Appartement Djambo Bonaire

201 reviews over Appartement Djambo Bonaire

• 2019
    9Daniëlle27-12-2019

Geweldig!

Samen met mijn 2 vriendinnen hier 10 dagen mogen verblijven. Heerlijk rustig complex. Prima ligging t.o.v. Kralendijk. 2 kamerappartement was ruim en van alle gemakken voorzien en niet te vergeten keurig netjes. Eigenaren zijn zeer gastvrij. Mocht ik weer naar Bonaire gaan, kom ik hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Ingrid14-10-2019

Het Paradijs

Dit is het! Stop met zoeken, hier vind je het paradijs. Ligging perfect, rustig maar op loopafstand van de restaurants en winkels. Mooie appartementen voorzien van alles. Ze hebben overal aan gedacht. Prachtig buitenverblijf. Heerlijke bar voor ontmoeting met leuke mensen. En het fijnste: geen kinderen 😃. Wat een rust. Als je dan een nadeel moet verzinnen, vond ik de 1-persoons lakens te klein. Heb liever 2-persoons. En de verhouding mensen die daar verblijven voor hun werk was in deze periode wat uit balans met de vakantievierders. Koop in Nld een snorkelmasker! Ik kom hier graag terug, gewoon heimwee naar Djambo.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Richard en Annerieke10-10-2019

Verblijf bij Djambo voor herhaling vatbaar!

We hebben tien dagen lang genoten van ons verblijf bij Djambo. Dat begon al goed met het originele welkomstbordje bij de ingang. Het resort is heel fraai aangelegd en ademt een zeer relaxte sfeer uit. Het appartement is prima in orde, al zaten wij op de linkerzijde uit de wind en kon het in de open woonkeuken wel erg heet worden. Ook hadden we daar veel last van stekende muggen. De ruime en nette slaapkamer met airco en badkamer daarentegen was erg prettig qua temperatuur en muggen zag je daar ook nauwelijks. Dick en Liselotte waren attent als gastheer en gastvrouw. De faciliteiten zijn met name ook voor duikers dik in orde, met stenen waterbakken om je duikspullen te spoelen en binnen een afgesloten hok gelegenheid om je natte duikspullen weg te hangen. Djambo is een aanrader, zeker voor duikliefhebbers.

• 9ArjanB09-10-2019

Geweldig verblijf midden in de hoofdstad

Geweldig verblijf met ruime schone kamers, mooie tuin, lekker zwembad, stukje rust/oase midden in de stad/dorp, dichtbij het centrum, super goed gelegen, fijne gastheer en gastvrouw (staan altijd voor je klaar). Een verblijf om naar terug te gaan.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Astrid08-10-2019

Geweldig, komen beslist terug.

Zeer gunstig gelegen schoon en ruim opgezet complex. Op loopafstand van het centrum van Kralendijk. Goede bedden en een heerlijk zwembad. Het is een 16+ onderkomen, heerlijk rustig dus.

• 9Jan30-09-2019

Bellisimo

Prima appertement . fijn zwembad en een gezellige bar. Voor herhaling vatbaar dit was onze 3e keer bij Djambo

• 9Birgit, Valentijn & Robert09-09-2019

Top locatie op super eiland

Geen boeken mee nemen! Er staan mega veel boeken inclusief het laatst door mij meegenomen en gelezen boek ! Alle genres voorhanden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Jimmy & Paola08-09-2019

Super plekje!!

Voor de tweede keer bij Djambo gelogeerd. En weer een heerlijke vakantie gehad. Echt zo fijn daar! Heerlijk rustig zwembad voor je deur. Alles is er aanwezig. Voor ons de ideale accommodatie op Bonaire . We hebben de 2e keer ook geen moment getwijfeld of we weer terug zouden gaan naar Djambo. Dus... Niet twijfelen... meteen boeken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Edwin09-08-2019

Heerlijk relaxt verblijf

Mooi kleinschalig appartementencomplex met ruim zwembad. Prettige, vriendelijke en behulbehulpzame eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Sylvia van Drielen18-04-2019

Fabeltastisch

Het complex wordt gerund door 2 Nederlandse stellen. Ze zijn uiterst behulpzaam. Alle faciliteiten om duikspullen op te bergen zijn aanwezig. Tegenwoordig is het 16+. Heel rustig complex met zwembad. De appartementen zijn van alles voorzien en keurig schoon. Bij aankomst kan er geregeld worden dat er een "overlevingspakket" in de koelkast aanwezig is, zoals o.a. brood, kaas, boter voor het eerste ontbijtje. Koffie en thee is dan ook al aanwezig. Kortom zeer relaxed.

Alleen gereisd in maart 2019

33 tips over Appartement Djambo Bonaire

• René, 08-06-2014

'S avonds een biertje aan de Djambar en ook de BBQ avond zijn heel gezellig, doen!

• Heidi Nicodem, 08-03-2014

Ook deze keer hebben we in Kralendijk weer heerlijk gegeten bij At Sea's, Apetite, Cuba en Cruera. We hebben voor 3 dagen scooters gehuurd, hier mee heerlijk over het eiland gereden, ook een bezoekje gebracht aan het prachtige strand van Sorobon. In restaurantje waar Maarten de scepter zwaait hebben we een heerlijke Currysoep gegeten. Ook zijn we met de auto in het National Park geweest waar erg veel mooie natuur is. Het snorkelen en duiken op Bonaire is echt geweldig.

• anjacorsa, 28-12-2013

Strand bij Sorobon en The Beachhut geweldig. De ezelopvang.

3 vragen over Appartement Djambo Bonaire

• Elly, 01-08-2016

badlaken service en ontbijt

Is het mogelijk om logies en ontbijt te boeken?

Is er een strandlaken service. Op hun eigen site staat badlaken kopen en niets over huren?

• Ilona, 26-01-2013

stranden

Welke mooie zand stranden liggen hier in de buurt? En hoever is de afstand naar deze stranden (hoeveel minuten? Lopend? Auto?)

D. van der Molen, 28-02-2013

Het strand van het Plaze Resort. 5 minuten lopen.

• Ingrid, 07-08-2011

supermarkt

weet iemand of de supermarkt aan te lopen is bv voor de eerste dag ,en waar kun je het beste een auto huren?We zijn al op Bonaire geweest maar dat was 6 jaar geleden en er is erg veel veranderd.Ligt Djambo vlakbij divi divi of nog verder van Kralendijk? Bedankt alvast oja we gaan over 5 weken verdere tips zijn altijd welkom

Marion van Beek, 31-08-2011

er vlak bij is een kleine chinese supermarkt, bij de rotonde ligt een hele grote, warehouse bonaire, waar je alles kunt kopen. Een auto heeft djamboo mogelijk nog zelf, anders is abcarrental redelijk goedkoop.

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen