Géén boekingskosten
BonaireBonaireBonaireBed & Breakfasts BonaireBed & Breakfast Deep Blue View Intimate Resort

Bed & Breakfast Deep Blue View Intimate Resort

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Deep Blue View Intimate Resort

• 9Diana23-11-2012

enorm gastvrij

Hier een week genoten van de gastvrijheid , mooie uitzicht, heerlijk zwembad en schone kamers. Je hebt hier de mogelijkheid om te gaan duiken en spullen te huren. Dat kan ook voor snorkelen, Esther gaat dan mee met snorkelen en Menno verzorgd het duiken. De lokatie is rustig, uitzicht op zee, ideale plek om te relaxen, 5 kamers totaal. Ontbijt is goed verzorgd, koffie, thee, toast, ei, yoghurt en fruit, vruchtensap. Auto huren is noodzakelijk, het ligt 10 min. rijden van Kralendijk en strand kamers worden dagelijks goed schoongemaakt, Esther is heel vriendelijk en gastvrij, echt een thuis gevoel

• 10David & Emma16-07-2008

We gaan elk jaar terug! Koninklijk verblijf!

La pura Vista is echt een absolute aanrader voor iedereen die naar Bonaire gaat. Alles is echt perfect geregeld! Van ligging, kamers, villa, zwembad, uitkijktoren, auto tot aan een (over)heerlijk ontbjit. En ook aan de duikers is natuyrlijk gedacht. En alle lof aan de crew (Raschka & Asinta) die het echt onvergetelijk maken. Wat ons betreft gaan we twee keer per jaar naar La Pura Vista op Bonaire. Hier is echt bijna alles mogelijk en je waant je in een klein paradijs met familaire sfeer. Met kerst zijn we weer terug want we missen het nu al!

• 10Ad en Janny v.d. Struif25-05-2007

De ideale plek op Bonaire om je duikbrevet te halen. Ester, de super geduldige eigenaresse en instructrice laat je eerst in het zwembad bij de B & B wennen en neemt je daarna mee naar een leuke duikplek aan de kust. In een relaxte sfeer kun je de theorie leren, bijv. lekker in de hangmat. De verzorging is echt uitmuntend, een echte aanrader voor de toekomstige duiker. Maar ook voor de ervaren duiker is het super, je kunt echt hele mooie duiken maken. Lekker in je eigen tempo vanaf de kant, of met Menno met de boot naar bijv. Klein Bonaire. Een echte aanrader is de nachtduik bij de Town pier. DOEN !!

• 10Martijn14-02-2007

Januari 2007. DBV was me aangeraden door vrienden. Tevens hebben ze de Tripadvisor Travelers Choice prijs in de wacht gesleept, niet voor niets natuurlijk.

Menno en Esther bieden perfecte service. Een 10 voor gastvrijheid, comfort en de ruime, mooie en luxe kamers ! Ook de villa zelf is schitterend en veel luxer dan ik van een B & B zou durven verwachten. Wat een rust daar boven veilig op de heuvel, kamers met airco en ventilator en gratis draadloos internet. Het ontbijt is heerlijk. Vers fruit, heerlijk brood en de absolute aanrader: Esthers verrukkelijke Omelet !

DBV combineert een B&B met een volledige PADI duikschool en biedt ook uitgebreide mogelijkheden voor arrangementen.

Op Bonaire heb je in elk geval een huurauto nodig, daarvan uitgaande is de bereikbaarheid prima, het is immers 5 min. van Kralendijk vandaan.

Kortom alleen maar lof, een absolute aanrader!

• 9Marten & Elly09-07-2006

Paradijsje op Bonaire, met uitzicht over het hele eiland. Menno en Esther leggen je echt in de watten. Duiken is relaxed, in alle vrijheid. Schone, mooie kamers. Heerlijke ontbijtjes. Lekker luieren in de hangmatten bij het zwembad. We komen zeker terug!

• 10audrey groenenboom24-11-2005

Wij zijn net terug van een perfecte (op wat regen na) vakantie in Bonaire. Het duiken is top. Wij hebben 12 nachten in het DBV gelogeerd (het voelt echt alsof je bij vrienden logeert). Zoals al door anderen gezegd: een prachtig, intiem resort met een spectaculair uitzicht over Bonaire). Je moet inderdaad een huurauto hebben maar het DBV heeft aantrekkelijke (duik)packages en daar zit altijd de huur van een Pick-up bij. Kortom als je echt wilt genieten en relaxte duiken wilt maken moet je bij Esther en Menno zijn!

• 9Hennie & Joop25-07-2005

Wij zijn hier een tweetal jaren achtereen drie weken geweest. Heerlijk rustig boven op de berg met een prachtig uitzicht over Bonaire en klein Bonaire. Een behoorlijk groot zwembad omgeven door hangmatten met een adembenemend uitzicht en alles is kraak helder. Nadeel is wel dat je altijd afhankelijk bent van een (huur)auto. De DBV is een bed and breakfastgevestigd in een villa in een woonwijk, omdat het maar 5 kamers heeft is de vakantie geheel op maat te verkrijgen. De DBV heeft ook een eigen duik(school) welke door Menno wordt gedreven Esther zorgt voor de ontbijten en de snorkel excursies. Prijstechnisch is dit alleen via internet te boeken verblijf niet het allergoedkoopste maar kwalitatief wel een van de betere op de antillen. Kortom zeker doen voor rustzoekers die op individuele basis hun vakantie in een kindarme (geen kinderen onder de zestien jaar) willen doorbrengen.

• 10Petra en Jos25-07-2005

Eind juni 10 dagen in de Triggerfish room met jacuzzi verbleven. Iedere ochtend genoten van het ontbijt van Esther. De persoonlijke aandacht is echt super. Ook het duiken en de vrijheid daarbij is geweldig. We zijn twee weken terug en hebben reeds geboekt voor eind maart 2006. Kan het echt iedereen aan bevelen.

• 8Joop van Heiningen11-07-2005

Wij zijn nu voor de tweede maal bij Menno en Esther geweest en het was weer een beetje thuis komen. De kamer die wij net als vorige keer hadden was ruim en wederom brandschoon. Voorla de persoonlijke sfeer en het de ongedwongen atmosfeer maakt dit tot een belevenis zeker in vergelijking met andere caraibische ervaringen die wij in het verleden (ook op Bonaire) hebben gehad.

Bed & Breakfast Deep Blue View Intimate Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden