Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

20 Reviews over HOI Bonaire

• 10Ab en Ria09-04-2018

Het is een prachtige ruime villa met alles erop en aan. Mooi tuin, Heerlijk zwembad, en het belangrijkste een heel lief gastvrij echtpaar.een echte aanrader.

• 10Rik & Kristine18-02-2017

De perfecte vakantiewoning op een droom locatie

Een heel gezellige vakantiewoning dat voorzien is van alles qua inrichting/uitrusting, prachtige grote tuin, heerlijk zwembad, ruime terrassen en ideale ligging. De eigenaars zijn supervriendelijke, gastvrije mensen met veel respect voor je privacy en staan steeds voor je klaar wanneer nodig. Al 2 maal hier onze vakantie doorgebracht maar we keren zeker terug want hier verblijven, voelt aan als thuis komen!!!

• 10Eugene29-09-2016

Geweldig, compleet vakantiehuis!

We kunnen geen negatieve dingen bedenken; zwembad een 9 omdat het wellicht wat koeler zou kunnen, maar dat valt niet mee met de temperaturen op Bonaire,

• 10Jacqueline stoutjesdijk.03-05-2016

Het was een heerlijke, relaxe, complete vakantie

Bonaire is gewoon een ontzettend leuk eiland en het verblijf op Hoibonaire maakt het compleet. Alle recenties hieronder kloppen nog steeds helemaal..Hoibonaire is van alles voorzien.. Herman en Marga zijn ontzettende lieve aardige en gezellige mensen. Waar je altijd indien op terug kan vallen.. De beste manier om er achter te komen is gewoon boeken.. Je zal er geen spijt van krijgen.

• 10Nick Vredenbregt11-11-2015

Volgend jaar zeker weer

Fantastisch en compleet ingericht vakantiehuis op Bonaire. 1 km vanaf Donkey beach. Rustig gelegen in het woonwijk Sabal Palm. Eventueel is er de Toyota pick-up te huur tegen een tedelijke prijs. De verhuurders wonen direct aansluitend, zijn behulpzaam indien gewenst. Het is hier altijd zonnig waardoor het zwembad hoed van past komt. De vakantiewoning is meer dan compleet ingericht, dus laat zoveel mogelijk thuis. Alleen kleding en goede zin is nodig. Genieten maar.

• 10Henk de Vegt12-09-2015

We zijn nu voor de vijfde keer in HOI geweest en elke keer worden we weer verrast door de gastvrijheid van Herman en Marga het huis is perfect en voelt iedere keer weer als thuiskomen. Dit is dan ook zeker niet niet is onze laatste keer en een aanrader voor een ieder.

• 10hommelvanderelst31-07-2014

heerlijk eiland, mooi zwembad, aardige beheerders

Elke dag is het weer lekker wakker worden in het schone en fijne huis. Er is heel veel te doen op het eiland en ook lekker de zee dichtbij. Ik raad het van harte aan. Ook de kinderen vinden het heerlijk met name ook door het mooie zwembad.

• 9W en T. van Goudoever, Saskia Lenters, Martineke Ven20-06-2014

Fantastisch huis op een plek met ruim uitzicht!

Vakantiehuis HOI bezochten wij nu voor de 4de keer. En niet voor niets; Een geweldige plek om heerlijk te ontspannen en te genieten van het prachtige huis en de onderwaterwereld. Een op en top verzorgd huis. Aan alles is gedacht. De eventueel bij te huren Pick-Up is uitstekend uitgerust voor duiktrips. Zondermeer voor ons een plek om terug te keren. De gastvrouw en gastheer zijn ontzettend hartelijk maar blijven bescheiden op de achtergrond. Een dikke pluim voor Marga en Herman!!!

• 10Frits Lieman11-02-2014

Volgend jaar weer!

Heerlijk rustige plek met prachtig zwembad. Onder de porch een grote eettafel met prima stoelen. Lekkere ligbedden en dekstoelen (nieuw). Achter kun je goed verkoeling vinden. De gastvrijheid is groot. Privacy verzekerd. De bijgevoegde foto's zijn allemaal in de tuin genomen. Veel vogels.

• 10E.van Zanten04-01-2014

Geweldige plek!

Een geweldig huis met veel ruimte, goede bedden, een lekkere (warme) douche. Airco op beide slaapkamers en ook voor 5 personen is er ruimte genoeg. De keuken is van alles voorzien (zoals kruiden en thee). (strand)handdoeken hoef je ook niet mee t nemen! Buiten is natuurlijk het overheerlijke zwembad en overal gezellige plaatsjes waar je in (of juist uit) de zon kan zitten! Het huis en terrein zijn erg sfeervol ingericht met overal geschilderde stenen/stukken hout. kunstwerken oa door huurders gemaakt. De gastvrijheid van Herman en Marga is enorm. Je wordt van het vliegveld gehaald (en gebracht) maar ter plekke hoef je maar een keer te "bellen" en staan voor je klaar met allerlei tips. Ze wonen naast je maar we hebben werkelijk NIETS van ze gehoord of gezien. Ze maken ook geen gebruik van het zwembad. De ligging is ong een kilometer van het strand denk ik, maar een auto zou ik zeker aanbevelen, deze kan je ook huren bij Herman en Marga tegen een mooie prijs! Wij komen zeker terug!

Vakantiehuis HOI Bonaire info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)