Appartement Djambo Bonaire

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°26°
Appartement Djambo Bonaire
9,5

180 reviews over Appartement Djambo Bonaire in het Nederlands

Voor ons een nieuwe ervaring .

Ingrid Zitman
18-9-2018

Wij hebben een prima vakantie gehad bij Djambo.

Top vakantie op super locatie

Monique
17-9-2018

Gastvrije eigenaren. Centraal gelegen, centrum en restaurants op loopafstand, meerdere supermarkten op korte (loop)afstand.

Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en schaduwplekken als je uit de zon wilt liggen.

Appartementen zijn praktisch opgezet met buitenkeuken. Airco en plafondventilator op de slaapkamer, plafondventilator op de veranda.

Voor duikers is er een grote locker beschikbaar waar je je duikspullen achter slot en grendel kunt ophangen.

Wij komen zeker terug!

Prima,groot , schoon appartement, maar geen sfeer.

oa aalbrecht
10-9-2018

Prima gelegen appartementencomplex. Schoon, kleurrijk en groot. Wel er warm, binnen en op het terras omdat het complex niet in de wind staat.

Wel veel nederlandse regeltjes (jammer je bent in Bonaire)

We vonden de sfeer ook niet geweldig.

Aanrader!

Melvin&Dewi
30-7-2018

Wij vinden het een super verblijf!

Schoon en gezellig met een Caribische style!

Grote Buitenkeuken en goede airco binnen!

Heerlijk chloorvrij zwembad, magnapool!!

Veel parking en centraal gelegen!

Gastvrije eigenaren.

Een geweldige vakantie geweest!

Ton en Hannie Baltussen
15-4-2018

We zijn voor de derde keer bij Djambo Bonaire geweest, het is en blijft een geweldig resort. Wij werden allerhartelijkst verwelkomd en het voelde aan als familie. Vier weken lang hebben we genoten van het heerlijke klimaat, het fantastische zwembad en natuurlijk al het moois dat in de zee te bewonderen is. Super en nog steeds voor herhaling vatbaar!!!

Fanstastisch !

J. Bennink
4-4-2018

We zijn net terug van onze eerste Bonaire vakantie, waar we verbleven bij Djambo.

Uitgekozen op basis van de goede recensies en er was niets aan gelogen ! Wat een heerlijkheid.

We hadden een heel vriendelijke ontvangst bij aankomst door een van de eigenaren. Ze hebben een perfecte balans gevonden bij Djambo. Als je tips wil

over Bonaire, over de restaurants of de beste snorkel-plekken... de eigenaren

zijn er altijd om je op de weg te helpen. Of 's avonds kun je in de Djambar even

gezellig een praatje maken. En als je geen contact wilt en gewoon rustig in

je appartement wilt zitten, ook prima.

De appartementen zijn ruim, schoon en van alles voorzien. Perfect ! Ook het zwembad ! In de ochtend lekker ons ontbijtje doen in het zonnetje, uitkijkend

op de prachtige tuin met veel vogels.

We hebben genoten van Bonaire en zeker ook van Djambo. We komen zeker terug !

Top locatie

A
25-3-2018

Top locatie en eigenaren.

Aanrader !

Louise de Haan
24-3-2018

Het komt niet vaak voor dat écht alles klopt aan een accomodatie: ligging, zwembad, prachtige tuin, keurig verzorgd appartement. Viel er dan niets op te merken? Ach de weg aan de achterkant van de appartementen links is wat storend maar lang leve de oordoppen. En eigenaren vriendelijk maar afstandelijk. Het is volgens mij een vaste club mensen die Djambo vaker bezoekt en dan is het soms lastig om er tussen te komen. Is ook niet nodig om elkaar elke dag te spreken maar een simpel: hoe vinden jullie het hier, heb je nog tips nodig bijvoorbeeld tijdens een gezamenlijke bbq heb ik wel gemist. Verder alle lof !

Fantastisch.

Willem
1-1-2018

Praktische ligging en leuk kleinschalug opgezet. Gastvrij en absoluut oog voor detail. Aan alles is gedacht. Een aanrader!

Voor de tweede maal fantastisch !!

Harriette
1-1-2018

Rust en Relax, altijd gezellige Djambobar, Dichtbij centrum, heerlijke accomodatie.

Voor de tweede keer na vijf jaar alleen maar weer positieve ervaringen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.