Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Huis op Bonaire

• 9Gea03-08-2009

Waanzinnig!!

Een waanzinnig huis, prachtig uitzicht, het ontbreekt je echt aan niets hier!! Aan alles is gedacht. Ik heb 2 heerlijke weken doorgebracht op deze plek die meer dan voldoende privacy en luxe biedt. Het huis ligt aan een doodlopende weg dus er is bijna geen verkeer voorzover dat er al is op Bonaire. Wanneer je toe bent aan rust is dit de ideale vakantiebestemming. Dit huis in combinatie met de vriendelijkheid en de schoonheid van de natuur is een echte aanrader. Gezellige boulevard aan de kust met talrijke echt goeie eetgelegenheden! Het is mij zo goed bevallen dat ik in September weer terug ga naar dit 'Kuur'oord!

• 9Berdie02-08-2009

Een echte aanrader!

Wij waren dit voorjaar met vier volwassenen in vakantiehuis 'Bon Bini' en we hebben het geweldig naar onze zin gehad. Wat ons betreft is een vakantie hier een echte aanrader! Het is een lekker ruim, comfortabel ingericht huis met een mooi zwembad en heerlijke ligtstoelen. Vanaf de loggia kijk je ver over zee en in de tuin kun je genieten van allerlei exotische volgens, van papegaaitjes tot kolibries. Het is verleidelijk om, met een stapeltje boeken, thuis te blijven, maar dan doe je Bonaire beslist tekort: de vriendelijke mensen, de prachtige, afwisselende natuur en de leuke strandjes. Wij gaan beslist een keer terug naar deze paradijselijke stek!

• 8Marjolein Hoving30-07-2009

Mooi huis op een mooi eiland!

Vakantiehuis Bon bini is ons erg goed bevallen. Mooi huis met mooi zwembad en een leuke tuin waar de leguanen rond lopen en kleine papegaaitjes in de bomen zitten. Het zwembad is mooi aangelegd en op het zonnedek lig je heerlijk in de wind. We waren met onze kleindochter van 9 maanden. Zij liep toen nog niet. Met kleinere kinderen die kunnen lopen is het een beetje eng omdat het zwembad en zonneterras een stuk hoger liggen dan de tuin en er geen rand als bescherming om heen zit.

• 9liesbeth28-07-2009

Geweldig!

Mooi ingericht en lekker rustig want er is bijna geen verkeer. Een heel mooi zwembad met lekkere ligbedden. Goede bedden (boxsprings) en klamboe's. Er is gratis internet. We konden van te voren aangeven wat we graag als ontbijt wilden hebben en dat was allemaal klaar gezet. We voelden ons er van dag 1 echt thuis!

Vakantiehuis Huis op Bonaire info

• WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)