Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village

Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village

7.2Goed

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Op vakantie geweest naar Dormio Resort Bonaire Village?

7.2Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Bonaire Village voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village

• 2019
    9Kim27-02-2019

Een aanrader

Luxe appartementen. Lekker rustig. Goede locatie. Bonaire is natuurlijk fantastisch . Wij vonden het erg prettig om in een appartement te zitten i.p.v. hotel. Vooral met onze kids. Wij hebben genoten . Al het personeel bedankt voor de goede zorgen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 8Sven26-02-2019

Aanrader

Een heel mooi resort. En een fantastisch strand

Zakelijk gereisd in juli 2018

• 9Bols12-02-2019

Super

Prachtig, royaal en schoon appartement. We hebben genoten van de rust. Relaxen bij het buitenzwembad is een aanrader. De beheerders zijn uiterst behulpzaam en flexibel.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 3Mike05-01-2019

Nooit meer!

De foto's zien er fantastisch uit! Eenmaal aangekomen blijkt hier weinig waarheid in te zitten. Beheerders die duidelijk niet weten wat ze aanmoeten met een park als deze. Ik reis regelmatig voor zaken de hele wereld over en weiger eigenlijk om complexen af te branden. Echter spant deze de kroon. Appartement F2 was niet schoon, heeft bedden waarbij een plank serieus beter ligt en het water uit de zonneboiler wordt zelfs na een dag opwarmen niet warm.

Bedden: De bedden liggen als een plank. Keihard.

Schoonmaak: Overal lagen lange zwarte haren ook in de badkamer zaten haren in het putje. Daarnaast zaten er nog urine vlekken op de binnenkant van de bril. In de woonkamer zat een soort vieze plakkerige vlek naast het tafeltje en de vloer was onwijs vet. Op de banken in de woonkamer liggen dekens van luchtvaartmaatschappij (??) die ook nog eens te vies waren om op te gaan zitten.

Een absolute afrader!

Zakelijk gereisd in januari 2019

• 2018
    7A en P05-02-2018

Redelijk

Hier en daar niet helemaal schoon. De bedden worden niet verschoond wat wel prettig zou zijn met het warme klimaat. Evenals de handdoeken. Wij hadden ook een kakkerlak binnen. Verder een heerlijk park en lekker rustig.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Astrid potters27-09-2017

Super genoten

We hebben genoten van Bonaire. Dat is ook met name door de accomodatie. Zeer ruime (pent-house) gehad. Mooi appartement. Net en schoon park. Zeker de beheerder (Mark en Leha) hebben ons goed geholpen bij onze vragen. Ze waren super flexibel.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Fam. Bril31-07-2017

Prachtige plek

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in deze appartementen. Het ligt op 5 min rijden van Kralendijk. Het is er heerlijk stil en de ruimte in de appartementen is voortreffelijk. De beheerders zijn erg behulpzaam en brachten ons zelfs terug naar het vliegveld. Als wij nog een keer terug gaan dan boeken wij zeker deze locatie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village info