De Cadushy Distileerderij

8Fantastisch

13.1km van centrum

• 8Joke10-04-2018

Hele leuke uitleg !

Er wordt duidelijk uitgelegd hoe de likeuren worden gemaakt . Je mag alle likeuren proeven . Erg leuk !👍🏻

Gereisd met partner in april 2018

• 9Daniëlla24-05-2015

Cactus drank.

Duidelijke uitleg. Heerlijke drankjes.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9bianca12-02-2015

Leerzaam en leuk

Eindelijk een bezoekje gebracht aan de cadushy distilleerderij en was erg leuk , leerzaam en vooral lekker wat we te proeven kregen. Zeker de moeite waard.

februari 2015

• 6audrey21-01-2015

tegenvaller!

heel klein, binnen 20 minuten ben je weer weg.

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Serena13-10-2014

Klein maar fijn

Gratis 'rondleiding' en uitleg. Gratis proeverij. Mogelijkheid tot aanschaf van producten en terrasje. Leuk om naar toe te gaan het het proces te horen.

Gereisd met partner in september 2014

• 6tennschipper12-07-2014

interessante en lekkere distilleerderij.

diverse likeuren en ook sterkere dranksoorten met een goede marketing

Gereisd met partner in juni 2014

• 6hans_en_marieke08-07-2014

groene drank met 7 up

Jammer dat je niet Echt ziet hoe het drankje gemaakt wordt....

Eric, Eigenaar, 16-07-2014

Hallo Hans en Marieke, Dank je wel voor jullie beoordeling. Natuurlijk kun je bij ons ECHT zien hoe onze dranken gemaakt worden. We kunnen natuurlijk niet garanderen dat er altijd daadwerkelijk dranken gemaakt worden. Maar elke dag worden er dranken geproduceerd in onze ambachtelijke stokerij. Jammer dat jullie dat dus gemist hebben. We nodigen jullie dan ook van harte uit om onze destilleerderij nog eens te komen bezoeken zodat jullie dan kunnen zien hoe de productie in zijn werk gaat. Misschien dat jullie beoordeling dan ook wat hoger wordt. Proost! Met vriendelijke groet, Eric

juni 2014

• 8warners15-04-2014

Lekkere likeuren worden er gemaakt

De cactus likeur is erg lekker

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Hilde en Ewald27-03-2014

Lokale lekkernij

Als je van cocktails of zoete drankjes houdt is een bezoekje aan cadushy wel een aanrader. Wij mochten meteen het lokale cadushy drankje proeven en kregen toen een uitleg over de kleinschalige fabriek waar men likeur uit cactussen maakt. Daarna mochten we de andere smaakjes proeven. Ook een tip als je nog een leuke lokale souvenir zoekt!

Gereisd met partner in maart 2014

• 10hanselenb12-03-2014

Lekkere drankjes van Cactus.

Leuk (vergeet ook de blauwe Lori niet te zoeken!)

februari 2014

10 van de 17 reviews gezien