Appartement Faricha

Appartement Faricha

7.7Goed

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Faricha?

7.7Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Faricha

• 9Kim en Yindy27-11-2015

Super fijn verblijf gehad!

Wij hebben hier een super tijd gehad. De prijs-kwaliteitsverhouding is dan ook naar onze beleving goed, in vergelijking met andere appartementen zit je onder het gemiddelde en het appartement ziet er netjes en verzorgd uit. Het zwembad is groot genoeg en je hebt een fijne relaxplek, waar je optimaal tot rust kunt komen! Het heeft een fijne centrale ligging, je ligt dicht bij het strand en na een mooie wandeling op de boulevard ben je zo in het centrum. De eigenaren zijn super vriendelijke mensen, als er iets is hoef je maar een belletje te plegen en het wordt opgelost. Kort samengevat, niets op aan te merken!

Gereisd met partner in november 2015

• 10Frederique22-08-2015

Fantastische tijd gehad

Heerlijke tijd gehad hier. Lekker low budget. Super locatie aan de boulevard. Hele aardige eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 2tennschipper12-07-2014

nooit meer, riekt naar misleiding

de website ziet er aardig en prijstechnisch aantrekkelijk uit, maar in het mailcontact blijkt dat er plots veel kosten bijkomen. eigenaar niet vriendelijk en schuiven vragen en klachten alleen maar af. bloedheet in appartement en er is geen goede ventilatie of ventilatoren. koken in slaapruimte zonder afzuigkap, auto strat niet, banden heel slecht en met droogte scheuren overal, geen informatie over gebruik appartement alsmede auto. slecht schoongemaakt, geen gril buiten om te kunnen koekn, ´s avonds veel muggen, geen uitzicht, hondendrollen op het erf, enz.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9marjan18-04-2014

Prima plek om te vertoeven

Goed en basic ingerichte appartementen op centrale locatie (dicht bij de boulevard). Terras erbij voor als je even schaduw wilt. De eigenaren zijn erg vriendelijk en service gericht. Airco aanwezig en incl autohuur wat wel handig is voor bonaire. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Willem05-11-2013

Heerlijk relaxen

Mooi complex in Kralendijk. Dicht bij de schitterende boulevard. Goede uitvalsbasis om het eiland per mountainbike te verkennen. Die zijn namelijk aanwezig. De prijskwaliteit verhouding is goed. Kortom genieten, fietsen en afkoelen in het zwembad.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9John en Sonja05-11-2013

Heerlijk verblijf op Bonaire!

Wij zijn nu 5 x op Bonaire geweest, waarvan de laatste 2x bij Bart en Martha. Beide keren waren top. Nergens zit je beter dan bij hun. Super gastvrij, schoon verblijf, geen vraag is te veel en prijs/kwaliteit is prima. Je wordt keurig op tijd gehaald van het vliegveld en hebt meteen een pick-up ter beschikking. Ideaal voor duikliefhebbers ook. Locatie net buiten Kralendijk is ook perfect. Heerlijke wandeling over de boulevard en je bent zo bij alle restaurants. Bonaire is een heerlijk vakantie eiland en daarvoor moet je zeker bij Faricha appartments verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 9Richard26-10-2013

heerlijk ontspannen

Het appartement ziet er netjes verzorgd uit. Ligging is super. Gastvrij ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Kokika17-10-2013

Gewoon toppie

Wij en de kids hebben het super gehad. Zwembad en spicebeach (strandtent) om de hoek geweldig. Kids konden zich daar goed vermaken. Auto gehuurd en lekker rond getoerd. Heerlijk. Lieve gastvrouw en heer. Accommodatie niks op aan te merken. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Jozien17-10-2013

Helemaal Top!

We hebben een topvakantie gehad op Bonnaire. Het appartement Faricha is schoon en netjes. De gastvrouw en heer zijn ontzettend vriendelijk. Ook wij hebben een auto gehuurd en hadden geen probleem. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Debby16-10-2013

Perfect

Ik snap van de opmerking en oordeel van de vorige bezoekers helemaal niets. Wij zijn nu voor de tweede keer op Bonaire in het zelfde appartement. Voor ons is het echt super. Dichtbij de stad Kralendijk en de auto die wij hebben gekregen is perfect voor dit eiland. Voor de prijs mag je niet verwachten dat je een nieuwe auto krijgt en dat is dan ook niet zo. Met de pick-up het eiland door gaat helemaal super. Het app is perfect, want wees eerlijk wanneer zit je nou in t app! De bidden zijn goed, zelfs met rugklachten. Het is schoon en de eigenaar was voor ons super klantgericht en behulpzaam. Zijn al eerder in Curaçao geweest en dit voldeed zeker aan alle verwachtingen. Wij gaan nu in december terug naar Bonaire ipv Curaçao.

Gereisd met partner in september 2013

Appartement Faricha info