Aparthotel Kajesa

0Tonen op kaart

4 Reviews over Kajesa

• 7Marco Desere en Kirsten28-07-2010

Perfecte ligging en service

We zijn hier met 2 gezinnen, van totaal 4 volwassenen en 2 kinderen, geweest. De eigenaren zelf waren er niet maar zijn perfect opgevangen en geholpen door vrienden van hun. Kajesa is een goed verblijf qua prijs/kwaliteit. Voor een verblijf voor een duikvakantie is het een perfecte ligging en concept. Een gezellig terras voor de avonduurtjes en op loopafstand van het centrum, uitgaansgelegenheid en restaurants. Alles is te lopen. Dichtbij de supermarkt. Ook de jachthaven is aan te lopen. Wij willen ook via deze weg Theo, Aranka en Denny bedanken voor hun gastvrijheid en gezelligheid. Theo ook nog erg bedankt voor het gidsen bij het duiken, we hebben leuke duikplaatsen gezien.

• 8johan en anja03-06-2008

We hadden hier een erg ruim, schoon appartement met airco en tv. Eigenaren zijn heel gastvrij. Het ontbijt is vrij uitgebreid voor in deze prijsklasse. Al met al hebben we hier een prima verblijf gehad, we komen hier dan ook zeker weer.

• 8Laura 11-11-2007

Wij zijn er met 3 vriendinnen geweest en het was perfect. Wij hadden een kamer voor 4 personen, badkamer met douche en toilet, airco, koelkast en tv. Was keurig schoon. De eigenaren zijn erg gastvrij. Een aanrader voor de lowbudget vakantieganger!

• 7Chiel nunen30-08-2007

Goed aparthotel,wel simpel maar prijs kwaliteits verhouding is het goedkoop. Alles kun je van daaruit lopend doen en dat is vooral in de avond prettig. Over een tijdje kun je er ook ontbijten en dan is het helemaal goed. Zeker met kinderen een aanrader!

Aparthotel Kajesa info

Veilig betalen met