Vakantiehuis HOI Bonaire ****

Review geschreven door E.van Zanten

Geweldige plek!

E.van Zanten
4-1-2014

Een geweldig huis met veel ruimte, goede bedden, een lekkere (warme) douche. Airco op beide slaapkamers en ook voor 5 personen is er ruimte genoeg. De keuken is van alles voorzien (zoals kruiden en thee). (strand)handdoeken hoef je ook niet mee t nemen! Buiten is natuurlijk het overheerlijke zwembad en overal gezellige plaatsjes waar je in (of juist uit) de zon kan zitten! Het huis en terrein zijn erg sfeervol ingericht met overal geschilderde stenen/stukken hout. kunstwerken oa door huurders gemaakt. De gastvrijheid van Herman en Marga is enorm. Je wordt van het vliegveld gehaald (en gebracht) maar ter plekke hoef je maar een keer te "bellen" en staan voor je klaar met allerlei tips. Ze wonen naast je maar we hebben werkelijk NIETS van ze gehoord of gezien. Ze maken ook geen gebruik van het zwembad. De ligging is ong een kilometer van het strand denk ik, maar een auto zou ik zeker aanbevelen, deze kan je ook huren bij Herman en Marga tegen een mooie prijs! Wij komen zeker terug!