8,1

24 reviews over Hotel Dive Hut Bonaire in het Nederlands

Eenvoud, gemoedelijk, sfeervol, goede ligging, schoon en ruim. Prima bedden, koelkast, opbergruimte en kookgelegenheid. Douche en wc schoon en eenvoudig. gratis WiFi en werkt goed zo ook de airco (gratis). Bij het appartement een zitje voor de deur. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam zo ook de medewerkers. Bij vragen word je direct geholpen. 3x in de week 's avonds Mexicaans eten. In de ochtend kun je een heerlijk ontbijt nuttigen. De bar is open voor locals en vakantiegangers. Vanuit het appartement ongeveer 15 minuten lopen naar de stad of strand. Fietsenhuur en scooters op 10 minuten afstand. Wegen zijn niet heel goed onderhouden, maar prima te doen. Reken niet op luxe maar door de eenvoud maakt het juist dat er een ontspannen sfeer is! Het is geen groot complex. Voor duikers met eigen materiaal ideale aparte ruimte om je spullen op te bergen. Volgend jaar is er een zwembad bij gebouwd.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Is en blijft een goede plek om te verblijven

John Touw,
10-3-2017

Kom hier al jaren. Altijd gezellig en met een goede service. Betrokken personeel en altijd in voor een gezellig praatje. Roland en Irene, de eigenaren, voor hen is niets teveel. Echte aanrader.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Het kleinschalige hotel biedt gastvrijheid zoals dat alleen bij kleine hotels kan. Ik voelde mij thuis. Het is eenvoudig; alles wat je nodig hebt is er. Gastvrij, een goed bed en douche en een ontbijt met eitjes, toast, koffie speciaal voor jou bereidt. 's Avonds gezelligheid bij een lekker biertje. Wat heb je meer nodig....

Gereisd alleenreizend in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Dive Hut Bonaire voor je op een rij gezet:

Een simpele doch comfortabele accommodatie.

Daan
27-10-2014

Vriendelijk en gastvrij personeel, gemakkelijk bereikbaar en toch met een centrale ligging.

Gereisd alleenreizend in oktober 2014

Het hotel ligt op 10 minuten lopen van de duikschool. Verwacht geen luxe dat is er niet en ook de kamers zijn minimaal. De douche leverde meestal alleen koud water maar soms was het ineens heet. Omdat er maar 1 kraan is valt daar niets aan te mengen. De kamers zijn zeer sober ingericht maar je bent er natuurlijk niet zo vaak. Er is een gezellige buitenbar waar ook veel personeel van de duikschool langskomt. Meerdere keren per week kan je je inschrijven voor een barbecue of diner. In alle kamers hangt een airco. Ook in iedere kamer een tv maar geen idee wat daarop te zien is.

Prima hotel

Natasja
5-6-2014

The divehut is een prima hotel. De kamers zijn simpel (bed, badkamer, koelkast) maar meer had ik ook niet nodig. Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is erg ontspannen en relaxed. Het ontbijt is gevarieerd en wordt ter plekke klaar gemaakt. Van pannekoeken (overheerlijk) tot een gebakken eitje. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om tegen een laag prijsje savonds aan te schuiven. Ook hierin veel variatie. Van een surinaamse avond avond tot een jamaicaanse bbq.

Niet voor herhaling

Frank
27-5-2014

Waren niet op de hoogte van onze reservering, Kamer niet schoon, luidruchtige feestjes, tussentijd op verzoek een keer schone handdoeken, nauwelijks warm/lauw water, keuken inventaris erg beperkt, geen aandacht voor gasten.

Kwamen daar voor het duiken, zijn ook in andere landen al best wat tegengekomen maar dit was toch wel dieptepunt

Gezellig

Marianne
28-3-2014

Heerlijke tijd gehad. Kamers zijn eenvoudig maar wat je echt nodig hebt is er; een verkoelende douche, airco, koelkast en fijne bedden. Het personeel is vriendelijk, gezellig en behulpzaam. 's avonds een drankje aan de bar doen was vaste prik. Centrum van Kralendijk, watertaxi naar Klein Bonaire, beachclub Spice, duikscholen alles op loopafstand. Mensen van de Dive Hut bedankt voor de leuke tijd!

Gereisd met partner in maart 2014

Gezelligste plek op Bonaire

john touw
24-3-2014

Hier alweer een paar keer terug geweest. De sfeer is en blijft erg goed en gezellig. Er is op diverse avonden in de week wat te doen, BBQ, Thai food, happy hour etc. Een ideale plek om leuke mensen te ontmoeten tegen een goede prijs. Kamers eenvoudig maar compleet ingericht. Loopafstand naar het centrum en de zee is kort. Prettige crew die altijd klaar staat met tips en trucs. In het geheel voor mij een goede accommodatie waar ik zeker naar terug keer !!

Gereisd alleenreizend in februari 2014

gezellige plek

ingrid
1-11-2013

Dive hut/ Fun apartments is een prima plek om te logeren in Kralendijk. De apartementen zijn keurig verzorgd, netjes maar summier ingericht. De gastvrouw/man doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We vlogen pas om 21.20 terug en mochten die dag nog gebruik maken van een kamer met douche.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Dive Hut Bonaire voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dive Hut Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dive Hut Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.