Appartement Djambo Bonaire

Prima, gezellig.

Frank,
30-11-2018

Prima accommodatie.

Schoon, gezellig, prima zwembad. Gezellige bar. Alles aanwezig wat je nodig hebt, goed bed, zeer goede airco. Helemaal niets op aan te merken. Mooi gelegen op loopafstand van Kralendijk. Alles heel praktisch geregeld.

Ada & Frank

Frank,
30-11-2018

Prima accommodatie.

Ada & Frank

kleinschalig resort met persoonlijke benadering

Peter en Inge,
7-11-2018

Heerlijk, kleinschalig resort. De appartementen zijn gezellig en efficiënt ingericht. Alles wat je nodig hebt is er. Koppen, potten en pannen genoeg: je kunt er prima je eigen maaltijd maken. Een klein oventje zorgt voor vers gebakken broodjes in de ochtend. We hadden een appartement op de 1e verdieping. Goed overzicht op de tuin met zwembad en iets meer privacy dan de appartementen beneden. Martin & Ilse en Dick & Liselotte zijn perfecte gastheren en -vrouwen en staan altijd voor je klaar. Als het appartement op de dag van vertrek niet meer gebruikt kan worden, is er een ruimte inclusief douche waar je je nog even kunt opknappen voor de lange reis terug naar huis. Wij zijn duikers. Ook hiervoor leende Djambo zich prima. Duikflessen (mits gehuurd bij AB-dive en van te voren afgesproken) staan iedere ochtend netjes klaar op het parkeerterrein van Djambo. Ook dát was perfect geregeld. We komen terug!!

We gaan zeker terug

Franz van den Hout,
2-11-2018

Als je hier verblijft, heb je echt vakantie! De eigenaren nemen alle tijd om iedere wens die je hebt tijdens de vakantie te vervullen. De appartementen zijn schoon, van alles voorzien, stijlvol ingericht en ook beddegoed en badlakens/ handdoeken worden ververst wanneer je dat wenst. Mocht je vliegreis veel later zijn, dan de tijd dat je je sleutel inlevert, dan is er ook nog een ruimte waar je je koffers afgesloten kunt bewaren en in de ruimte waar ze staan zijn nog een douche, toilet en ruimte om je om te kleden.

Direct boeken

Voor ons een nieuwe ervaring .

Ingrid Zitman,
18-9-2018

Wij hebben een prima vakantie gehad bij Djambo.

Top vakantie op super locatie

Monique,
17-9-2018

Gastvrije eigenaren. Centraal gelegen, centrum en restaurants op loopafstand, meerdere supermarkten op korte (loop)afstand.

Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en schaduwplekken als je uit de zon wilt liggen.

Appartementen zijn praktisch opgezet met buitenkeuken. Airco en plafondventilator op de slaapkamer, plafondventilator op de veranda.

Voor duikers is er een grote locker beschikbaar waar je je duikspullen achter slot en grendel kunt ophangen.

Wij komen zeker terug!

Prima,groot , schoon appartement, maar geen sfeer.

oa aalbrecht,
10-9-2018

Prima gelegen appartementencomplex. Schoon, kleurrijk en groot. Wel er warm, binnen en op het terras omdat het complex niet in de wind staat.

Wel veel nederlandse regeltjes (jammer je bent in Bonaire)

We vonden de sfeer ook niet geweldig.

Liselotte Bijsterbosch, eigenaar, 2-11-2018

Hartelijk bedankt voor uw review van Djambo.

Djambo is heel goed op de wind gelegen. Mogelijk heeft u dat anders ervaren, omdat uw verblijf in een voor Bonaire uitzonderlijk windstille periode viel. Op zo’n moment is het op heel Bonaire warm en dat is niet alleen te relateren aan Djambo.

Ook wij vinden het heel erg jammer dat wij enkele regels moeten hebben. Zonder deze regels is gebleken dat bijvoorbeeld mensen gaan roken op de kamers, luide muziek bij het zwembad draaien of familie met kinderen meenemen naar Djambo. Wij vinden niet dat andere gasten daar last van mogen hebben. Het is dus helaas niet te vermijden, hoe graag we dat ook zouden willen.

Wat uw opmerking over de sfeer betreft, zijn we eigenlijk een beetje verbaasd. U heeft geen contact gezocht met andere gasten, u bent niet in ons barretje geweest voor een gezellig drankje en/of een praatje. Ook heeft u zich niet aangemeld voor de gezamenlijke pizza avond, die overigens door de overige gasten als heel gezellig werd ervaren.

Aanrader!

Melvin&Dewi,
30-7-2018

Wij vinden het een super verblijf!

Schoon en gezellig met een Caribische style!

Grote Buitenkeuken en goede airco binnen!

Heerlijk chloorvrij zwembad, magnapool!!

Veel parking en centraal gelegen!

Gastvrije eigenaren.

Een geweldige vakantie geweest!

Ton en Hannie Baltussen,
15-4-2018

We zijn voor de derde keer bij Djambo Bonaire geweest, het is en blijft een geweldig resort. Wij werden allerhartelijkst verwelkomd en het voelde aan als familie. Vier weken lang hebben we genoten van het heerlijke klimaat, het fantastische zwembad en natuurlijk al het moois dat in de zee te bewonderen is. Super en nog steeds voor herhaling vatbaar!!!

Fanstastisch !

J. Bennink,
4-4-2018

We zijn net terug van onze eerste Bonaire vakantie, waar we verbleven bij Djambo.

Uitgekozen op basis van de goede recensies en er was niets aan gelogen ! Wat een heerlijkheid.

We hadden een heel vriendelijke ontvangst bij aankomst door een van de eigenaren. Ze hebben een perfecte balans gevonden bij Djambo. Als je tips wil

over Bonaire, over de restaurants of de beste snorkel-plekken... de eigenaren

zijn er altijd om je op de weg te helpen. Of 's avonds kun je in de Djambar even

gezellig een praatje maken. En als je geen contact wilt en gewoon rustig in

je appartement wilt zitten, ook prima.

De appartementen zijn ruim, schoon en van alles voorzien. Perfect ! Ook het zwembad ! In de ochtend lekker ons ontbijtje doen in het zonnetje, uitkijkend

op de prachtige tuin met veel vogels.

We hebben genoten van Bonaire en zeker ook van Djambo. We komen zeker terug !

Top locatie

A,
25-3-2018

Top locatie en eigenaren.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.