Appartement Djambo Bonaire ***

WebsiteLink naar website

172 reviews over Appartement Djambo Bonaire in het Nederlands

Fantastisch.

Willem, 1-1-2018

Praktische ligging en leuk kleinschalug opgezet. Gastvrij en absoluut oog voor detail. Aan alles is gedacht. Een aanrader!

Voor de tweede maal fantastisch !!

Harriette, 1-1-2018

Rust en Relax, altijd gezellige Djambobar, Dichtbij centrum, heerlijke accomodatie.

Voor de tweede keer na vijf jaar alleen maar weer positieve ervaringen.

Geweldig!!

F.J. van der Heijden, 11-12-2017

Een geweldig kleinschalig, rustig resort, geleid door 2 enthousiaste Nederlandse echtparen, die het resort ook zelf hebben bedacht en laten bouwen.

Het resort ligt overal dichtbij (vliegveld, Kralendijk, strand, duikplaatsen, supermarkten, autoverhuur enz)

De eigenaren zijn bijzonder klantvriendelijk; niets is teveel.

Ze hebben een uitstekende en duidelijke werkverdeling en om de 3 dagen worden de appartementen schoongemaakt en van nieuwe dekens, handdoeken etc voorzien.

Er zijn duidelijke regels, zonder dat het betuttelend overkomt.

Een heerlijk zwembad met voldoende ligstoelen.

Uitstekende bedden!

Over alle details is goed nagedacht, alles klopt gewoon en is 100% in orde.

Mocht er iets niet in orde zijn; er wordt direct op gereageerd.

Kortom, het was de tweede keer Bonaire voor ons en de eerste keer bij Djambo, maar als wij weer naar dit eiland gaan, dan is er geen twijfel; het wordt weer Djambo.

We hebben een aantal aanbieders voor Djambo Bonaire voor je op een rij gezet:

The place to be op Bonaire

Jos en Annemieke, 4-12-2017

10 minuten lopen van het centrum van Kralendijk, een mooi zwembad, appartementen van alle gemakken voorzien tegen een alleszins redelijke prijs, wat wil je nog meer. Oja, en s'avonds de Djambar met de lekkerste cocktails. We waren hier voor de tweede keer en zeker niet de laatste.

Geweldig appartement met alles wat je nodig hebt.

Lex En Marion, 2-12-2017

Wij vonden het appartement geweldig , slaapkamer met een aparte buitenruimte met keuken eettafeltje en zitje.

Met uitzicht op het zwembad . Fijne ruime douche en aparte ruimte voor de kleren .

Als je gaat voor luxe dan mis je een vaatwasser.

Geweldig! Aanrader.

Marianne, 3-11-2017

Het was heerlijk. We hebben een geweldige vakantie gehad, die mede door de warme opvang van Martin, Ilse, Dick en Liselotte. Fijne gastvrouwen en gastheren. Gezellig, schoon, ruim. Heerlijk zwembad, waar je ook baantjes in kan trekken, ook al in het dan geen wedstrijdbad. Veel kennis van het eiland. Elke avond happy hour bij de pool. Hier worden de ervaringen van de dag met elkaar doorgenomen.

Elsbeth en Eric, 16-10-2017

Rustig complex met 17 appartementen. Allemaal rond het zwembad gelegen.

Grote slaapkamer, prima badkamer en een heel leuke "open woonkamer/keuken" met alle voorzieningen.

Zeer vriendelijke behulpzame eigenaren.

Je voelt je vanaf het eerste contact welkom.

Alles is goed onderhouden en schoon.

Aanrader vooral voor mensen zonder kinderen.

Op loopafstand van centrum en supermarkt.

Super verblijf

Marjet en Cees, 10-10-2017

Heel kleinschalig en gezellig appartement, met zeer hartelijke en gastvrije eigenaren. Goede kamer en fantastische buiten keuken met zitje, direkt aan het zwembad. Heel schoon en aan alles is gedacht.

TOP Appartementen

Kick Janssen, 27-9-2017

Wat een geweldige vakantie op Bonaire en Djambo heeft daar zeker toe bijgedragen! We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren die ons naar ons appartement brachten.

Heerlijk ruim appartement met een complete buitenkeuken en met uitzicht op het zwembad en de tropische tuin.

Ook heel belangrijk was het heerlijke bed in de leuk ingerichte slaapkamer. Alles maakte een zeer verzorgde indruk en ons appartement werd goed schoon gehouden.

Het barretje was ook heel gezellig om aan het einde van de dag even een praatje te maken met de mede vakantiegangers en de eigenaren onder het genot van een drankje.

We zijn geen duikers maar de eigenaren hadden meer dan voldoende suggesties om te genieten van het eiland zoals mooie plekken om te snorkelen, een leuke kayak toer, de beste restaurantje etc. etc.

Als wij weer teruggaan naar Bonaire, en dat gaat zeker gebeuren, dan weten wij waar we gaan verblijven...........DJAMBO is voor ons de 'place to be'

Heerlijk genoten

LvD, 23-9-2017

Net terug van een vakantie bij Djambo op Bonaire. Wat een paradijsje! De ontvangst was heel hartelijk en ook daarna konden we voor al onze vragen bij de eigenaren terecht. Of het nou ging om waar te snorkelen, welke restaurantjes er zijn of, zoals in ons geval ....... waar een huisarts is.

De appartementen zijn super ruim opgezet en aan alles is gedacht. We hebben af en toe zelf gekookt, wat prima kan met de supermarkten op Bonaire, en de keuken was compleet ingericht daarvoor.

De slaapkamer vond ik ook heel ruim en .....heel belangrijk ......hele lekkere bedden.

Het allerleukste vond ik de buitenkeuken die gecombineerd is met het terras, inclusief eettafel en een zitje.

En wat een rust bij Djambo. Of we nou overdag op een bedje bij het zwembad lagen of 's avonds heerlijk rustig voor ons appartement gingen zitten. Dit was echt een toffe vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Djambo Bonaire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djambo Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djambo Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Djambo Bonaire scoort een 9.53 uit 10 op basis van 174 reviews.