Appartement Eden Beach Resort ***

Appartement Eden Beach Resort ***

Appartement Eden Beach Resort
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Beach Resort voor je op een rij gezet:

21 tips over Appartement Eden Beach Resort

Marco En Anja, 29-6-2015
Wij hadden kamer 522, prachtig gerenoveerd en bij gesloten balkondeuren zeer stil. Wifi niet overal beschikbaar, met name op de kamer nagenoeg niet.
Marnita van Vliet, 27-6-2015
wij hadden een super appartement nr 501
robin, 1-2-2015
Eten bij it rains fishes en bistro du Paris. Strand sorobone / jibe city / lac bay waar je kunt windsurfen. Met de watertaxi naar klein Bonaire. Huur een auto, scooter of fiets en ga op zoek naar de slavenhuisjes, flamingo's!

Noël, 2-1-2015
Ga eens eten bij Chez Madeleine. Topper!
Daphne, 30-10-2014

- Op zondag naar Lac Bay gaan. Je kan hier genieten van de lokale bevolking met een lokaal bandje en lokaal eten.

- Donkey Sanctuary Bonaire is zeker een bezoekje waard.

- Gotomeer

- Rincon, het oudste dorpje is ook een bezoek waard.

chris_sprangers, 29-9-2014
Donkey Sanctuary (simpel maar echt leuk, zeker voor kids), Mangrove Excursion (met kayak door de mangrove bossen, top!), duiken, snorkelen, Te Amo beach (een van de weinige zandstrandjes), 1000 steps beach (prachtig om te snorkelen!) etc

Yvonne, 23-7-2014

Vanaf de pier van Eden Beach vertrekt de water taxi naar Klein Bonaire. Je kunt je laten afzetten om zo met de stroom mee te drijven (driften) langs de kust, waar ze je later weer ophalen.

Maar ook regel je een bananenboot, huur je een zeilboot vanaf het strand, etc

In Bonaire kun je als een van de weinige plekken vanaf de kust duiken, en de kust voor Eden Beach heeft zelfs de meeste variëteit!

Op sommige plaatsten is de vloer ruw als je de zee instapt en zou je waterschoentjes aan kunnen doen.

Mooij Andre, 19-2-2014

Hubert Anthony is vaak te vinden in de nabij gelegen Bon Hato supermarkt, voormalig boxer en groot verteller van verhalen in het Papiamentu. Je lacht je rot met die man! Hij moest alleen een borrel lusten?

- Huur een scooter

- Huur een fiets

- Neem de benenwagen

- Excursies in de haven als er cruiseschepen komen die dag

- Washington Slagbaai

- Snorkelen

- Duiken

Yvonnevansummeren, 30-1-2014
wat erg leuk is om te doen is de geitenboerderij van Aletta bezoeken. zij geeft 3 x per week een tour.
spajaco, 24-12-2013
Ga snorkelen, op het hele eiland veel mogelijkheden, zelfs voor het hotel zijn prachtige vissen te zien in het water. UIt eten op het hele eiland is aan te raden.