Jibe City

8.8Fantastisch

7.5km van centrum

Op vakantie geweest naar Jibe City?

• 6Anita30-10-2016

Zeer mooie plek , amsterdam zuid publiek

Prachtige plek maar wil toch even iets kwijt. Samen met mijn dochter paar keer wat gegeten, prima maar de vierde keer dat we er waren alleen wat gedronken. Was bij elkaar 7,- en ik had geen dollars meer ,mijn fout vergeten te checken. Maar omdat het onder de 10,- was mocht ik niet pinnen. Moest ik er verplicht iets bij bestellen . Vind ik deze tijd niet meer kunnen, we zijn er de verdere vakantie ook niet meer geweest.

oktober 2016

• 9Familie Vermeulen17-08-2015

heerlijk strand

prachtig en ideaal met het gezin. Je kunt er staan tot je middel in helderblauw water en leuke watersport beoefenen.

juli 2015

• 10Nancy03-08-2015

The place to have been

Als je naar Bonaire gaat moet je hier naar toe. Als je dat niet doet, heb je iets gemist. Iedere keer weer is het uniek om hier te zijn. Zo mooi, zo goed onderhouden en zo 'laid back'. Heerlijk gewoon!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Peter en Dina30-05-2015

prachtige kleurscharkeringen

Klein, gezellig druk bezocht strand, ook door bekende Nederlanders hihi. Prima strandbedjes, wel dicht op elkaar door de kleine ruimte. Veel surfers, echt een surf strand voor jong en oud.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Kristine 19-05-2015

the place to be

Bonaire op ze best. Zo hoort het te zijn, relax, vriendelijk top dus

Gereisd met partner in december 2014

• 8arjen en joyce18-05-2015

Nice place to be.

Heerlijke zandstranden aan een waanzinnige lagune. Surfers paradise no. 1 op Bonaire.

april 2015

• 10Jay04-05-2015

Beach Paradise

Amazing retreat, Waters are warm, Sun is hot, Beers are cold and the atmosphere is out of this world!

Zakelijk gereisd in april 2015

• 8Sascha01-05-2015

relaxte sfeer en goede smooties

relaxte plek om van het strand te genieten

april 2015

• 10NEIL DE POORTER26-04-2015

relaxen ?

Jibe is the place to be! Wat een toplocatie en wat een aardig personeel Heerlijke lunch gerechten en wisselende aanbiedingen Absolute aanrader !

Gereisd met partner in april 2015

• 10J Boele Hoogblokland20-04-2015

Wat een mooi plekje

Topp wat een mooie plek..

Gereisd met partner in april 2015

10 van de 24 reviews gezien