Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°26°

85 reviews over Appartement Hillside in het Nederlands

Arjan,
27-2-2019

Heel erg gezellig en gastvrij. Heerlijk en betaalbaar eten in het restaurant.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig

Sjoukje dittzel,
28-9-2018

Gezellig resorts heel vriendelijk personeel en huiselijke uitstraling Theo en Wendy zijn geweldige gastheer/vrouw een goede keuken

Gereisd met partner in september 2018

Hopi bon

Cabo,
21-8-2018

Ik zit hier voor mijn werk al vijf maanden. De eigenaren en personeel zijn familie geworden. Het is elke dag een feest om hier te mogen vertoeven. Ik had t niet beter kunnen treffen. In 2 woorden " HOPI BON.

Gereisd zakelijk in maart 2018

Geweldige vakantie

Mart en Trudi,
13-2-2018

Een warm en persoonlijk ontvangst. Ze geven je een gevoel of je thuis komt. Fantastische appartementen . Het ontbreekt aan niets. Het eten was iedere avond weer een feest. Twee weken heerlijke vakantie gevierd bij jullie. Theo en Wendy, jullie hebben er een paar ambassadeurs bij . Masha danki voor alles!!!

Gereisd met partner in januari 2018

Hele fijne plek op een prachtig eiland!

Sophie,
30-9-2017

Wat een fijn plekje! Mooie, ruime en moderne appartementen, een prachtig zwembad en een superteam, wat er alles aan doet om je een fijne vakantie te bezorgen; top!

Er komen veel lokale mensen naar Hillside, voor de kinder zwemlessen, in het weekend met familie en vrienden om lekker te zwemmen, om een hapje te eten of lekker te genieten van een drankje en live muziek in het weekend. Dat maakt dat er altijd een gezellige drukte is en je echt tussen de lokale mensen en cultuur zit. Heel leuk om te ervaren.

Bonaire is daarnaast een relaxed eiland, mooi schoon, met heel veel plekjes om te snorkelen en te genieten van de Caribische sfeer. Huur een auto en je gaat het zelf ontdekken!

Gereisd met partner in september 2017

Helemaal Goed!

Coby & Jos,
25-9-2017

Voortreffelijk Appartement ! Groot, Lux, Schoon! Geweldig zwembad! Groot, Schoon, Chloor vrij! Geweldige ligging! Machtig uitzicht over Bonaire! Zeer klant vriendelijk ?

Dus gewoon doen!

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige mooie ,schone vriendelijke accomodatie.

Ina en Johan,
6-8-2017

Het heerlijke uitzicht, geweldige relaxte zwembad met heerlijke bar, fijne schone kamer en zeer vriendelijke eigenaars Wendy en Theo. Gezellig met soms life muziek. Je kunt vanuit deze plek zowel toeristische bezigheden ondernemen als ook lokale bezienswaardigheden. Het is wel verstandig een auto te huren. De sfeer is ongedwongen. Met andere woorden...een goede locatie om Bonaire te ontdekken.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig mooie gastvrije plek!

Joyce,
5-8-2017

Hillside is een plek waar je kunt ontspannen, super kunt eten voor een goede prijs, geweldig uitzicht hebt geen muggen omdat je op een berg zit maar bovenal enorm gastvrije eigenaren Theo en Wendy die kun vak verstaan en je een onvergetelijke vakantie bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

in een woord geweldig

Roland en Conchita Canters,
18-7-2017

Voor het eerst in Hillside (en op Bonaire) geweest en een geweldige week gehad. De ontvangst was aller vriendelijks, de eigenaren Wendy en Theo doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken en hebben ook nog zeer goede tips wat te doen en waarheen je zeker moet gaan. Maar ook het personeel doet zeker niet voor hun onder. Het appartement was zeer netjes (wij hadden een studio, meer dan ruim genoeg voor 2 personen), we konden rechtstreeks een auto huren, de magnesium zwembaden zijn heerlijk en het eten is goed (zeer zeker de dag specials) tegen heel redelijke prijzen. Als wij nog eens terug gaan naar Bonaire gaan we voor 100% zeker weer naar Hillside

Gereisd met partner in juli 2017

WoW! Wij waren op Hillside!

familie van Doorn & Lens,
23-5-2017

Wat n paradijs op Bonaire, gelegen op de Hill, staat het nette appartementen complex van Theo en Wendy, Hillside, de super enthousiaste en vrolijke eigenaren zorgen dat je aan niets ontbreekt. De appartementen zijn zeer ruim en netjes met, complete keuken o.a. grote Amerikaanse koelvrieskast, eet & zithoek, (ook nog TV) badkamer met douche en toilet, airco in de 2 grote slaapkamers, heerlijke grote zit bij het zwembad, geweldige ontbijtservice, superleuke bar en idem personeel, dagschotels tegen spotprijzen, badlaken- en zwemhanddoek service, autoverhuur, Hillside regelt als voor u (ook het transfer van en naar het vliegveld) en organiseert regelmatig evenementen. De 2 heerlijke magnesium zwembaden, waar ook de lokale kids zwemles en de oudere aqua aerobics krijgen, zijn een genot. Wij hebben het hier fantastisch gehad en willen graag n keertje terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hillside in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hillside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.