Vakantiepark Dormio Bonaire Village

Vakantiepark Dormio Bonaire Village

8.5Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.060p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer vakantiepark info

30 reviews over Vakantiepark Dormio Bonaire Village

• 2019
    6N. Tamis25-11-2019

Voor herhaling vatbaar, maar punten op de i

Appartementen zijn super. Netjes compleet. Park ziet er oké uit. Is nog in volle aanbouw. Zwembad is slecht. Alleen de eerste paar dagen in kunnen poedelen. Afgelopen dagen is het een groene groentesoep. Daar kan je niet in zonder risico voor je eigen gezondheid. Beter beheer kan zoiets snel oplossen. Verbeterpuntje.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Kees05-07-2019

Tot de volgende keer

Mooi nieuw complex met gunstige ligging op de wind voor verkoeling. Wel iets te ver lopen naar centrum, maar voor een optimale verkenning van eiland toch altijd een auto nodig. Goede haal en wegbreng service. Voldoende schone handdoeken en lekker zwembad voor zonnen of verfrissende duik. Doordat deel van de accommodatie ook lange termijn verhuur heeft is het niet te toeristisch. Prijs kwaliteit prima op orde. Zou volgende keer weer boeken hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Peter Wuyster27-06-2019

Perfect

Fijne locatie en een fijn appartement met alles ruim voorradig prima bedden.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Lizette van Neijenhoff27-05-2019

Geweldige tijd gehad.

Ik heb dit huisje gehuurd samen met 2 vriendinnen voor een periode van 5 maanden. We liepen stage op Bonaire. Het is een heel fijn huisje. We hadden ieder een eigen slaapkamer en er waren 2 badkamers. Dus ruim voldoende voor ons drietjes. Het huisje ligt goed gelegen, wel hadden we scooters gehuurd, maar dat is sowieso wel handig als je in Bonaire verblijft. Alles ligt wat verder uit elkaar. Het is een rustig park met een mooi zwembad. Soms was het zo rustig dat we het zwembad voor ons alleen hadden. We hebben een heerlijke tijd gehad in Bonaire en in ons een huisje. Het was voor ons echt een thuis.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Karin06-04-2019

Prima ,aanrader ,Mark en leah jullie zijn toppers

Hebben er een goede tijd gehad prima appartementen en dikke complimenten aan Mark en Leah de beheerders je kan bij hun voor alles terecht niks is teveel . Geef ze een dikke 9

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Marielle22-03-2019

Waar paradijs op Bonaire

We werden heel hartelijk ontvangen en op gehaald van de airport door Dianne. Die ons van alles vertelde over de villa en de omgeving. Wij verbleven 2 weken op Bon Rivato Villa, de enige villa met een dakterras op het park van Countyard Village, met prachtig uitzicht over het naast gelegen park met zeer veel soorten vogels. Collibries in de tuin, heerlijk windje dat continue aanwezig is. Met een geweldig zwembad in je eigen tuin en veel privacy. In de villa is alles aanwezig. Heerlijke bedden. Alle kamers zijn voorzien van raamschutters die voor een verkoeling zorgen. De eigenaar is een waar kunstenaar, het huis hangt vol prachtige schilderijen van Bonaire. De villa ligt op loop afstand van Kralendijk en Coco beach, naast het park is ook een kleine chinese supermarkt aanwezig. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Eric23-01-2019

Voor herhaling vatbaar

We zaten in villa Bon Rivato. Een fantastische villa die van alle gemakken voorzien is. Keuken met alles er op en er aan, je eigen zwembad en dat alles in het heerlijk rustig gelegen Courtyard Village. Mooi onderhouden tuin rondom de villa.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Helene Huijberts19-01-2019

Heerlijke week op bonaire

We zijn met 2 stellen geweest. De mannen hebben gedoken en veel gevist en de dames hebben veel gelezen, gezwonmen en gesnorkeld

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Car Nen20-11-2018

Geweldig

Goede ligging, je loopt in 10 minuutjes naar de boulevard. Rustig parkje met een mooi zwembad 😍

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Bianca B29-10-2018

Uitstekende locatie!

Het huis was geweldig, netjes verzorgd en compleet ingericht. De tuin was helemaal super! Als je met zn vijven komt, is het binnen in kamer/keuken wel wat krap. Natuurlijk ben je op Bonaire meestal buiten, maar gezien de muggenplaag hebben wij toch ook s avonds binnen gezeten.

Het zwembad was ook erg goed, water goede temperatuur en goede ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Vakantiepark Dormio Bonaire Village info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen