Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag32°27°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dormio Resort Bonaire Village voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village in het Nederlands

Een aanrader

Kim
27-2-2019

Luxe appartementen. Lekker rustig. Goede locatie. Bonaire is natuurlijk fantastisch . Wij vonden het erg prettig om in een appartement te zitten i.p.v. hotel. Vooral met onze kids. Wij hebben genoten . Al het personeel bedankt voor de goede zorgen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Aanrader

Sven
26-2-2019

Een heel mooi resort. En een fantastisch strand

Gereisd Zakelijk in juli 2018

Super

Bols
12-2-2019

Prachtig, royaal en schoon appartement. We hebben genoten van de rust. Relaxen bij het buitenzwembad is een aanrader. De beheerders zijn uiterst behulpzaam en flexibel.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Mike
5-1-2019

De foto's zien er fantastisch uit! Eenmaal aangekomen blijkt hier weinig waarheid in te zitten. Beheerders die duidelijk niet weten wat ze aanmoeten met een park als deze. Ik reis regelmatig voor zaken de hele wereld over en weiger eigenlijk om complexen af te branden. Echter spant deze de kroon. Appartement F2 was niet schoon, heeft bedden waarbij een plank serieus beter ligt en het water uit de zonneboiler wordt zelfs na een dag opwarmen niet warm.

Bedden: De bedden liggen als een plank. Keihard.

Schoonmaak: Overal lagen lange zwarte haren ook in de badkamer zaten haren in het putje. Daarnaast zaten er nog urine vlekken op de binnenkant van de bril. In de woonkamer zat een soort vieze plakkerige vlek naast het tafeltje en de vloer was onwijs vet. Op de banken in de woonkamer liggen dekens van luchtvaartmaatschappij (??) die ook nog eens te vies waren om op te gaan zitten.

Een absolute afrader!

Gereisd Zakelijk in januari 2019

Redelijk

A en P
5-2-2018

Hier en daar niet helemaal schoon. De bedden worden niet verschoond wat wel prettig zou zijn met het warme klimaat. Evenals de handdoeken. Wij hadden ook een kakkerlak binnen. Verder een heerlijk park en lekker rustig.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super genoten

Astrid potters
27-9-2017

We hebben genoten van Bonaire. Dat is ook met name door de accomodatie. Zeer ruime (pent-house) gehad. Mooi appartement. Net en schoon park. Zeker de beheerder (Mark en Leha) hebben ons goed geholpen bij onze vragen. Ze waren super flexibel.

Prachtige plek

Fam. Bril
31-7-2017

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in deze appartementen. Het ligt op 5 min rijden van Kralendijk. Het is er heerlijk stil en de ruimte in de appartementen is voortreffelijk. De beheerders zijn erg behulpzaam en brachten ons zelfs terug naar het vliegveld. Als wij nog een keer terug gaan dan boeken wij zeker deze locatie.

Vakantiehuis info

• ZwembadBuitenzwembad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dormio Resort Bonaire Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.