hebben enorm genoten!

• 9Gert-Jan Leenheer11-04-2018

Heel fijn huis!

Toplocatie. Centraal maar rustig gelegen complete villa. Alles is aanwezig voor een zorgeloze geslaagde vakantie.

• 10Aline de Reus07-04-2018

Geweldige locatie en onderkomen, echt een aanrader

Alles was geweldig. Heb niet iets kunnen ontdekken wat niet in orde was. Een schitterende plek om van daar uit het eiland te ontdekken. Het zwembad is natuurlijk heerlijk om af te koelen.

• 9Jan en Willy21-03-2018

Een Klein paradijsje op Bonaire.

Mooie ruime villa, compleet ingericht, met een veranda heerlijk op de wind. Ik ben deels afhankelijk van een rolstoel. Binnenkomen door het grind was lastig maar te doen. Voor de opstapjes werden opritten verzorgd was er iets niet werd het verzorgd. Fijne gastheer en gastvrouw. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Rob19-03-2018

Fantastisch eiland en een prachtige woning.

De woning is netjes en modern ingericht. Door de meerdere badkamers heeft iedereen zijn privacy. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Er is een mogelijkheid om een pickup te huren bij de woning. De prijs is lager als de lokale verhuurbedrijven. Het zwembad is schoon en goed onderhouden.

• 10M.brand10-02-2018

Mooie villa, vriendelijk en behulpzame verhuurders

Eigenlijk was er niets wat niet klopte, geweldige locatie prachtige villa met zwembad

Vakantiehuis Kas Beyesa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sabal Palm