Géén boekingskosten

7.8GoedScore uit 68 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 68 reviews

Aparthotel info

Op ongeveer 10 kilometer van Kralendijk ligt het moderne Delfins Beach Resort Bonaire. Er is een mooi zwembad met voldoende ligbedden en het resort ligt aan het palmenstrand waar je goed kunt snorkelen. Huur een scooter of auto om de omgeving te verkennen. Op Klein Bonaire kun je prachtig duiken.

68 Reviews over Delfins Beach Resort

• 7Rinus22-02-2022

Volgende keer naar het vertrouwde Curaçao

Mooi resort wat nog veel kan verbeteren. Schoonmaken van de kamer is meestal laat in de middag wat niet altijd handig is. Ook is het teleurstellend dat je de laatste dag om 1100 uur uit de kamer moet zijn en dat er geen goede faciliteiten zijn om voor je vlucht die pas om 2200 uur vertrekt nog even te douchen. Het kan wel maar dat moet je dan maar doen achter de bar bij de wc’s. Dit verwacht je niet van zo’n resort !

• 8Frans Dolieslager02-12-2021

wederom prima

In oktober en november weer naar Delfins geweest. Blijft een mooi en verzorgd resort met een goede service. Ook nadat wij een klacht hadden over de prijs van de late uitcheck. Zijn tot prima oplossing gekomen. Jammer dat in sommige (twee) persoons kamers geen airco in de woonkamer aanwezig is. Maar voor de rest weer prima naar ons zin gehad. Hoop niet dat het na de uitbreiding wie nu gaande is het te massaal gaat worden.

• 6Renate van Veen30-08-2021

Mooi resort, meer niet

Mooi resort waar nog een tal van verbeterpunten zijn. Schoonmaak van de appartementen is met de franse slag, zwembad is gesloten geweest ivm het vele vuil in het water (water troebel), strandhanddoeken niet voorradig. Wil je een ligbed bemachtigen moet je toch echt voor 7 uur in de ochtend opstaan. Na 7 uur is er alleen in een uithoek nog een bedje te vinden.

Wij hebben bij Corendon geboekt met ontbijt, ons advies is om GEEN ontbijt er bij te boeken. 1 plat broodje, 1 croissant, 1 plakje kaas en de andere dag een plakje worst. Koffie automaat meer kapot dan heel. Jus de orange of appelsap altijd op. Belachelijk voor deze prijs.

Nogmaals het resort ziet er fantastisch uit maar dat is ook het enige.

• 9Anne Huisman30-04-2021

Warm welkom op fantastische plek!

Net aangekomen op Bonaire, Fijn dat t eiland weer open is. Ben al verschillende keren op Delfins geweest en elke keer geniet ik weer van de warme ontvangst op het resort. Keelie en Niz van de receptie gaven ons weer een warm welkom. De kamer is as always weer tip top in orde. Net als de rest van het resort overigens. Iets meer haakjes op de badkamer zou ik wel fijn vinden maar mijn vrouw zegt dat ik zeur. Wat ik erg waardeer is dat medewerkers hun werk zichtbaar met plezier uitvoeren en ons het gevoel geven alles in het werk stellen ons een fantastisch verblijf te bezorgen. Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Boer. Het uitzicht over de diepblauwe oceaan is magnifiek, en morgen gaan we weer snorkelen op het prachtige rif op steenworp afstand.

• 8Jolanda Schild29-04-2021

Heerlijk eiland met een fantastisch resort

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Bonaire. Het Delfins Beach resort is een fantastische plek om je vakantie door te brengen. Heel vriendelijk personeel. Appartement is mooi en modern. We zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.

• 9Fam Hoeneveld08-10-2020

Beste resort van Bonaire!

De locatie is de mooiste plek voor een resort op Bonaire en voor de duik en snorkel liefhebber top. Echter voor het bezoeken van Kralendijk heb je toch echt een auto nodig.

Het resort is hagelnieuw en van alle gemakken voor zien. De kamers zijn schoon en keurig ingericht en beschikken over een goede keuken.

Het zwembad is voor Bonairiaanse begrippen groot maar waarom zou je in het zwembad zwemmen als het hotel een geweldig zwemgedeelte heeft afgezet in de zee. Tevens is daar een huisrif die vanaf de pier bereikt kan worden.

Al het personeel, van beveiliging tot frontdesk, zijn super behulpzaam en attent.

Het grote pluspunt van dit resort is toch echt wel de gastronomie. Het ontbijt is echt heel goed geregeld door de lieve ontbijtdames! Verder is er het "café" waar heerlijke gerechten besteld kunnen worden en als je echt goed wilt eten is er Brasboer.

Wij hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug!

• 9Linsey23-07-2020

Prachtig

mooie schone studio met goede douch. erg mooi zwembad

• 8jos23-07-2020

super mooi

fijne plek om te zijn. we komen nog een keer terug

• 10Erik22-03-2020

Super

Schitterend resort vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

• 8sangers16-03-2020

goed

goede en mooie tijd gehad jammer dat na 10 keer klagen de wifi het bij vertrek nog niet doet

Aparthotel Delfins Beach Resort info