Appartement Hamlet Studio

Appartement Hamlet Studio
9,2

11 tips over Appartement Hamlet Studio

Anja Hordijk- van Buren, 6-6-2015
Pak de koelbox en de klapstoelen in en ontdek je plekje. Ga zeker een broodje eten bij Between Two Buns en een cocktail drinken bij Rum Runners. Wij hebben
Rikie Holten, 28-10-2014
Ik ben ruim een week met mijn broer in deze studio geweest. Van het vliegtuig opgehaald en ook weer naar toegebracht. Prima auto ter beschikking. Mooie schone studio. In alles voorzien. Ik kom graag een keertje terug.
Yvonvandenberg, 10-8-2014
Een huurauto is wel handig zeker als je duikt. Prima met hun te regelen voor een goede prijs

Sanny, 9-8-2014
Grottour, Kajakken, snorkelen, Klein Bonaire, Klimmen, Joe's
Pax en Karin, 8-11-2013
Voor duikers is het aan te bevelen een pick-up te huren. De eigenaar van de studio heeft er een te huur.
Pax en Karin, 6-11-2013
Auto heeft men wel nodig, de verhuurster kan daar ook voor zorgen.

Bert en Jolanda, 22-6-2013
Verrekijker meenemen. en muggen spray in de plaatselijke supermarkt kopen.
Ina en Hans Arendshorst, 2-6-2013
Vanuit Hamlet kun je alle bijzondere plekken op Bonaire makkelijk bezoeken, zoals Donkeybeach, Sorobon, Kralendijk.
Frans Bolleboom, 22-5-2013
Huur een jeep, heb je wel nodig om dit eiland te ontdekken.
arie , 22-5-2013
Geweldige ijstent in de hoofdstraat Kralendijk vers gemaakt ijs in Bonaire Hemels.