Géén boekingskosten

Boek met Zoover

118 Reviews over Hamlet Oasis Bonaire

• 8Karin11-09-2021

Prima

Het is een klein gezellig resortje net buiten Kralendijk. Auto noodzakelijk want slechts een enkel restaurant en dure supermarkt op loopafstand. Schone en complete studio met redelijk uitgebreide keuken. Receptie slechts 3 uur per dag open. Lekker zwembad met ligstoelen, voldoende schone handdoeken. Er is een Nederlands stopcontact aanwezig in de studio, naast de plaatselijke stopcontacten. Rustig resort.

• 7Ruimte
  • 10Kees18-03-2021

Heerlijk relaxen

Direct bij het water waar wij schitterend hebben kunnen duiken/snorkelen. Goed onderhouden en schoon park. Veel privacy.

• 8Wandelfreaks12-07-2019

Netjes en compleet

Het appartement van Hamlet Oasis was erg netjes en schoon. Er is niets teveel, maar zeker ook niet te weinig. Wij hadden met z'n tweeën een 4-persoons appartement en dus een aparte slaapkamer met airco. De 2-persoons appartementen lijken ons erg klein. Wij zaten in nummer 8, niet ver van het zwembad met uitzicht naar de ingang en de receptie. Elke dag ontbijten en avondeten op je eigen overdekte terras. Heerlijk. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8Elly07-07-2019

Heerlijk genoten!

Klein maar alles aanwezig voor een heerlijk verblijf op Bonaire. Aangezien je toch de hele dag buiten bent heb je niet meer nodig dan een schoon appartement en een heerlijk zwembad

• 9Hanny 07-04-2019

Aanrader voor duikers

Mooie studio's en appartementen, bij goede duikplek. Tip 1 : Kies voor een appartement je hebt dan ca. 3 x zoveel ruimte Tip 2 : kies een accommodatie die niet aan de doorgaande weg ligt. Tip 3: Huur een auto om naar het strand te gaan en de omgeving te verkennen.

• 8MG Versantvoort28-02-2018

Met touroperator op reis, altijd een goede prijs.

We logeerden in Hamlet Oasis. Prima appartementen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes . Wij hebben veel gefietst, soms lastig door de harde wind , maar wel leuk. Prima weer in september. Prijs/kwaliteit prima in deze periode. Zijn we gewend bij touroperator! Zo heb je nog eens een mooie verre reis voor weinig geld.

• 9Elma14-01-2018

helemaal geweldig

Hamlet Oasis ligt in een prachtig park, vlakbij de zee! Hier heb je gelijk een mooi snorkelplekje! Heb zelf een schildpad en een Queen Angel Fish gezien. We werden ontvangen met een drankje, prima geregeld na een lange vlucht. Het huisje is zo mooi, eigenlijk net een strandhuisje, heel mooi ingericht, met een finishing touch in de vorm van leuke schilderijtjes en spulletjes die echt betrekking hebben op Bonaire! Wij waren er met de feestdagen en het park was mooi versierd! Met Kerst kregen we zelfs een kerstcadeautje: heerlijke koekjes in een mooie trommel, dat was nog eens een verrassing. Bonaire zelf was ook helemaal in de stemming voor de feestdagen, echt een TOP eiland. Rest mij nog te zeggen dat de schoonmaak heel goed was, heel vriendelijk personeel, kortom ik kan dit resort iedereen aanraden. We komen zeker weer terug!

• 10Peter14-01-2018

Helemaal super!

Fantastisch vakantie eiland, en Hamlet Oasis is bijzonder goed bevallen. Vriendelijke ontvangst met een drankje en uitleg over het eiland en het parkje. Het zijn erg leuke vrijstaande huisjes, zodanig gebouwd dat je geen last hebt van de overige gasten. Fijn zwembad, maar Hamlet ligt ook vlak aan zee waar je fijn kan snorkelen en de meest kleurrijke vissen ziet! TIP: als je met 2 personen bent, neem het appartement en niet de studio, dan heb je veel meer ruimte en een groot terras. 2 keer per week schoonmaak en schone handdoeken, prima verzorgd. Om Bonaire te kunnen verkennen is huur van auto, scooter of fiets noodzakelijk. Je komt van een vakantie naar Hamlet Bonaire volledig uitgerust weer thuis, wij gaan hier zeker nog vaker naar toe!

• 9JY Holtrop28-09-2017

Fantastisch! Voor de rustzoeker!

Super accomodatie! Wij hadden een fantastisch ruim en schoon appartement met een heerlijk terras. Alles is aanwezig wat je nodig hebt!

Kralendijk is lopend wel bijna 40 minuten (centrum) en de AH en Jumbo is lopend te ver maar dat weet je wanneer je boekt, geen probleem dus. Wel heb je een prima supermarkt en restaurants naast het complex. Ook de beroemde between 2 buns (de broodjeszaak) vh eiland ligt op loopafstand. Naast deze zaak zit ook een heerlijke local waar je voortreffelijk en goedkoop kunt eten. Bij het zwembad is altijd plek en naar het strand (Spice Beach) is het lopend ook te doen(15 min). Bij spice beach kun je gratis liggen als bezoeker van Hamlet Oasis, een topplekje vanwaar je ook naar Klein Bonaire kunt.

Kortom, honderd keer waar voor je geld. Echt fantastisch. Ben in vele meer luxe accomodaties geweest maar qua prijs-kwaliteit is dit een topper.

• 7Collin01-08-2017

genoten, direct aan zee

zwembad met magnesium is heel fijn (dus geen chloor) Een auto huren is wel handig. Vanaf het complex zo de zee in om te snorkelen.

Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire info

• MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)