Appartement Hillside ***

Appartement Hillside
9,5

22 tips over Appartement Hillside

J Boele Hoogblokland, 20-4-2015
Leuk om te snorkelen met de catamaran mee naar klein Bonaire ze regelen het voor je
Guy Peeters, 14-4-2015
Niets op aan te merken : ligbedden zijn aan vervanging toe, maar deze zijn blijkbaar besteld.
Kees en Jessica Elbertse, 25-3-2015

De biertjes en drankjes aan de bar zijn altijd heerlijk koud, geen overbodige luxe bij dagelijk 30 graden! bestel ook eens een Ijskoffie want deze is super lekker. Ook de eigengemaakte spareribs, de biefstuk, saté, de ballen gehakt en zelfs de Andijvie stamppot zijn fantastisch en moet je zeker gegeten hebben.

Een snorkeltocht met Woodwin naar klein Bonaire is een geweldige ervaring en zeker de moeite waard. Het huren van een auto of scooter is wel noodzakelijk.

spiekonderweg, 23-3-2015
    Jack grill om lekker rustig te goed te eten, en voor tussen de middag between 2 buns voor broodjes (net voorbij eden) zijn de beste broodjes op eiland.
    Tonny, 11-2-2015
    Happy hour in de bar is een aanrader. Duiken met dive friends is super, zij hebben 5 locaties waar je flessen kunt halen. Bezoek aan de Donkey sanctuary vonden wij een heel leuke beleving. Vertel de kok Lennard wat je erg lekker vindt en dit zou dan maar zo de "daghap" van de volgende dag kunnen zijn.
    John en Larissa Dalhuisen, 3-1-2015

Ga zeker naar national park Slagbaai als je op Bonaire bent.

geniet van het uitzicht op de Hillside als de zon onder is en de heuvel tegenover bezaaid met lampjes.

Zit s'-avonds in de wind, dan kunnen de muggen niet bij je komen ;-)

Karin, 18-9-2014
    Sparerips van Theo zijn heerlijk!
    Hilco Slik, 16-8-2014
    Hillside biedt een mooi uitzicht over Kralendijk, en ligt op 5 min rijden van beachclubs en centrum.
    Eric, 21-11-2013
    http://www.abcarrental.com/ is aan te bevelen voor het huren van een auto of bij voorkeur een pickup omdat de wegen niet al te best zijn. Ze zijn vlakbij de luchthaven gevestigd en je wordt netjes opgehaald.
    Barbara Broekhof, 3-11-2013
    Met hulp van Wendy hebben wij 2 scooters gehuurd. Heerlijk Bonaire per scooter ontdekken. Kralendijk is binnen 10 minuten te bereiken waar je verschillende winkeltjes vindt.