Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hamlet Oasis Bonaire voor je op een rij gezet:

115 reviews over Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire in het Nederlands

Met touroperator op reis, altijd een goede prijs.

MG Versantvoort
28-2-2018

We logeerden in Hamlet Oasis. Prima appartementen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes . Wij hebben veel gefietst, soms lastig door de harde wind , maar wel leuk. Prima weer in september. Prijs/kwaliteit prima in deze periode. Zijn we gewend bij touroperator! Zo heb je nog eens een mooie verre reis voor weinig geld.

helemaal geweldig

Elma
        14-1-2018

Hamlet Oasis ligt in een prachtig park, vlakbij de zee! Hier heb je gelijk een mooi snorkelplekje! Heb zelf een schildpad en een Queen Angel Fish gezien. We werden ontvangen met een drankje, prima geregeld na een lange vlucht. Het huisje is zo mooi, eigenlijk net een strandhuisje, heel mooi ingericht, met een finishing touch in de vorm van leuke schilderijtjes en spulletjes die echt betrekking hebben op Bonaire! Wij waren er met de feestdagen en het park was mooi versierd! Met Kerst kregen we zelfs een kerstcadeautje: heerlijke koekjes in een mooie trommel, dat was nog eens een verrassing. Bonaire zelf was ook helemaal in de stemming voor de feestdagen, echt een TOP eiland. Rest mij nog te zeggen dat de schoonmaak heel goed was, heel vriendelijk personeel, kortom ik kan dit resort iedereen aanraden. We komen zeker weer terug!

Helemaal super!

Peter
        14-1-2018

Fantastisch vakantie eiland, en Hamlet Oasis is bijzonder goed bevallen. Vriendelijke ontvangst met een drankje en uitleg over het eiland en het parkje. Het zijn erg leuke vrijstaande huisjes, zodanig gebouwd dat je geen last hebt van de overige gasten. Fijn zwembad, maar Hamlet ligt ook vlak aan zee waar je fijn kan snorkelen en de meest kleurrijke vissen ziet! TIP: als je met 2 personen bent, neem het appartement en niet de studio, dan heb je veel meer ruimte en een groot terras. 2 keer per week schoonmaak en schone handdoeken, prima verzorgd. Om Bonaire te kunnen verkennen is huur van auto, scooter of fiets noodzakelijk. Je komt van een vakantie naar Hamlet Bonaire volledig uitgerust weer thuis, wij gaan hier zeker nog vaker naar toe!

Tjingo

Fantastisch! Voor de rustzoeker!

JY Holtrop
        28-9-2017

Super accomodatie! Wij hadden een fantastisch ruim en schoon appartement met een heerlijk terras. Alles is aanwezig wat je nodig hebt!

Kralendijk is lopend wel bijna 40 minuten (centrum) en de AH en Jumbo is lopend te ver maar dat weet je wanneer je boekt, geen probleem dus. Wel heb je een prima supermarkt en restaurants naast het complex. Ook de beroemde between 2 buns (de broodjeszaak) vh eiland ligt op loopafstand. Naast deze zaak zit ook een heerlijke local waar je voortreffelijk en goedkoop kunt eten. Bij het zwembad is altijd plek en naar het strand (Spice Beach) is het lopend ook te doen(15 min). Bij spice beach kun je gratis liggen als bezoeker van Hamlet Oasis, een topplekje vanwaar je ook naar Klein Bonaire kunt.

Kortom, honderd keer waar voor je geld. Echt fantastisch. Ben in vele meer luxe accomodaties geweest maar qua prijs-kwaliteit is dit een topper.

genoten, direct aan zee

Collin
        1-8-2017

zwembad met magnesium is heel fijn (dus geen chloor)

Een auto huren is wel handig.

Vanaf het complex zo de zee in om te snorkelen.

Fijne plek

Joelle Twigt
        19-7-2017

Een rustig en ruim opgezet complex iets buiten het centrum. De studio is ontzettend ruim en van alle gemakken voorzien. Het is wel aan te raden om een auto of scooter te huren. Er zijn enkele restaurantjes dichtbij, maar de leukste zitten in Kralendijk zelf. Wij willen terug!

Fantastisch verzorgd, prettig en rustig verblijf

Mw. van der Zee
        1-7-2017

Ruim en schoon tweekamerappartement, ruim terras/veranda bij het tweekamerappartement (met goed buitenmeubilair), goede bedden, meer dan genoeg schone handdoeken in de badkamer, vriendelijke ontvangst, heel rustig park (andere gasten vrijwel niet opgemerkt hoewel ze er wel waren), direct gelegen aan een mooie snorkelplek 'the cliff', op loopafstand van de openluchtbioscoop, een supermarkt en meerdere eetgelegenheden, vrij goede wifi-ontvangst, in iedere ruimte een ventilator (óók op het terras/de veranda), airco in de slaapkamer (even aan voor het slapengaan), kluis in het appartement en een bagagekluis voor het geval het vliegtuig veel terug later gaat dan het tijdstip waarop je het appartement moet verlaten, hele appartement en terras/veranda een tegelvloer (bezempje erover en weer netjes!).

Geen gebruik gemaakt van het zwembad (zee is zo'n 100 meter lopen vanaf het zwembad), dus vandaar daarvoor geen rapportcijfer gegeven...

Het was fantastisch , dit jaar weer :-)

Jeannette
        12-3-2017

Was top

Goede service

Mochten de dag v/h vertrek blijven zolang we wilden .

Nadeeltje was dat ze tegen ons gezegd hadden dat we s'morgens vroeg al onze koffers konden inchecken , en op het vliegveld was niemand , dus wij onze tijd te verspillen en teleurgesteld weer naar huis

Super gelegen rustig resort met top service.

Juli-Anne
        31-1-2017

Super service van het resort. De receptie is alleen 's ochtends open, maar er is wel dag en nacht iemand bereikbaar. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Studio was schoon en comfortabel. Zwembad was heerlijk en dichtbij een zeer mooi snorkel/duik gebied.

Niks mis mee!

Ingrid
        9-1-2017

Hamlet Oasis is een prima plek om te verblijven. Wij hadden een prima huisje. Receptie zit er alleen in de ochtend, maar helpen prima als je ze iets vraagt. Je hebt een auto of scooter nodig om iets van Bonaire te zien, maar je zit daar redelijk centraal. Wij hebben een prima week gehad!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hamlet Oasis Bonaire scoort een 8.3 uit 10 op basis van 115 reviews.