Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°

Omschrijving
Divi Flamingo Beach Resort ligt op de Antillen op Bonaire. Hier vind je meerdere zwembaden en het resort ligt aan zee. Zonnen kun je op het strand of de pier. De kamers zijn wat verouderd, maar wel voorzien van goede bedden. Vanaf Divi Flamingo Beach Resort loop je zo over de boulevard naar het centrum. Tip: ga duiken bij het huisrif.

We hebben een aantal aanbieders voor Divi Flamingo Beach Resort voor je op een rij gezet:

146 reviews over Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Mooi eiland, resort gemiddeld

JS,
18-1-2019

Mooie locatie, vriendelijke medewerkers op het resort, leuke divemasters, voor de rest valt de duikschool tegen. Met de vrij prijzige bootduiken, $97 + huur van materiaal, ga je de helft van de tijd naar plekken waar je ook kunt shorediven. Daarnaast zijn de groepen groot, wat betekent dat je met een groep van ~10 achter de divemaster aan moet. Aan het eind van de week krijg je een te lange rekening en als je de medewerkster uitlegt wat er niet klopt, word je continu onderbroken. Haar collega konden we wel uitleggen wat er mis ging maar er kon geen excuus vanaf voor haar fout of haar nare toon. Ook was het jammer dat de manager aan het begin van de week uit ‘zorgzaamheid’ een divecomputer meegaf, die we toch niet zo nodig bleken te hebben. Deze gaven we dan ook terug, maar deze kwam wel op de rekening en ook bij de manager kon er geen ‘sorry’ vanaf. Mooi eiland, maar de volgende keer een ander resort vanwege de duikschool.

Gereisd met partner in januari 2019

Geen kast voor kleding, wel kamer voor 4 personen, te kleine kamer, schimmel op gordijnen,

Slechte service op duikschool om 16:55 word je er uit gegooid omdat ze om 17:00 dicht gaan en morgen maar terug moet komen voor vragen

Service in de bar en restaurant is wel goed

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

Petra snippe,
22-6-2018

Het is een mooi en goed hotel , vlak bij centrum , 5 min lopen langs de boulevard . Mooi Eiland en goed kunnen duiken bij het hotel op het huisrif naar ook zeker met de biot weg . 1 maak per week komt er een cruiseschip langs en is er een marktje in het centrum vil met souvenirs

Zeker een aan rader .

Eten is zeer goed en de kamer ook , mooi uitzicht en gezellig personeel .

Ben hier 8 dagen geweest en heb me niet verveeld , diverse excursies gedaan en het hele eiland gezien

Gereisd met partner in september 2017

ABC Travel

Leuk hotel, kan op punten echt beter.

Monique,
18-2-2018

Het hotel is vriendelijk en rustig . Het personeel is over het algemeen aardig. Gunstig gelegen, direct aan zee, naast de boulevard van Kralendijk, waar veel (goede) restaurants zijn. Er zijn redelijk wat plekken om te zonnen (met schaduw), 2 pieren in zee, een klein opgespoten strand en 2 zwembaden. Wij hadden een suitekamer in het oude gedeelte van het hotel, dat wel aan renovatie toe is. De kamer was groot genoeg voor ons tweeën met een redelijk uitgeruste kleine keuken. De bedden waren goed. De badkamer was vrij klein zonder ventilatie, waardoor je met douchen de deur naar de kamer moest openlaten. De schoonmaak was oppervlakkig. Onder de bedden werd niet geveegd. Het hotel verkoopt daypasses aan niet-hotelgasten, die vervolgens veel van de zonnebedden op de pier en op het strandje bezetten. Ook werden er bedden gereserveerd met handdoeken. Volgens regels mag dit niet, maar het hotel handhaaft jammer genoeg niet.

Gereisd met partner in januari 2018

Geweldig

Delana,
14-2-2018

Je bent echt in Bonaire. Een paar minuten is 15 tot 20 min.

Alles is goed op orde. Ze willen je overal mee helpen.

Standje bevind zich op het resort, zwembad is goed en je krijgt badhanddoeken van het resort.

Kralendijk ligt op loopafstand. Alle medewerkers geven je tips voor het eiland.

Geslaagd verblijf!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Nathalie,
30-1-2018

Perfecte prijs- en kwaliteitverhouding, vriendelijk personeel, iedereen staat voor je klaar! Resort wordt goed onderhouden...

Gereisd met partner in november 2017

Geweldig goed all-in resort

Petra snippe,
17-9-2017

Hebben hier 8 dagen gezeten.

Goede faciliteiten ,2 restaurants , 2 zwembaden , eigen duikshop , ruime kamers , all-in zeer aan te raden .

Niet goed aangeheven wat de uit check tijd was . Auto huren het beste via de reis organisatie betaal je geen borg .

Resort dicht bij centrum , 5 min lopen

Er is niet veel te doen voor kinderen , tenzij ze snorkelen of duiken dat kan heel goed op het huisrif of met de boten waar je , je op in kan tekenen.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch. Kunnen we iedereen aanraden

Bart Koelman,
24-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Goede kwaliteit eten. Voldoende keuze. Neem, indien mogelijk , all inclusive , want eten en drinken is er erg duur. Maar de hoeveelheid en kwaliteit van het eten is wel uitstekend. En door het tropische klimaat zul je veel drinken. Wil je al het moois van het eiland ontdekken: adventuremakers bonaire kunnen we echt aanbevelen. Onze gids had een zeer grote toegevoegde waarde voor ons. Vriendelijk, toegewijd en ze kennen alle mooie en bijzondere plekjes en je krijgt veel achtergrondinformatie. We hebben enkele excursies gemaakt: Eilandtoer , Washington Slagbaai Nationaal Park , Kayakken in de mangroven , zeiltocht met barbecue. En alle excursies zijn ons uitstekend bevallen. Er was niets dat we niet goed vonden ;)

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk plekje!

Niels,
31-7-2017

Na de renovatie is het resort echt opgeknapt. De kamers zien er super uit en met name de standaard kamers zijn erg ruim. Ideaal gelegen op loopafstand van het gezellige centrum van Kralendijk, waar je veel restaurantjes vindt.

Gereisd met partner in november 2016

Echt Caribische sfeer in dit resort. Prachtige unieke plek met heerlijke pier om te zonnen en snorkelen. Beachbar voor drankjes en hapjes met super bediening (John is top). Heerlijk eten in restaurantje aan zee met uniek uitzicht. Aanbevolen zeezicht kamers met heerlijke bedden en prima douche en goede schoonmaak van de kamers. Nadeel is alleen dat er niet veel kastruimte op de kamer is en persoonlijk vind ik de bedden voor 4 volwassenen te klein. Wel geschikt met 2 volwassenen en 2 kinderen.Fijne zwembaden met goede ligbedden. Elke dag nieuwe strandlakens te halen. Al eerder hier geweest en andere resorts bekend maar ben je op zoek naar een klein resort waar alles aanwezig is dan is dit de juiste keus. Verwacht geen dag en avondanimatie. Als je dat zoekt dan is dit geen goede keus. Wel kun je kiezen voor all-in. Als je er niet veel op uit gaat is all-inclusive bij Divi Flamingo een aanrader. Veel gewoon a la carte te bestellen. Geen fabrieksgevoel en heerlijk eten! Wij hadden alleen ontbijt maar toch een aantal dagen in het restaurant gegeten omdat het gewoon goed was.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Divi Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.