Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°27°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Den Laman Condominiums voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Den Laman Condominiums in het Nederlands

de hemel op aarde

E Rensink
20-5-2017

voor duikers en snorkelaars de ultieme plek om te logeren, vlak voor de deur snorkelen en duiken!

Gereisd Met partner in mei 2015

Prachtig ruim appartement, zicht op CaraibischeZee

Marga
12-2-2017

Het is een kleinschalig appartementencomplex direct gelegen aan de Caraibische zee. Zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het enige jammere vond ik dat er geen zwembad was om even lekker te relaxen. Wij hebben een Seafront appartement geboekt. Als je namelijk een studio neemt, heb je alleen uitzicht op de parkeerplaats. Er is een duikschool aanwezig, alsmede een heel goed restaurant.

Gereisd Met partner in juni 2015

Mooie appartementen!

Marion Nijhuis
12-4-2015

Wij verbleven 2 weekjes in het appartement (studio). De studio's waren ruim, goed ingericht en lagen aan de achterkant vh appartementen complex. Zeezicht is natuurlijk iets mooier, maar wat verblijf je in het appartement bij zo'n mooi weer en zonnig eiland? De appartementen werden om de dag schoongemaakt en voorzien van handdoeken, een tip, je krijgt een handdoek voor het strand en deze kan bij de receptie omgewisseld worden, had ik dit geweten had een geen zwaar badlaken meegenomen.Medewerkers van het appartement zijn zeer vriendelijk en als iets niet in orde is, wordt het spoedig opgelost! De bijbehorende duikschool was prima. Als je een auto huurt en je wilt duiken, even opbouwen bij de duikschool en go. Duiken op Bonaire erg afwisselend en bijzonder mooi. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2015

Geweldige appartementen!

Nathalie
23-8-2014

De appartementen zijn heel erg ruim, super ingericht, je hebt alles tot je beschikking wat je nodig hebt. Wij verbleven hier voor twee weken en hadden een prachtig appartement. De werknemers zijn ongelofelijk gastvrij en erg aardig. Het appartement ligt naast zee en er is een mooie pier tot beschikking. Het zit ook nog eens naast een fantastische duikstek en duikschool! Het appartement ligt vlakbij Kralendijk en met de auto ben je binnen een minuut in het centrum, maar ook bij de appartementen zelf is een restaurant gelegen. De kamers worden prima onderhouden en elke 2 dagen wordt er schoongemaakt. Wij hebben genoten van onze vakantie en balen dat we weer thuis zijn, we missen het eiland nu al, maar ook de vriendelijke mensen die wij ontmoet hebben waaronder het personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

mooie appartementen, geweldige snorkelplek

walterensara
30-11-2012

Appartementencomplex ligt op ca. 15-20 minuten lopen vanaf het echte centrum van Kralendijk. We hebben verbleven in een mooi, ruim en schoon appartement. Niet alle kamers hebben goed zicht op de zee, wij hadden een strookje zee in zicht (appartment aan de zijkant). Personeel over het algemeen behulpzaam, de één wat meer dan de ander. Fijn om een strandhanddoek te ontvangen bij aankomst. Schoonmaak zou om de dag zijn, dit gebeurd als je men er aan herinnert. Restaurant onder het complex is nog altijd gesloten. In de omgeving is wel wat gelegenheid om te eten, gelukkig. Nabij gelegen supermarkt is erg duur (7 dollar voor zak chips), maar op ca. 10 minuten lopen is een Chinese supermarkt die allerlei prodcuten voor een redelijke prijs verkopen. Het snorkelen in de 'achtertuin' is echt geweldig! Je hoeft er eigenlijk niet meer voor op pad elders :)

Gereisd Met partner in november 2012

Goed op de wind

k.denridder
20-12-2011

Veilig, rustig, ruim, schoon. Seafront uitzicht op K.Bonaire. Hoek, 2 hoog - geen lift - goed op de wind. Vriendelijk personeel. 2 slaapkamers (1 uitzicht op binnengang (gesloten raam), 2 badkamers. Ruime safe. Stevig matras, 1 klein hard kussen. Keuken voldoende. Vaatwasser stuk. Verzoek zuinig met water en elektriciteit. Stevig lekkende keukenkraan! Bank en stoelen binnen oncomfortabel. Balkon fijn zitje. Na regenbui deel van balkon onder water. Goede toegankelijkheid naar zee (botentrappen, ruime duik/zwemtrap). Duikschool prima georganiseerd. Het verplichte introductiepraatje van eigenaar (Olij) aanfluiting 1,5 u prietpraat en reclame voor eethuizen. Tot slot duikvoorzieningen dan pas materiaal regelen. Mooi gezond Bari reef 10 meter. 24 uur per dag duiken mogelijk en opslag (eigen) materiaal. Vriendelijke crew professioneel. Oplevertijd (11.00) van appartement sluit niet aan bij de vertrektijden van touroperator. Geen faciliteiten als douche en bagageruimte aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Opnieuw zeer goed!

Arjan
8-5-2011

Voor de tweede keer Den Laman bezocht en wederom zeer tevreden over deze fijne en moderne appartementen. Behulpzame receptie, goede schoonmaak (iedere dag en ook dagelijks schone handdoeken) en fantastische plek. Ga snorkelen vanaf zandstrand bij appartement en ontdek direct de kleurrijke vissen. Wij troffen deze keer als extra verrassing een grote school zilvervissen met daaromheen drie big Tarpens. Ook een aanrader is de watertaxi naar Kleine Bonaire (stopt op verzoek bij Den Laman): prachtig koraal voor de kust, hele mooie vissen en als verrassing zagen we twee keer de zeeschildpadden. We komen ongetwijfeld nog een keer terug!

Gereisd Met partner in april 2011

Geweldig appartement bij snorkeldomein

arjan v.d. leur
15-8-2010

Fijne appartementen op een fraaie plek: wandel naar buiten, duik in het water en snorkelen of duiken maar! Goed geoutilleerde onderkomens: fraaie keuken, luxe ingerichte slaapkamers en op alle kamers airco.

Gereisd Met partner in februari 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Den Laman Condominiums in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Den Laman Condominiums zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.