Appartement

188 reviews over Appartement Djambo Bonaire in het Nederlands

Fantastisch!

Hilde,
8-2-2019

Heerlijk verblijf. Ik vond alles fijn: hulp waar nodig,super schoon en fris, dichtbij supermarkt en boulevard, lekker zwembad, ruim appartement, handdoek wissel werkt perfect.

Gereisd zakelijk in januari 2019

Geweldig genoten!

Maria Luken,
27-1-2019

Het is een gezellig resortje. Elke avond is er een borrel voor de mensen die er verblijven, leuk om de andere gasten te leren kennen of gewoon te spreken. Er zijn geen kleine kinderen, dus baantjes zwemmen in het zwembad gaat prima. Dat heb ik dan ook elke dag gedaan.

Alles is goed verzorgd en de ruimte die je hebt is prima.

Wij verbleven in het appartement met twee slaapkamers, de badkamer is heel groot, de ouderslaapkamer ook, veel hangertjes voor je kleding! Buiten een overdekt terras waar je heerlijk kunt eten of relaxen. We waren er nu voor de tweede keer en zouden er zo weer heen gaan. Ook is het fijn dat Kralendijk op loopafstand is. Als je tips wilt hebben over waar je moet gaan eten of wat je moet gaan bezichtigen kunnen Liselotte, Dick, Ilse of Martin je helpen. Dat doen ze graag. Ze hebben ook kortingsvouchers voor duikcursussen, of het huren van duik-equipment. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Paradijselijk verblijf in de tropen

Leo Blanker,
7-1-2019

Djambo is een kleinschalig authentiek Bonairiaans apartementencomplex, waar volwassenen een rustige uitvalsbasis vinden om het eiland te verkennen en om te duiken en te snorkelen.

We waren er 16 dagen en het is prima bevallen. Het complex heeft een zwembad en plekken genoeg om te zonnen. Kralendijk en restaurants en supermarkten zijn op loopafstand en de transfertijd vanaf het vliegveld is slechts 5 tot 10 minuten. Wij noemden het ons paradijsje.

Direct boeken

Mooi, schoon en rustig gelegen

Marion,
6-1-2019

Heel gezellige, comfortabele, schone en goed gelegen appartementen.

Dichtbij (op loopafstand) supermarkten, stranden, stadscentrum en restaurants. Na 3 bezoeken aan Bonaire is dit ons favoriete verblijf . we gaaan weer boeken bij Djambo bij een volgende vakantie daar.

Tip: breng wat muggenspray en / of muskietennet mee

Gereisd met partner in december 2018

Een fijn verblijf en aardige eigenaren.

Vooraf huren van een auto is wel handig, supermarkt is (wel) op loopafstand.

Prima, gezellig.

Frank,
30-11-2018

Prima accommodatie.

Schoon, gezellig, prima zwembad. Gezellige bar. Alles aanwezig wat je nodig hebt, goed bed, zeer goede airco. Helemaal niets op aan te merken. Mooi gelegen op loopafstand van Kralendijk. Alles heel praktisch geregeld.

Ada & Frank

Gereisd met partner in november 2018

kleinschalig resort met persoonlijke benadering

Peter en Inge,
7-11-2018

Heerlijk, kleinschalig resort. De appartementen zijn gezellig en efficiënt ingericht. Alles wat je nodig hebt is er. Koppen, potten en pannen genoeg: je kunt er prima je eigen maaltijd maken. Een klein oventje zorgt voor vers gebakken broodjes in de ochtend. We hadden een appartement op de 1e verdieping. Goed overzicht op de tuin met zwembad en iets meer privacy dan de appartementen beneden. Martin & Ilse en Dick & Liselotte zijn perfecte gastheren en -vrouwen en staan altijd voor je klaar. Als het appartement op de dag van vertrek niet meer gebruikt kan worden, is er een ruimte inclusief douche waar je je nog even kunt opknappen voor de lange reis terug naar huis. Wij zijn duikers. Ook hiervoor leende Djambo zich prima. Duikflessen (mits gehuurd bij AB-dive en van te voren afgesproken) staan iedere ochtend netjes klaar op het parkeerterrein van Djambo. Ook dát was perfect geregeld. We komen terug!!

Gereisd met partner in oktober 2018

We gaan zeker terug

Franz van den Hout,
2-11-2018

Als je hier verblijft, heb je echt vakantie! De eigenaren nemen alle tijd om iedere wens die je hebt tijdens de vakantie te vervullen. De appartementen zijn schoon, van alles voorzien, stijlvol ingericht en ook beddegoed en badlakens/ handdoeken worden ververst wanneer je dat wenst. Mocht je vliegreis veel later zijn, dan de tijd dat je je sleutel inlevert, dan is er ook nog een ruimte waar je je koffers afgesloten kunt bewaren en in de ruimte waar ze staan zijn nog een douche, toilet en ruimte om je om te kleden.

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons een nieuwe ervaring .

Ingrid Zitman,
18-9-2018

Wij hebben een prima vakantie gehad bij Djambo.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie op super locatie

Monique,
17-9-2018

Gastvrije eigenaren. Centraal gelegen, centrum en restaurants op loopafstand, meerdere supermarkten op korte (loop)afstand.

Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en schaduwplekken als je uit de zon wilt liggen.

Appartementen zijn praktisch opgezet met buitenkeuken. Airco en plafondventilator op de slaapkamer, plafondventilator op de veranda.

Voor duikers is er een grote locker beschikbaar waar je je duikspullen achter slot en grendel kunt ophangen.

Wij komen zeker terug!

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.