Vakantiehuis HOI Bonaire

20 reviews over Vakantiehuis HOI Bonaire in het Nederlands

Een klein paradijsje!

Hans
6-6-2013

Dit was onze derde keer in HOI, maar het blijft een paradijsje in een centrale, maar rustige omgeving. Het huisje is netjes onderhouden en compleet. De ontvangst is altijd leuk, waardoor je je meteen thuis voelt. Eigenlijk willen we het voor onszelf houden, maar eerlijk is eerlijk het is een paradijsje.

Geweldig huis op geweldige locatie

J.Groot
27-2-2013

Op de website van Hoi staat : You get what you see. It is much more than that.

Een uitermate goed ingericht huis met prive zwembad pal voor de deur.De bijzonder hartelijke eigenaar Herman en Marga verzorgen alles optimaal en

doen alles om het je maar naar de zin te maken. Zo perfect beleefden we nooit tevoren. Een dikke 10 Plus is niet teveel gezegd

Vakantie op Bonaire.

Diane
6-6-2012

Wij hebben 4 weken mogen door brengen in HOI op Bonaire.

Ondanks dat je de woning deelt met de eigenaren heb je echt het gevoel er alleen te wonen. Je hebt de tuin en het zwembad voor je zelf en indien gewenst kan je altijd een beroep doen op Herman en Marga. Het huis is van alles voorzien, van linnengoed & badlakens tot oven & tassen voor de boodschappen. Buiten staat een eettafel met stoelen en twee ligbedden. Aan alles is gedacht, er staan zelfs spelletjes en boeken. Scheelt weer in gewicht in de koffer.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in HOI en op Bonaire.

Schitterend vakantiehuis!!

Han ten Dam
30-8-2011

Een geweldige locatie met alle faciliteiten aanwezig om in alle rust en vrijheid te kunnen genieten van de zon, zee en schitterende natuur.

Met de welbekende Twentse gastvrijheid geven de gastvrouw en heer je op Bonaire een plek die aan alle verwachtingen voldoet.

geweldig heerlijke plek!

Sandra en Eric
2-1-2011

Voor de derde keer mochten wij genieten van HOI. En wederom was het weer heerlijk. Het huisje is mooi, prima ingericht en heerlijk schoon. Marga en Herman de eigenaren, zijn heel erg gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets zal ontbreken. Voor ons het ultieme vakantieadres op Bonaire.

Een paradijsje

Henry en Willeke
13-12-2010

Alweer voor de 3e keer een heerlijke vakantie genoten in Hoibonaire.

Wat een geweldig vakantiehuis hebben jullie daar.

Het meest aantrekkelijk is de rust die we bij Herman en Marga vinden en de service die je aangeboden krijgt, schone ruime complete keuken, ruim voldoende linnengoed, niets is hun teveel.

Een mooi privé zwembad voor de deur met veel privacy en een gemakkelijke instap, s’avonds genieten van de ondergaande zon.

Bonaire is dan wel niet zo’n groot eiland, maar we hebben ons er nog nooit verveeld.

Overdag duiken of snorkelen en genieten van de vele vissen en het koraal, prachtig.

Door het natuurpark Slagbaai toeren (35 Km route) waar de natuur nog ongerept is.

De ezelopvang is ook echt de moeite waard om te bezoeken.

En s’avonds eten in een van de vele openlucht restaurantjes waar je voor een heel redelijke prijs een heerlijke maaltijd aangeboden krijgt en altijd die 28-30°C.

Voor ons is Hoibonaire een paradijsj

Mooi vakantie appartement

Moelaert
21-3-2010

Het aangeboden huis is een prima vakantieplek en netjes onderhouden, maar wel met een aantal opmerkingen.

Het wordt aangeboden op de site met "What you see is what you get", maar dat is niet helemaal waar. Je huurt een (zelfstandig) gedeelte van het huis, de rest wordt door de eigenaren bewoond. Dat is dus geen vakantie huis, maar een appartement. Voor ons een teleurstelling bij aankomst.

Verder is de keuken netjes ingericht, maar ontbreekt een oven, wat wij onhandig vonden. Ook geen afwasmaschine, maar daar is de prijs dan ook naar.

Op het zonneterras staat maar één ligbed, wat weinig als je niet alleen bent. Wel nog twee luie stoelen.

Kortom, het is niet helemaal wat er voorgespiegeld wordt. Heb je hier geen problemen mee, dan heb je hier een prima vakantie plek voor een goede prijs.

2008

SUPERPLEK !!

Bert Dolsma
8-12-2008

Voor ons was het de 2e keer binnen een jaar dat wij hier mochten verblijven. Het was wederom SUPER!! Als het aan ons ligt dan blijft dit voorlopig onze vakantiebestemming. Zowel het eiland als het huis zijn helemaal naar wens. Voor wie echt wil genieten, ga naar Bonaire en verblijf in HOI !!

Het is al weer 3 maanden terug maaaar het zit nog fris in het geheugen! We hebben een heerlijke tijd gehad bij deze gezellige mensen. Echt super! Je hebt alle ruimte, rust en alles wat je je maar kunt wensen in het huis! Goed verzorgt, keurige kamers, super keuken en brandt schoon!!!

Wij hebben er een top tijd gehad wat een eiland, wat een gast-vrijheid Herman en marga zijn toppers!!!

Dit huis is een ideale plaats om te verblijven als je van de rust wilt genieten. Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben alleen maar genoten. De inrichting van de woning laat niets te wensen over. Keurig ingericht en netjes schoon gehouden. Het zwembad en de rest van het buitengebeuren ( stoelen, porch en de tuin ) zijn keurig onderhouden. Alles wat je nodig bent om een maaltijd te bereiden is aanwezig.Ook een tv en radio staan in de woonkamer. Net als boeken en gezelschapspellen. Vwb het linnengoed hoef je je geen zorgen te maken. Ook wordt goed voor gezorgd. Herman en Marga doen er alles aan om de vakantie te doen slagen. Zij geven je echt het gevoel dat je op vakantie bent. Kralendijk, met al zijn restaurantjes, winkels e.d., is zo'n 5 minuten rijden met de auto. Al met al een heerlijk verblijf gehad en wij komen zeker terug. Wij waren hier met 4 volw. van 30 tot 43 jr.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis HOI Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis HOI Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.