Aparthotel Delfins Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel Delfins Beach Resort
8,2

Omschrijving
Op ongeveer 10 kilometer van Kralendijk ligt het moderne Delfins Beach Resort Bonaire. Er is een mooi zwembad met voldoende ligbedden en het resort ligt aan het palmenstrand waar je goed kunt snorkelen. Huur een scooter of auto om de omgeving te verkennen. Op Klein Bonaire kun je prachtig duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Delfins Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke zon vakantie op Bonaire

Stephanie,
13-11-2018

Prachtig nieuw resort met privé strand, personeel is uitermate vriendelijk en het uitzicht is waanzinnig vanaf het strand. Ik adviseer iedereen om ontbijt erbij te boeken want dat was elke ochtend een feestje. De kamers zijn ruim, schoon en modern ingericht. Er is dagelijks schoonmaak en de appartementen zijn tevens voorzien van eigen keuken. Luchthaven bevindt zich op 5 min en Kralendijk 10 min met de auto.

Kenmerken

13-11-2018

geweldig

Dennis Diercks,
8-10-2018

het is een prachtig rustig gelegen resort je kunt zien dat er aan alle details is gedacht personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, en in overleg was alles mogelijk

Er wordt wel gebouwd maar de hinder was voor ons minimaal en als ze al herrie maken werd dit netjes per briefje gemeld

het eten was geweldig maar dat kan ook bijna niet anders

je kunt wel zeggen het is duurder dan gemiddeld maar ik denk dat we niet moeten vergeten dat alles wordt aangevoerd en de dollars zijn iets goedkoper dan euro's

al met al een perfect vakantie verblijf waar we zonder enige schroom volgend jaar weer naar toe gaan

Bonaire op zich is een eiland waar je voor de rust en de omgeving(klein Bonaire) naar toe gaat, mensen zijn vriendelijk en het leven gaat voor ons als vakantie mensen een tandje lager in tempo dan dat we gewend zijn het eten is in alle zaken goed met name bij Joe's was het verrassend

al met al een herhaling meer dan waard

Super ga snel weer terug.

Ingrid Hollenberg,
4-9-2018

Geweldig resort, prachtige appartementen, mooie ligging. Ontbijt bij Brass Boer op het resort zeer aan te bevelen echt top!! Centrum met de scooter op 5 minuten afstand. Het eiland is schoon, prachtig, aardige mensen en heerlijk eten.

Toppie

Sven,
3-9-2018

Netjes, verzorgd. Vriendelijk personeel en bediening. Professioneel en gastvrij

Nooit meer

Ejve,
1-8-2018

Mooi resort, erg jong nog qua hospitality, nog heel veel te leren vanaf ontbijt in de ochtend tot aan de house keeping!

Problemen zijn bespreekbaar worden beperkt opgepakt. Drie kamers gehuurd met 5 mensen en lukt niet om 1 kamer op de laatste dag door te huren! Gevolg douchen in openbare ruimte welke naar riolering ruikt bij de heren.

Mooi nieuw resort op enkele kilometers van Kralendijk. Lekker zwembad en vriendelijk personeel bij receptie en bar. Restaurant is aardig aan de prijs en biedt niet echt de kwaliteit die daar bij hoort. Beter om lekker in Kralendijk bij Cuba of la Cantina te gaan eten. Dus een auto huren is een must! Nog wel wat kinderziektes : tv ontvangst valt vaak weg, en housekeeping laat nog wel wat steken vallen. Het resort is nog in ontwikkeling en naast ons appartement wordt er volop gebouwd en met zwaar materieel gewerkt. Is soms wat lawaaiig. De mensen van Dive Friends Bonaire op het resort zijn super vriendelijk. Al met al een prima vakantie gehad. Resort voelt totaal niet druk aan. Voldoende bedjes bij zwembad bijvoorbeeld. Al met al prima maar wel wat verbeterpunten.

Mooi , schoon relaxed complex direct aan een mooi zandstrand. Geen handdoekleggen, lekkere loungemuziek en voldoende bedjes aan zwembad en strand. Ontvangst was vriendelijk. Het enige jammere was dat ondanks ons verzoek voor een upgrade hier weinig moeite voor werd gedaan. Het was onze honeymoon en ik had helaas geen zeezicht geboekt. op de kamer wel een lekkere fles wijn met een kaartje. Het door ons geboekte ontbijt was heerlijk, de dames waren zeer vriendelijk en klantgericht. De kamer werd goed schoongehouden. Ook de openbare sanitaire voorzieningen en het zwembad.

Bij De foodtruck kun je lekkere burgers en friet scoren en ook betaalbaar dat kun je niet zeggen van een witte wijn a 11,50 dollar aan de strandbar. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad een auto is wel wenselijk als je wat van het eiland wilt zien.

Wij hebben regelmatig bij windsock gegeten , vriendelijke bediening en lekker eten. Captain dons Habitat ook top.

Een aanrader

Anoniem,
31-5-2018

Top vakantie gehad. Na een ongelukje met de scooter hebben we gevraagd om een appartement op de begane grond. Dit werd direct geregeld. Heerlijk strand en zwembad.

Om boodschappen te halen en meer van het eiland te zien is het wel aan te raden een scooter of auto te huren.

Jannie,
17-5-2018

Prachtig resort. Heel modern en mooi opgezet. Prijs kwaliteit verhouding is super. Eten bij de foodtruck en beachbar heeft wel hele kleine porties.

Wij kiezen toch weer Curaçao

Marijke,
16-5-2018

Prachtig resort,...naast hotel worden villa's gebouwd daar veel stof van in ons appartement... We keken op een bouwput niet echt gezellig.. na klagen kregen we een 2 kamer appartement en moesten we wel 25 dollar per dag bijbetalen. Schoonmaak word soms vergeten en ook niet erg schoon. We zijn hier 10 dagen en nog niet 1x ons bed verschoond.ben zelf maar aan de poets gegaan

Ontbijt is prima . Maar verwacht geen buffet. Ik mis hier het levendige van gezellige muziek. En wil je een drankje is dat erg duur. Een rosé voor 11 ,5 dollar en met 4 koffie waren we ook een kleine 20 dollar kwijt. Een bier kost hier 4,25. Dat weerhoudt je ervan om savonds nog ff aan de bar te zitten..het eiland is verder prachtig. Bij Karels in kralendijk zit je heerlijk een tip.

Huur wel een scooter of een auto om ergens te komen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Delfins Beach Resort in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Delfins Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.