Aparthotel Delfins Beach Resort

Aparthotel Delfins Beach Resort

8.6Fantastisch

Bonaire, Bonaire, Bonaire

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Delfins Beach Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Op ongeveer 10 kilometer van Kralendijk ligt het moderne Delfins Beach Resort Bonaire. Er is een mooi zwembad met voldoende ligbedden en het resort ligt aan het palmenstrand waar je goed kunt snorkelen. Huur een scooter of auto om de omgeving te verkennen. Op Klein Bonaire kun je prachtig duiken.

44 reviews over Aparthotel Delfins Beach Resort

• 2019
    9Gerry05-10-2019

Grandioos wat een luxe resort.

Wat een ontzettend mooi resort. We hadden een supermooi appartement inclusief ontbijt bij Brass Boer iedere morgen wat werkelijk heerlijk was. 's Avonds ook geweldig gegeten en gerechtjes mogen proeven van Jonnie Boer. Het was meer dan de moeite waard. Uitzicht op de zee is een aanrader. Het is adembenemend. Het is wel handig om een auto te hebben wil je het eiland verkennen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Wilfried08-09-2019

Tropisch mooi!

Als ik onderstaande reviews lees, kan ik me daar alleen maar bij aansluiten. Wat een geweldig resort, wat een perfect ontbijt met een geweldig uitzicht. De kamers cq huisjes zijn super. Goed bed, mooi terras, keuken met koelkast en vriesvak. De huisjes liggen dicht bij het zwembad, het restaurant, de bar en natuurlijk de prachtige zee, waar je redelijk gemakkelijk in kunt (schoentjes zijn handig!) Een auto of scooter huren is wel nodig, je bent namelijk overal redelijk ver vandaan. Maar juist daardoor ook weer in een heerlijk rustig gedeelte van het eiland.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Gerda en Martin en Joey Muller07-09-2019

Super vette aanrader we hebben het er TOP Gehad !!

Onze vakantie de voorpret is er uiteraard maar ook waar kom je uit eindelijk terecht dat is altijd een vraag, Delfins beach resort is een aanrader als je hou van vriendelijk personeel en een goed verzorgt resort de mensen zijn daar elke dag in de weer en dat merk je, het resort is keurig netjes verzorgt en bedlinnen stinkt niet. Er is op een gedeelte van het resort nog werkzaamheden aan de gang maar !! wij hebben daar totaal geen hinder van ondervonden niet aan het prachtige strand niet bij bras boer en de terrassen mocht je daar van terug schrikken niet doen want je mist echt een pracht resort op Bonaire De stranden zijn perfect er is geen ligstoel gevecht want er zijn er genoeg, badlakens kan je gratis ophalen elke dag ! Het zwembad is heerlijk en het eten is een streling op je tong!!! Huur een auto of fiets of...naar eigen keuze om zo het eiland te verkennen Top resort …. Masha Danki aan Delfins beach resort en Bonaire!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Monique22-08-2019

Geweldig

geweldig, zeker voor herhaling vatbaar, wij willen graag, wat mensen in het zonnetje zetten. Melvin, die altijd klaar voor iedereen staat, en de 2 dushi’s bij het ontbijt, iedere dag, weer een grote glimlach, super vacantie 👍🏻

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Bianca Verboom12-08-2019

Fantastisch mooi resort

Fantastisch mooi resort, echt aan elk detail is gedacht qua luxe. Naast ons werden nog villa’s gebouwd, maar wij zaten aan de goede kant van gebouw F en dus geen last van of zicht op. Kamer fijn, airco werkte top! Eigen keuken is toch prettig en de AH op 5 min afstand, centrum net iets verder maar auto of scooter wel een must! De dushi’s bij het ontbijt maken er een heel fijne dagstart van en weten vrij snel je ‘vaste bestelling’ uit hun hoofd. Het buffet is minimaal, maar wát er staat is van uitstekende kwaliteit. Uitzicht op zee daarbij is prachtig om de dag mee te starten. Natuurlijk kan ik het management nog wel wat tips geven (m.n. omtrent de beachbar/aantal personeel/continuïteit), maar zo te lezen heeft het resort al veel tips opgepikt (schoonmaak was bij ons nl. echt top). Tips op het eiland: eten bij Kareltjes, Foodies, it Rains Fishes en Cuba Compagnie! Snorkelen bij 1000 steps is ook prachtig. Al met al: Delfins, tot ziens!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Rob30-05-2019

In één woord fantastisch!

Simpelweg een fantastisch resort waar je echt helemaal tot rust kunt komen. Je wordt werkelijk overal in de watten gelegd. Kamers zijn netjes en schoon, wel wat gehorig maar dat mocht bij ons absoluut de pret niet drukken. De bedden slapen heerlijk en ook de airco werkt prima. Ontbijten met adembenemend uitzicht op de zee. Heerlijk gelachen met de dames van het ontbijt. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, net als op de rest van Bonaire trouwens. Vergeet ook niet op het resort de huispoes een kriebel over haar bolletje te geven :). Kost wat meer maar dan heb je ook wat. Een absolute aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Eric.deraad18-05-2019

Verwennerij op en top

Een grote verwennerij in Delfins beach resort.mooie grote kamers,schoon en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is te veel.Fijn strand en een geweldig ontbijt met ook weer lief personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Brigitte van Orden05-05-2019

We hebben een echt een topvakantie gehad!

Wat hebben we genoten, wat een prachtig resort. Iedereen is erg gastvrij en ruimdenkend. We hadden een kleine studio, die van alles voor zien was, die dagelijks goed schoon gemaakt werd. Geen geluidsoverlast gehad. We hadden verblijf inclusief ontbijt, iedere morgen een heerlijk ontbijt. Zeker een dikke aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 82 persoons reisgezelschap03-05-2019

Zeer relaxed en gemoedelijk resort en eiland!

Een fantastisch mooi aangelegd resort! Precies zoals op internet. Mooie schone kamers, zeer vriendelijke mensen (ook lokale bevolking). Echter wij hebben wat opbouwende kritiek over de strandbar. Personeel is vriendelijk en correct maar laat nog wel te wensen over. Tafels worden niet/veel te laat opgeruimd/schoongemaakt, duurt vaak erg lang voor je je drankje kan bestellen of krijgt. Er is weinig tot geen structuur in de werkzaamheden en naar ons idee te weinig personeel dus ons advies: een goede manager die daar eens kritisch naar kijkt. Prijs/kwaliteit ligt hier wat ons betreft te ver uit elkaar. Het eten zowel bij Brass Boer als bij de strandbar is zeer goed en lekker. Ook in de foodtruck. Verder adviseren wij om een scooter te huren. Je ziet van alles wat je met de auto misschien mist. Een aanrader, kajaktour met snorkelen in de mangrove en Jibe city! Ontzettend genoten van dit mooie resort en van het prachtige Bonaire!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Thomas Groot01-05-2019

prima

Prima locatie voor verblijf op bonaire. Resort zit naast brass boer dus eten en drinken is prima voor elkaar. Kost wat maar dan krijg je ook wat. Auto huur is aan te raden want je zit wel stukje uit centrum etc vandaan

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

0 tips over Aparthotel Delfins Beach Resort

1 vraag over Aparthotel Delfins Beach Resort

• Carla Visser, 05-10-2018

scooter huren

Wat kost het om een scooter te huren bij het resort. Bv voor een week?

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats