Appartement Divers Paradise

Tonen op kaart

7 reviews over Appartement Divers Paradise

• 10K. Palland29-12-2015

Geweldig gastvrije plek!

John, de eigenaar, is ontzettend gastvrij en behulpzaam. Al vanaf het eerste contact via de mail en op het eiland zelf hielp hij ons goed op weg. Het appartement was mooi en netjes. Voor de baby was alles aanwezig. Er is een supermarkt op loopafstand (niet de beste plek voor verse dingen). Qua locatie was het top. En we zullen de eerste avond niet vergeten - we mochten spontaan aanschuiven bij de barbecue van John en zijn vrienden! Bedankt voor de heerlijke vakantie, Divers Paradise is een aanrader, wij zouden er zo weer naartoe gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 10Jilles03-10-2015

Geweldig

Prachtig groot en schoon appartement gehad. Heerlijke veranda erbij met meubels waar je hele avonden in prive kunt zitten. Eigen keuken alles is schoon.

John de eigenaar is erg vriendelijk woont erboven en altijd bereidt je te helpen of te voorzien van informatie wat betreft waar naar toe te gaan voor eten, duiken of dingen te zien. Erg geïnteresseerd of alles naar wens is. Het belangrijkste de bedden: die zijn heerlijk en de grote slaapkamer is voorzien van een lekkere airco.

Het verblijf was erg fijn en echt een aanrader..!! Lekkere sfeer en in een rustige buurt gelegen.

John nogmaals bedankt! We hebben een heerlijke vakantie gehad en optimaal kunnen genieten van Bonaire.

Gereisd met partner in september 2015

• 3Frank vd Meeren12-06-2014

nooit meer

We hebben nu 3 keer daar gelogeerd omdat onze dochter daar woonde. Maar anders was het bij 1 keer gebleven. Alles is oud en aan het verslijten. Van de 4 gaspitten werkte er maar 2 redelijk, keuken spullen vies koelkast met vriesvak waar dit vriesvak een goede koelkast was etc. En GEEN internet dat heel de dag beschikbaar was. Moest per dag geregeld reset worden.

Hoop dat met de nieuwe eigenaar alles ingrijpend verbetert en heb daar goede hoop op gezien de uitlatingen van de beheerder.

Divers Paradise Bonaire - John Schwind, eigenaar, 26-02-2015

Dag Heer vd Meeren,

Jammer om me te horen dat u en vrouw het niet naar u zin hebben gehad bij de oude eigenaren. Wij hebben als nieuwe eigenaren grondige aanpassingen aangebracht, ik denk dat u dat terug kunt zien als u naar de foto's kijkt! We hebben alle kamers opnieuw opgeknapt en ingericht. Mocht u weer naar Bonaire komen zouden we graag weer willen ontvangen zodat u het zelf kunt zien!

Met vriendelijke groeten,

• Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen