Géén boekingskosten
BonaireBonaireBonaireAppartementen BonaireAppartement Eden Beach Resort

Appartement Eden Beach Resort

BonaireBonaireBonaire

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Eden Beach Resort voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 102 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op het eiland Bonaire ligt Appartement Eden Beach Resort. Hier kun je goed ontspannen dankzij het zwembad en de ligging op loopafstand van de zee. Gezelligheid vind je ‘s avonds bij de bar en in het restaurant. In de omgeving valt veel te doen. Bezoek de lokale bevolking bij Lac Bay of ga naar de aapjes in Donkey Sanctuary.

104 Reviews over Eden Beach Resort

• 7Smits09-07-2022

Bonaire schitterend, personnel Eden bach bagger

Eden beach heeft een prachtige ligging, via steiger de zee in en super mooi snorkelen daar. Schone kamers, wij hadden kamer 216. Voor 50 dollar een koelkastje gehuurd. Ongeveer 20 min wandelen naar Kralendijk langs de boulevard. Ontbijten deden we bij Oscar’s lighthouse a h haventje, super mooi uitzicht. Personeel aan de beach bar straalde totaal geen enthousiasme uit. Er werd geen gezellige muziek gedraaid s’avonds. Was maar een avond. Dat mistten we wel, er hing s’avonds geen sfeer. Heel rustig, we hadden altijd genoeg bedjes om uit te kiezen. Er staan gezellige havana’s . Wij vonden Bonaire super mooi, maar ze moeten echt iets aan het personeel doen. We moesten ook 50 dollar betalen voor de late uit he k, terwijl het hotel half leeg was. 2 Wij hadden 25 uur vertraging dus 1 nacht minder daar verbleven maar dat boeiden hen niet. In zwembad mocht je geen balspel doen stond er op het bord maar werd wel gedaan…

• 9Natuur
  • 6Jan vB10-03-2022

Voor de 3e. keer waren wij op Eden Beach Resort

De locatie is goed, de ligging bij de zee is heel mooi, groot strand met veel ligbedden en een paar cabanas, prima snorkel locatie, het pontje naar klein Bonaire vertrekt vanaf de steiger en je kunt via de boulevard naar het centrum van Kralendijk lopen. Wij hadden volpension, dus ontbijt en diner in het Beach front restaurant, “Azure” en de lunch was van de “Spice” beach club bar kaart Het personeel is aardig, maar de organisatie/leiding laat te wensen over! iedereen is van goede wil, maar het functioneert niet meer zoals wij eerder op Eden Beach gewend waren. Misschien dat door de Corona pandemie veel personeel is vertrokken en dat zij nu de openstaande vacatures niet ingevuld krijgen. Wij hadden vakantie, dus als wij wat moesten wachten op onze bestelling, vonden wat dat niet zo erg. De nieuwe chef-kok van Azure, deed erg zij best om ons te verwennen en probeerde met nieuwe

• 6Natuur
  • 6H.20-02-2022

Prachtige locatie op het geweldige Bonaire!

Veel kamers zijn verkocht of zo. Hotelgasten komen op de 2e plaats, te weinig parkeerplaatsen voor hotelgasten. Barpersoneel vraagt maar wat voor een drankje en sluiten gewoon als ze geen zin meer hebben. Nieuwe gasten die rond 21:30 uur arriveren (na een erg lange vlucht), krijgen niets meer te drinken omdat het personeel op een afgesloten deel een feest aan het vieren is. Ik schaam me voor onze vrienden, die we dit hotel hebben aanbevolen. In 2019 was het nog een prima hotel, nu draait het niet meer om de gasten, maar om het personeel. Let op bij PIN betalingen! Brandblussers zijn al jaren niet meer gekeurd!

• 6Natuur
  • 8Ronald20-11-2019

Top verblijf

Wij verbleven in een studio met terras en vonden de prijs kwaliteit goed. Studio is schoon en wordt elke dag goed schoongemaakt. Personeel receptie en restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Bijgeboekt ontbijt is top. Zwembad zou een opknap beurt moeten krijgen. Al met al een super locatie voor verblijf op Bonaire.

• 8Will10-10-2019

Geweldig (als er geen generator zou zijn)!!!

Wij vonden het een prima ruime en schone studio, prachtig strandje, geweldige snorkellokatie. Afstand naar Kralendijk was best wel ff lopen maar na een dagje op een ligbedje is het wel zo gezond. Veel keuze in restaurants (meer dan op Curacao/Mambo). Een heel groot nadeel was de geluidsoverlast van de generator van de duikschool. Deze maakte heel de dag (07.00-23.00) een veel te hard geluid. Neem daarbij de deur die elk kwartier werd geopend, generator opnieuw opgestart en deur werd dichtgegooid) Lekker op ons terras zitten was er voor ons niet bij. Iedereen om ons heen had er echt last van. Het aangeboden diner ter compensatie hebben we niet aangenomen. Ze kunnen beter iets aan de isolatie doen. We komen graag nog eens terug maar dan beslist een beachfront acco zodat we ook ons terras kunnen gebruiken.

• 8Robert Oevering01-04-2019

Onderkomen super dekeuken grote twijfel

Verblijf kamers en schoonmaak super. Bestellingen bij het strandpalvioen duurd lang ondanks de belofte snel te komen brengen. Na een eenvoudige snack plateau te hebben besteld die te koud werd geleverd , en klacht ingediend..... kregen we het zelfde weer terug die over ge frituurd was., weer de serveerster op aan gesproken dat het niet goed was.... Eigenlijk niet serieus genomen.... Als een kok nog geen frituur snack kan maken hoe is de rest dan.... Ik ga het niet uitproberen... Wil van de vakantie genieten en niet ziek worden van verkeerd bereid eten met een telage uit serveer temperatuur. Dus ik kan niet en wil niet eens de rest van de maaltijden beoordelen.

• 8Lars Kluiwstra12-03-2019

Prijs / kwaliteit een perfect hotel!

Wij hebben een super vakantie gehad bij Eden Beach in Bonaire! De mensen zijn vriendelijk en alle faciliteiten liggen op loopafstand. Kralendijk stad is wel een goed kwartier lopen, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Lekker eten en drinken bij de strandbar. Naast het hotel zit Coco beach, hier kun je ook lekker eten. Bij Wannadive hebben wij ook nog een duik gemaakt bij klein bonaire. Prachtig daar zeg! terwijl je voor het hotel al super kunt snorkelen(vanaf de steiger). Het is geen 5 vijfsterrenhotel, maar daar is de prijs ook niet naar. Prijs/kwaliteit vind ik het uitstekend! Wij zouden zeker terug gaan naar Eden Beach resort!

• 7Wilco06-02-2019

Prijs / kwaliteit is goed

Hotel is al wat ouder. Prijs kwaliteit is goed. Geen koelkastje op de kamer. Schoonmaak kan beter. Personeel niet altijd vriendelijk. Volgende keer zouden we naar Delphins resort gaan. Er wordt een touroperator hotel achter gebouwd.

• 6Marion05-02-2019

Wel weer naar Bonaire, nooit meer Eden Beach!!

Eden Beach is vergane glorie, alles is verouderd en verwaarloosd!! Gelukkig wel n goed bed en douche! Personeel ongemotiveerd en ongeinteresseerd!

• 8David24-12-2018

• WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)