Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°27°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Holiday Homes voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Happy Holiday Homes in het Nederlands

De mooiste sunset van Bonaire.

Ari en Monique
1-9-2015

Mooie locatie direct aan zee en een rustige omgeving. Veel privacy en dichtbij alle belangrijke hotspots.

Gereisd met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Henk
27-10-2014

Heel netjes en alles is aanwezig.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Schoon, rustig, simpelweg heerlijk!!!!

Hester en Guido
13-9-2011

Als sinds 2002 komen wij bijna elk jaar bij HHH. De appartementen zijn heerlijk ruim, schoon en de wind kan er lekker doorwaaien zodat het er altijd lekker koel is. Alle ramen en deuren hebben goed muggengaas en op de slaapkamers zit een airco en plafondventilator. De keuken is erg volledig uitgerust en er staat een grote Amerikaanse koelkast.

Het is er heerlijk rustig en alle appartementen hebben een privéterras, tuin en gelegenheid om de duikspullen uit te spoelen en op te hangen.

Er is geen zwembad maar wie heeft dat nou nodig met die prachtige blauwe zee die je overal kan zien!!! En er zijn hierdoor vrijwel geen kinderen waardoor het juist zo rustig is!

De ligging is ongeveer 15 min vanaf het centrum met de auto. Die heb je zowiezo nodig op het eiland.

Mel, Louise, Kitty en Evert verwelkomen je als gast en je neemt afscheid als vriend!!!

Hester en Guido

Gereisd met partner in mei 2011

Iets om naar uit te kijken ....

Marc en Nadine uit België
8-4-2010

Wanneer je op zoek bent om een rustige vakantie door te brengen op Bonaire moet je niet verder zoeken, de ruime, zeer nette bungalows zijn gelegen in een rustige buurt en voorzien van alle nodige confort maar zonder overdreven luxe.De uitbaters Louise en Kitty zijn steeds even vriendelijk en behulpzaam zodat u zich direct thuis voelt wat toch wel heel erg belangrijk is om je vakantie op een zorgeloze manier te kunnen doorbrengen.Wij zijn dit jaar voor de tweede maal bij Happy H.Homes geweest en hopen van dit nog heel vaak te kunnen overdoen. Minpunten : nog niet gevonden.

Gereisd met partner in januari 2010

inbraakgevoelig

Fam. Blogg
23-1-2010

Op zich een leuke stek. Om de andere dag schone handdoek (dus evt zelf extra handdoek meenemen). Qua beveiliging op div punten ondermaats. Bij ons is tijdens de vakantie op klaarlichte dag o.a. de hele kluis uit het huis gestolen zonder dat iemand er erg in had! Toen het kalf verdronken was, zijn er in elk geval bij 2 huisjes aan de achterkant een extra slot geplaatst.

Gereisd met partner in januari 2010
2007

Helemaal top! Gastvrijheid, de schoonste appartementencomplex die ik ken. Rustig, je kunt voor je eigen appartement je auto parkeren, dus geen gesleep met je duikuitrusting. Kitty en Louise zijn zeer behulpzaam. De apartementen zijn ruim, de keuken is compleet, je kunt lezen (boeken zijn aanwezig), internet (kan ook draadloos).

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Happy Holiday Homes in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Happy Holiday Homes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.