Géén boekingskosten

BonaireBonaireBonaire

8.8FantastischScore uit 24 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Harbour Village Beach Club

• 9Gb10-03-2018

Heerlijke vakantie !

Een prachtige accommodatie op een schitterende locatie. Veel privacy zowel in de appartementen als op het strand. Fijne ligbedden, genoeg plek, heerlijke hangmatten. Alles een dikke 10 , behalve het horecagedeelte, dat kan zoveel beter. Trage bediening, geen toilet bij het restaurant en amper bediening op het strand. Kwaliteit van het restaurant is prima , heerlijk gegeten, zelfs op het strand. Een heerlijke vakantie gehad.

• 9Leo van der Ham04-03-2017

gewoon een heel mooi park

Rustig en een bepaalde klasse die je op een vakantie niet vaak tegen komt. Nadeel soms te rustig.

• 4alberto28-01-2016

nooit meer

het ontbijt is a la carte, kan soms lang duren voordat je iets krijgt, tot 2x toe hadden ze ons vergeten, terwijl we de bestelling wel hadden doorgeven.

we wilden graag 2 aparte bedden, konden alleen een andere kamer krijgen- met een fikse bijbetaling; een rollaway werd geplaatst op de kamer, bij uitchecken kregen we van de receptioniste een rekening voor gebruik van deze rollaway. 4 dagen eerder waren hier andere afspraken overgemaakt, met dank aan de hostess van touroperator het management was tijdens dit konflikt nergens te vinden

• 9Marcel van der Sluijs25-10-2015

Uniek stukje Bonaire met top service

Heerlijk strand met goede faciliteiten.

• 9AdG04-05-2015

Heerlijk genoten van een prima sfeer!

Twee heerlijke weken gehad in HVBC in Bonaire. Het resort ligt net iets buiten Kralendijk aan een mooi privé zandstrand. Het complex ziet er verzorgd uit en er hangt een aangename rust. Onze suite (214) was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. De ligging direct aan het strand was natuurlijk ideaal! Het 'huisrif' is fantastisch en je ziet er de meest mooie vissen mocht je er gaan duiken of snorkelen! Het restaurant is goed en de bediening is zeer vriendelijk, net als de rest van de medewerkers overigens. Goedkoop is het niet maar oké... ;) Wat mij betreft is dit hotel een echte aanrader voor iedereen die lekker wil genieten van een goed verzorgde en rustige accommodatie! Ik ga er graag nog eens naar terug! :)

• 9G. van der Wallen23-09-2014

Genieten aan een adembenemend strand!

Een geweldig hotel met uitzonderlijke service en personal touch. We hebben een aantal schitterende dagen beleefd in en rondom dit hotel. Bonaire is een heerlijk eiland, relaxt, gemoedelijke sfeer, lieve mensen en de natuur is prachtig. Het eiland hebben we per huurauto bezocht, kayakken in de mangrove is een echte aanrader en het is vooral de meest fantastische bestemming om te snorkelen, in een woord geweldig! Vanaf het strand het azuurblauwe water in en je ziet de meest kleurrijke vissen en koralen. Niet eerder zo meegemaakt. Na de uitstapjes was het weer heerlijk ‘thuis’ komen in Harbour Village.

• 10johannes24-06-2014

absolute privacy, rust en een geweldig strand

We hebben genoten van ons verblijf in Harbour Village Bonaire. Onze beachfront suite voldeed aan al onze wensen, ruim en een grote badkamer met aparte douche en ligbad. Verder een keukenblok met koelkast, magnetron en servies. Het privé strand werd elke dag netjes bijgehouden en zag er fantastisch uit. Overdag hebben we aantal keren gedoken met goede professionele duikinstructeurs en beschikbare kwaliteitsuitrusting. Onze dochter heeft deelgenomen aan het duikprogramma voor tieners. Bonaire is een bestemming die nog authentiek Caribisch is, kleinschalig met een ongerepte en indrukwekkende natuur. Overdag waren we actief en in de ochtend of einde middag lagen we heerlijk op het strand te relaxen bij Harbour Village Beach Club.

• 10Marion 12-10-2012

Wederom een formidabele plek

het hotel Harbour village is geweldig. Wij komen voor het zevende jaar hier, gaan wel altijd in het laagseizoen omdat we van rust houden. De kamers (begane grond,zeezicht met 2 terrassen) zijn mooi, zeer ruim. Goed bed. En 2 toiletten. Er is een mogelijkheid tot maken van koffie of thee, alleen vind ik de koffie niet lekker. Advies: zet er een waterkoker neer en leg iedere dag zakjes oploskoffie weg, overigens is dit mijn persoonlijke mening. Anderen vinden de zakjes koffie misschien we lekker. Ik vond de spiegel in de badkamer wat moeilijk te bereiken om mijn lenzen in te doen, maar ja, er waren nog zeker 5 andere spiegels te gebruiken. Het strand is perfect, veel plek om te zitten in schaduw en zon. Het duikcentrum is ieder jaar weer goed. Het rif links van Harbour village, voorbij de haven is een van de mooiste riffen in de buurt, goed voor een paar mooie duiken. Kortom: een aanrader voor duikers die van lekker eten, strand en wat luxe houden .

• 9Hendrik08-01-2012

Wat een heerlijk hotel!

In november 2011 verbleven wij in dit fantastische hotel. Wat hebben we genoten van het strand en de service. Het personeel is ronduit fantastisch. Zelden een crew meegemaakt die er zo op uit is de gasten het helemaal naar de zin te maken! Het strand is perfect. Heerlijke ligbedden en altijd voldoende ruimte. Snorkelen kan vanaf het strand. Er zijn kajaks te leen waarmee je naar Kralendijk kunt peddelen. De ligging op het eiland is prima. Er zijn leuke restaurants in de buurt. Ook in het restaurant van het hotel kun je heerlijk eten. Wij hebben echt heel erg genoten van ons verblijf op dit heerlijke plekje!

• 10S & L14-07-2011

Mooi & rustig hotel

Wij verbleven hier in juni. Ons verblijf was héél aangenaam. Wij boekten kamer + ontbijt. Het eten (onbijt,lunch,dinner) is van uitstekende kwaliteit. Héérlijk!! Het hotel is gelegen op een groot verzorgd domein met een prachtig strand. Harbour village is een oase van rust op fietsafstand van Kralendijk (te voet net iets te ver (voor ons)) Gedurende ons verblijf lagen er maximaal 6 personen aan het strand. Snorkelen is hier aangenaam! Met de kayak (incl) kan je zo (10min) naar klein Bonaire! De kamer was prima in orde maar aan de kleine kant. De stopcontacten zijn aan vervanging toe. Verder hebben wij geen enkele opmerking ivm ons verblijf. Harbour village is een echte aanrader voor wie rust zoekt en lekker wil eten. (Prijs van het eten vergelijkbaar met België.) Tip: ga ook eens eten bij It rain's fish in Kralendijk. Superlekker!!

Hotel Harbour Village Beach Club info

• MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)