Appartement Eden Beach Resort

Bonaire, Bonaire, Bonaire

7.7Goed

• 7.5Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

101 reviews over Appartement Eden Beach Resort

• 2019
    8Ronald20-11-2019

Top verblijf

Wij verbleven in een studio met terras en vonden de prijs kwaliteit goed. Studio is schoon en wordt elke dag goed schoongemaakt. Personeel receptie en restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Bijgeboekt ontbijt is top. Zwembad zou een opknap beurt moeten krijgen. Al met al een super locatie voor verblijf op Bonaire.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Will10-10-2019

Geweldig (als er geen generator zou zijn)!!!

Wij vonden het een prima ruime en schone studio, prachtig strandje, geweldige snorkellokatie. Afstand naar Kralendijk was best wel ff lopen maar na een dagje op een ligbedje is het wel zo gezond. Veel keuze in restaurants (meer dan op Curacao/Mambo). Een heel groot nadeel was de geluidsoverlast van de generator van de duikschool. Deze maakte heel de dag (07.00-23.00) een veel te hard geluid. Neem daarbij de deur die elk kwartier werd geopend, generator opnieuw opgestart en deur werd dichtgegooid) Lekker op ons terras zitten was er voor ons niet bij. Iedereen om ons heen had er echt last van. Het aangeboden diner ter compensatie hebben we niet aangenomen. Ze kunnen beter iets aan de isolatie doen. We komen graag nog eens terug maar dan beslist een beachfront acco zodat we ook ons terras kunnen gebruiken.

Gereisd met partner in november 2018

• 8Robert Oevering01-04-2019

Onderkomen super dekeuken grote twijfel

Verblijf kamers en schoonmaak super. Bestellingen bij het strandpalvioen duurd lang ondanks de belofte snel te komen brengen. Na een eenvoudige snack plateau te hebben besteld die te koud werd geleverd , en klacht ingediend..... kregen we het zelfde weer terug die over ge frituurd was., weer de serveerster op aan gesproken dat het niet goed was.... Eigenlijk niet serieus genomen.... Als een kok nog geen frituur snack kan maken hoe is de rest dan.... Ik ga het niet uitproberen... Wil van de vakantie genieten en niet ziek worden van verkeerd bereid eten met een telage uit serveer temperatuur. Dus ik kan niet en wil niet eens de rest van de maaltijden beoordelen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Lars Kluiwstra12-03-2019

Prijs / kwaliteit een perfect hotel!

Wij hebben een super vakantie gehad bij Eden Beach in Bonaire! De mensen zijn vriendelijk en alle faciliteiten liggen op loopafstand. Kralendijk stad is wel een goed kwartier lopen, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Lekker eten en drinken bij de strandbar. Naast het hotel zit Coco beach, hier kun je ook lekker eten. Bij Wannadive hebben wij ook nog een duik gemaakt bij klein bonaire. Prachtig daar zeg! terwijl je voor het hotel al super kunt snorkelen(vanaf de steiger). Het is geen 5 vijfsterrenhotel, maar daar is de prijs ook niet naar. Prijs/kwaliteit vind ik het uitstekend! Wij zouden zeker terug gaan naar Eden Beach resort!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Wilco06-02-2019

Prijs / kwaliteit is goed

Hotel is al wat ouder. Prijs kwaliteit is goed. Geen koelkastje op de kamer. Schoonmaak kan beter. Personeel niet altijd vriendelijk. Volgende keer zouden we naar Delphins resort gaan. Er wordt een touroperator hotel achter gebouwd.

Gereisd met partner in januari 2019

• 6Marion05-02-2019

Wel weer naar Bonaire, nooit meer Eden Beach!!

Eden Beach is vergane glorie, alles is verouderd en verwaarloosd!! Gelukkig wel n goed bed en douche! Personeel ongemotiveerd en ongeinteresseerd!

Gereisd met partner in februari 2019

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Jh Oosterveen12-12-2018

We komen zeker terug

Dit is een prettig resort,lekker op het strand liggen op de gratis bedjes. Er zijn genoeg snorkel plekken in de omgeving Wel waterschoentjes nodig bij de strandjes Minpunt :Uitchecken is smorgens om 10uur je kan uiterlijk 3u bijboeken voor 30$ Omkleed en douchefaciliteiten zijn er niet als je 's avonds vliegt douchen bij de pool en aankleden bij de toiletten Voor de rest is het chillen hier

Gereisd met partner in december 2018

• 6Karine01-12-2018

Liever een ander hotel

De basiskamers kijken uit op een muur, is donker in de kamers. Wat erg vervelend is dat er geen koelkastje aanwezig is. Vooral met die hoge temperatuur is dat wel een aanrader.

Alleen gereisd in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Wilma Ruiter14-11-2018

Wij willen graag n keer terug

Curacao heeft een grote populairiteit onder de vakantiegangers, ook bij ons maar na dit jaar ook op Bonaire te zijn geweest hebben wij er een favoriet bij. Wat een prachtig eiland met supermooie onderwaterwereld en lieve mensen. Rust en ruimte is hier volop. Weinig wegen dus niet de hectiek van het buureiland, lekkere restaurantjes en mooie natuur. Eden Beach Resort is een mooi resort, ontworpen door Piet Boon. Aan de zee met gezellige beachbar en lekker eten. Kortom: ga eens n kijkje nemen op dit mooie eiland

Gereisd met partner in september 2018

21 tips over Appartement Eden Beach Resort

• Yvonnevansummeren, 30-01-2014

wat erg leuk is om te doen is de geitenboerderij van Aletta bezoeken. zij geeft 3 x per week een tour.

• Mooij Andre, 19-02-2014

Hubert Anthony is vaak te vinden in de nabij gelegen Bon Hato supermarkt, voormalig boxer en groot verteller van verhalen in het Papiamentu. Je lacht je rot met die man! Hij moest alleen een borrel lusten?

• Huur een scooter
    • Huur een fiets
    • Neem de benenwagen
    • Excursies in de haven als er cruiseschepen komen die dag
    • Washington Slagbaai
    • Snorkelen
    • Duiken

• spajaco, 24-12-2013

Ga snorkelen, op het hele eiland veel mogelijkheden, zelfs voor het hotel zijn prachtige vissen te zien in het water. UIt eten op het hele eiland is aan te raden.

3 vragen over Appartement Eden Beach Resort

• Masja, 08-11-2017

Studio terras eden beach

Hallo, wij gaan in de zomer 9 dagen naar eden beach resort. We hebben tot. U toe een teracce studio geboekt, maar nu is mijn vraag of het idd 50€ per dag waard is om een beachfront kamer te boeken? Wat zijn de verschillen? Alvast bedankt.

• Von, 12-10-2016

koffie faciliteit

Op de kamer is gelegenheid tot koffie zetten. Is dit met pads of losse koffie?

• Ross', 30-07-2013

Hotel of appartement

Hoi " heb een vraagje als ik Eden Beach zou willen boeken , wat is dan het beste een hotelkamer of een appartement, klim niet graag trappen ivm , slechte rug , en welk gedeelte ligt het dichtste bij de duikschool ,, en zitten er veel muggen , dit zijn een paar vragen zie ik wel , maar weet iemand hoe het zit , ? Bedankt alvast en grtjes van Ross'

Martien, 06-08-2013

Hoi, de duikschool van Eden Beach is prima, er is veel mogelijk. Mijn dochter en ik wilden eerst snorkelen en kochten een snorkelmasker bij hen. Vinnen huurden wij, maar hoefden ze niet aan het begin af te rekenen. Echter, toen wij 2 dagen andere dingen wilden gaan doen en ik de vinnen wilde terugbrengen/afrekenen, zeiden zij: "Maar je hebt ze over een paar dagen toch weer nodig? Houd ze dan maar". Toen we ze uiteindelijk na een week (en dus ook na nog enkele malen gebruikt te hebben) terugbrachten en alsnog wilden afrekenen, zei Jeff: "Ach, ik heb een korte-termijngeheugen, laat maar". Wij hebben 1 dag les gevolgd, de zogeheten introductieduik. Omdat ik een hartritmestoornis heb en ook moeite met klaren had, vond ik het te spannend om nog verder te gaan, maar die ene dag is goed begeleid geweest. Alles ging zeer relaxed en men nam de tijd. Veel plezier!

Martine van der Heide, 05-08-2013

Hoi,

Mijn 20-jarige dochter en ik hebben in Eden Beach gezeten in mei. Je hebt de gebouwen 1,2,3,4 en 5. Ik meen dat het de gebouwen 4 en 5 zijn die het verst van de zee zitten. Die kijken uit op de parkeerplaats en het dak van het zwembadgebouwtje. Wij waren eerst in een "hotel"-kamer in gebouw 4 geplaatst, met groot dakterras, bovenste verdieping. Maar: dat terras... dat gebruik je in de praktijk niet (wij althans niet), omdat het zo warm is. Dan zit je liever buiten bij het strand, de bar of zwembad. De kamer was nogal verouderd, en in de badkamer hing van alles los (zeepbakjes enzo).

Ben even bij de receptie gaan vragen of ze niet iets anders in de aanbieding hadden, en ja, ze hadden in gebouw 3 (of was het nou 2?) opo de 1e verdieping een studio. Je hebt dan dus van voor tot achter een "doorzon"-kamer. Met achterin een hele frisse keuken, een gigantisch groot bed in het woongedeelte (2 bij 2, echt nog NOOIT zo'n heerlijk bed gehad), en een heerlijke badkamer met regendouche. We hoefden hiervoor niets bij te betalen (wellicht omdat het laagseizoen net begonnen was/er veel vrij was?). De kamer had een prima airco, en we keken via de bruingetinte schuiframen pal op het zwembad en iets verderop de zee. Wij hebben echt van deze studie (die duidelijk gerenoveerd was/nieuwste spullen had) genoten. Wel druppelde het naast ons bed vanaf boven (waar dus waarschijnlijk zo'n balkon is van de bovenste verdieping (waar het druppelen vandaan kwam, is ons niet duidelijk geworden, het heeft namelijk geen 1x geregend!). Met handdoekje naast het bed opgelost.

De duikschool ligt om het hoekje bij gebouw 1, dus het dichtst bij de zee. Of je nou in gebouw 5 of 1 zit, je loopt er in 1 tot 10 seconden heen.

Dan je vraag over muggen: die had je inderdaad bij de zee, vooral 's avonds. Het zijn hele kleintjes. Ook goed je kamer steeds dichthouden (raam badkamer/deur naar huiskamer dichthouden). Wij smeerden met een paar druppeltjes deed en dan had je er geen last van.

De foto's op Zoover geven een verkeerd beeld van hoe Eden Beach er uit ziet. Het is nu veel en veel mooier, vooral de Spice bar! Wij hebben trouwens geboekt via Traveltroef, echt DE goedkoopste site om bij te boeken. Enkele weken na boeking ontvingen we nog per e-mail een brief over de verbouwing in Eden Beach. Vanwege mogelijke geluidsoverlast (waarvan wij niets gemerkt hebben) kregen we als ik het me goed herinner voor 25 dollar per persoon een tegoedbon, te besteden bij de Spice bar.

Veel plezier!

Ross', 06-08-2013

Hoi MARTINE hartelijk dank voor je reactie, hier ken ik wat mee ,ik wil in maart , naar Eden toe, heb jij ook gedoken , zo ja hoe vond jij de duikschool, ik wil het liefst kantduiken, maken omdat mijn vrouw niet duikt en ik dan elke keer met de boot of auto op pad moet, ik ga in november boeken , ben al paar keer Aruba en Curaçao, geweest , nu eens wat anders, nogmaals bedankt en grtjes van Ross'

Ross', 07-08-2013

Hoi Martien bedankt voor je reactie, dan zal het wel goed komen met de duikschool, duurt nog wel even dat we er naar toe gaan, maar heb er zin in , lijkt me heerlijk eiland, voor paar weekjes te vertoeven, ga ook een auto huren , om het wat te verkennen, hebben jullie dat ook gedaan?. En heb je nog advies voor het eten, s,avond,s en leuke bar , grtjes Ross'

Appartement info

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen