Hotel Dive Hut Bonaire

Hotel Dive Hut Bonaire
8,2

5 tips over Hotel Dive Hut Bonaire

Daan, 27-10-2014
Huur een auto of een fiets voor gemakkelijk vervoer. Diverse eetgelegenheden in de omgeving.
Rejan, 17-5-2014
Huur fietsen als je in de Dive Hut verblijft. je ziet zoveel meer, en ervaart zoveel meer. Alles is op die manier prettig bereikbaar, en mocht je iets verder weg willen, kun je altijd nog, voor een scooter of een autootje opteren.
john touw, 24-3-2014
Huur een auto via Dive Hut Bonaire. Dan ben je zeker van een goede auto incl. bijbehorende verzekeringen etc. Geen verrassingen achteraf !

We hebben een aantal aanbieders voor Dive Hut Bonaire voor je op een rij gezet:

Dennis en Trudy, 26-3-2013
Tijdens ons verblijft stikte het van de muggen, zorg voor goede anti-muggenmelk.
Sylvia Helder, 11-3-2013
Ga je duiken? Dan is het all in pakket ism een duikschool en autoverhuurbedrijf zeker een aanrader. Al met al gewoon waar voor je geld. Wij gaan snel weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Dive Hut Bonaire voor je op een rij gezet: