Appartement Hamlet Studio

Appartement
Appartement Hamlet Studio
9,3

83 reviews over Appartement Hamlet Studio in het Nederlands

Fantastisch je moet er echt naar toe!

Conny van der Poll-Verbeek,
1-12-2018

Is een fantastisch resort, met zwembad en vlak aan zee. Op het terrein is ook een duikschool.

Vriendelijke mensen en mooie appartementen.

Graag tot een volgende keer

Bennie,
27-11-2018

Mooi locatie waar je kunt genieten van je verblijf op Bonaire.

De studio is comfortable en van alle noodzakelijk gemakken voorzien. Het huren van de auto is een aanrader. Gewoon direct vanaf het vliegveld naar appartement rijden zonder te hoeven wachten op de transferbus. De ontvangst op vliegveld is precies zoals die moet zijn. Niets geen moeilijk gedoe, gewoon een bordje met je naam erop en een vriendelijke Marion die vraagt of je een goede reis hebt gehad. Na de overdracht van sleutels ben je binnen een paar minuten onderweg naar je appartement. In het appartement zijn de douche, toilet en keuken prima in orde. Last van vliegen zul je in het appartement niet hebben, alles is voorzien van horren.

Een niet geheel onbelangrijke bijkomstigheid is dat het internet lekker snel en stabiel is.

Graag tot een volgende keer.

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

Tonnie,
14-10-2018

Hamlet studio 27-2 is een prima plek om te verblijven op het prachtige Bonaire.

Ligging is goed met uitzicht op zee en klein Bonaire.

Met duikschool 'dive friends' naast de deur is er genoeg bedrijvigheid en is er tijdens een ontbijtje of lunch op het fijne terras dus altijd wat te zien.

Even het trapje af lopen naar zee en je duikt zo de prachtige duik/ snorkelplek "cliff "in.

De studio is zeer schoon en goed onderhouden.

alles is aanwezig van strandstoel tot kaasschaaf en mocht er onverhoopt iets ontbreken dan wordt dit direct geregeld.

Kortom de studio is een aanrader waar wij graag nog ooit terug willen komen.

Heerlijke plek om te verblijven.

Van broekhoven,
18-7-2018

Fijne studio, direct naast dive friends. Leuke plek waar altijd wind staat. En ook fijn dat er strandstoelen beschikbaar zijn om mee te nemen. Met koelbox enz.

Bonaire = Hamlet Studio

Els en Karen,
14-5-2018

Afgelopen april was alweer de derde keer dat we in de studio verbleven. Zoals de vorige keren niets op aan te merken. Netjes, schone handdoeken en beddengoed, gerieflijke keuken, leuk terras. We hebben wel een verschil gemerkt met ons vorig verblijf (in 2016) en dit was dat het drukker was aan de duikschool bij de buren. Ook op het hele eiland was het drukker, maar dit was te wijten aan de cruiseschepen die er regelmatig aanmeren. Dan rijden er ook veel kleine golfkarretjes op de weg, hetgeen ik persoonlijk levensgevaarlijk vond. Wij hadden gelukkig een jeep (de beige) gehuurd bij Ingrid en Marcel.

Het snorkelen aan Hamlet (Cliff) was fantastisch! Nog meer en mooiere dingen gezien dan de vorige keren. Kan je je voorstellen dat er een 2m brede manta ray lekker gezellig op 1.5 m van je komt zwemmen of een eagle ray die speciaal rondjes zwemt zodat je ze goed kan zien? Ongelooflijke tijd gehad. Wij keren vast en zeker terug!

Fantastisch.....voor herhaling vatbaar

Jacqueline B,
9-4-2018

Fijn appartement op prima locatie. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Op loopafstand van prima restaurants en mooie snorkel/duikplek voor de deur. Huur een auto en verken het prachtige Bonaire. Contact met Ingrid en met de beheerders Berry en Marion is prettig. Zeker een aanrader en wij komen graag nog een keer terug.

Hamlet Studio 27-2 is een perfect uitgangspunt voor een bezoek aan Bonaire.

Het ligt op een klein parkje waar ook een lekker zwembad is, zonder chloor. Goed verzorgd, palmboompjes, ligstoelen. Het enige wat ontbreekt is een barretje :-)

De studio is super verzorgd, niets kunnen ontdekken dat er niet is, zelfs een blender, TV (hebben wij niet gebruikt), boeken etc. Een complete ingerichte keuken w.o. Senseo koffie apparaat.

Het bed is ruim, ligt heerlijk. De douche is prima verzorgd, schoon, voldoende handdoeken, beddengoed etc.

Het enige waar je rekening mee moet houden is dat er overdag wel soms wat autos voor de duikschool langs rijden. Dat is een nadeeltje, maar het feit dat er een duikschool is heb je ook het gemak van! even je spullen afspoelen, informatie, koud biertje :-) en natuurlijk direct een snorkelplek op 30 meter vanaf de studio, dus die paar autootjes wat hindert dat.

Verhuurster en contactpersonen zijn goed behulpzaam.

Fantastisch!!

Henriët van den Bovenkamp,
1-10-2017

Wij hebben het voortreffelijk gehad in de hamletstudio ruim genoeg voor twee personen, goed ingerichte keuken prima bedden en een kast vol linnengoed. De ligging is perfect, mooi uitzicht over het water op klein Bonaire en de gezellige drukte van de duikschool. Daarbij nog het gemak van de auto die je via Ingrid en Marcel kunt huren en fijn dat we door de beheerders Marion en Berrie op Bonaire opgehaald werden van het vliegveld om ons voor de eerste keer de weg te wijzen. We komen graag nog een keer terug op deze prachtige plek!

Top locatie voor duikers!

Martin en Astrid,
29-6-2017

Een goed verzorgde studio met uitzicht op het water en een paar passen verwijderd van de duikschool kan je op Bonaire geen betere locatie wensen als duiker.

Overdag een komen en gaan van duikers, maar 's-avonds een rustige plek om te relaxen op het terras van de studio.

Door de centrale ligging op het eiland zijn de duiklocaties van het noorden en zuiden goed te bereiken. Een auto huren kan via de verhuurders Ingrid en Marcel.

Er is keuze genoeg aan restaurantjes, maar als je meer zin hebt om zelf te koken, is deze studio zeer geschikt. Goede bedden, lekkere luie stoelen, schone ruimtes/beddengoed/linnengoed zijn aanwezig.

Dat wij Hamlet Studio Bonaire al 10x gehuurd hebben, moet het bewijs zijn van onze tevredenheid, tot de volgende keer!!!

Super! Mooi gelegen, schoon en van alles voorzien.

Rianne Rechters,
24-4-2017

Het appartement is voor twee personen ruim. De keuken is goed ingericht, alles erop en eraan. Er zijn extra's aanwezig zoals koelbox en strandstoelen. Hamlet is een rustig, schoon en kinder vriendelijk Resort. Het zwembad is schoon met veel schaduwplaatsen. Het duikcentrum wat zich direkt naast het appartement bevind is goed. Vriendelijke staff en het huisrif gelijk voor de deur.

Wij hebben hier een super tijd gehad en hopen nog een keer terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hamlet Studio in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hamlet Studio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.