Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire

Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire

8Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 649p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

118 reviews over Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire

• 2019
    8Wandelfreaks12-07-2019

Netjes en compleet

Het appartement van Hamlet Oasis was erg netjes en schoon. Er is niets teveel, maar zeker ook niet te weinig. Wij hadden met z'n tweeën een 4-persoons appartement en dus een aparte slaapkamer met airco. De 2-persoons appartementen lijken ons erg klein. Wij zaten in nummer 8, niet ver van het zwembad met uitzicht naar de ingang en de receptie. Elke dag ontbijten en avondeten op je eigen overdekte terras. Heerlijk. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Elly07-07-2019

Heerlijk genoten!

Klein maar alles aanwezig voor een heerlijk verblijf op Bonaire. Aangezien je toch de hele dag buiten bent heb je niet meer nodig dan een schoon appartement en een heerlijk zwembad

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Hanny 07-04-2019

Aanrader voor duikers

Mooie studio's en appartementen, bij goede duikplek. Tip 1 : Kies voor een appartement je hebt dan ca. 3 x zoveel ruimte Tip 2 : kies een accommodatie die niet aan de doorgaande weg ligt. Tip 3: Huur een auto om naar het strand te gaan en de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    8MG Versantvoort28-02-2018

Met touroperator op reis, altijd een goede prijs.

We logeerden in Hamlet Oasis. Prima appartementen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes . Wij hebben veel gefietst, soms lastig door de harde wind , maar wel leuk. Prima weer in september. Prijs/kwaliteit prima in deze periode. Zijn we gewend bij touroperator! Zo heb je nog eens een mooie verre reis voor weinig geld.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Elma14-01-2018

helemaal geweldig

Hamlet Oasis ligt in een prachtig park, vlakbij de zee! Hier heb je gelijk een mooi snorkelplekje! Heb zelf een schildpad en een Queen Angel Fish gezien. We werden ontvangen met een drankje, prima geregeld na een lange vlucht. Het huisje is zo mooi, eigenlijk net een strandhuisje, heel mooi ingericht, met een finishing touch in de vorm van leuke schilderijtjes en spulletjes die echt betrekking hebben op Bonaire! Wij waren er met de feestdagen en het park was mooi versierd! Met Kerst kregen we zelfs een kerstcadeautje: heerlijke koekjes in een mooie trommel, dat was nog eens een verrassing. Bonaire zelf was ook helemaal in de stemming voor de feestdagen, echt een TOP eiland. Rest mij nog te zeggen dat de schoonmaak heel goed was, heel vriendelijk personeel, kortom ik kan dit resort iedereen aanraden. We komen zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10Peter14-01-2018

Helemaal super!

Fantastisch vakantie eiland, en Hamlet Oasis is bijzonder goed bevallen. Vriendelijke ontvangst met een drankje en uitleg over het eiland en het parkje. Het zijn erg leuke vrijstaande huisjes, zodanig gebouwd dat je geen last hebt van de overige gasten. Fijn zwembad, maar Hamlet ligt ook vlak aan zee waar je fijn kan snorkelen en de meest kleurrijke vissen ziet! TIP: als je met 2 personen bent, neem het appartement en niet de studio, dan heb je veel meer ruimte en een groot terras. 2 keer per week schoonmaak en schone handdoeken, prima verzorgd. Om Bonaire te kunnen verkennen is huur van auto, scooter of fiets noodzakelijk. Je komt van een vakantie naar Hamlet Bonaire volledig uitgerust weer thuis, wij gaan hier zeker nog vaker naar toe!

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

9JY Holtrop28-09-2017

Fantastisch! Voor de rustzoeker!

Super accomodatie! Wij hadden een fantastisch ruim en schoon appartement met een heerlijk terras. Alles is aanwezig wat je nodig hebt!

Kralendijk is lopend wel bijna 40 minuten (centrum) en de AH en Jumbo is lopend te ver maar dat weet je wanneer je boekt, geen probleem dus. Wel heb je een prima supermarkt en restaurants naast het complex. Ook de beroemde between 2 buns (de broodjeszaak) vh eiland ligt op loopafstand. Naast deze zaak zit ook een heerlijke local waar je voortreffelijk en goedkoop kunt eten. Bij het zwembad is altijd plek en naar het strand (Spice Beach) is het lopend ook te doen(15 min). Bij spice beach kun je gratis liggen als bezoeker van Hamlet Oasis, een topplekje vanwaar je ook naar Klein Bonaire kunt.

Kortom, honderd keer waar voor je geld. Echt fantastisch. Ben in vele meer luxe accomodaties geweest maar qua prijs-kwaliteit is dit een topper.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Collin01-08-2017

genoten, direct aan zee

zwembad met magnesium is heel fijn (dus geen chloor) Een auto huren is wel handig. Vanaf het complex zo de zee in om te snorkelen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Joelle Twigt19-07-2017

Fijne plek

Een rustig en ruim opgezet complex iets buiten het centrum. De studio is ontzettend ruim en van alle gemakken voorzien. Het is wel aan te raden om een auto of scooter te huren. Er zijn enkele restaurantjes dichtbij, maar de leukste zitten in Kralendijk zelf. Wij willen terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Mw. van der Zee01-07-2017

Fantastisch verzorgd, prettig en rustig verblijf

Ruim en schoon tweekamerappartement, ruim terras/veranda bij het tweekamerappartement (met goed buitenmeubilair), goede bedden, meer dan genoeg schone handdoeken in de badkamer, vriendelijke ontvangst, heel rustig park (andere gasten vrijwel niet opgemerkt hoewel ze er wel waren), direct gelegen aan een mooie snorkelplek 'the cliff', op loopafstand van de openluchtbioscoop, een supermarkt en meerdere eetgelegenheden, vrij goede wifi-ontvangst, in iedere ruimte een ventilator (óók op het terras/de veranda), airco in de slaapkamer (even aan voor het slapengaan), kluis in het appartement en een bagagekluis voor het geval het vliegtuig veel terug later gaat dan het tijdstip waarop je het appartement moet verlaten, hele appartement en terras/veranda een tegelvloer (bezempje erover en weer netjes!). Geen gebruik gemaakt van het zwembad (zee is zo'n 100 meter lopen vanaf het zwembad), dus vandaar daarvoor geen rapportcijfer gegeven...

Gereisd met partner in juni 2017

Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire info