Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire

Vakantiehuis
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°26°
Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard Village Bonaire voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in het Nederlands

Geweldig

Car Nen,
20-11-2018

Goede ligging, je loopt in 10 minuutjes naar de boulevard.

Rustig parkje met een mooi zwembad 😍

Uitstekende locatie!

Bianca B,
29-10-2018

Het huis was geweldig, netjes verzorgd en compleet ingericht. De tuin was helemaal super!

Als je met zn vijven komt, is het binnen in kamer/keuken wel wat krap. Natuurlijk ben je op Bonaire meestal buiten, maar gezien de muggenplaag hebben wij toch ook s avonds binnen gezeten.

Het zwembad was ook erg goed, water goede temperatuur en goede ligbedden.

Perfecte locatie

Hommersom,
15-10-2018

Perfecte locatie, super leuk zwembad ( waar vooral de kinderen zich kunnen vermaken). Dikke aanrader.

Kas di elefante

Mieke,
23-7-2018

Mooi ruim huis op een mooi perceel, groot terras aan de voorzijde en aan de achterzijde. Het huis is mooi ingericht, goede bedden, fijne douche. Het huis ligt heel centraal. Een nadeel voor ons was dat het huis erg warm is en de warmte niet uit het huis te krijgen is.

relax vakantie

zonnestraal,
9-7-2018

vriendelijke ontvangst contact met beheerder of alles naar wens was.

minder leuk pad in de badkamer en slangetje in bed.

Kas Carib

NvL,
17-5-2018

Goed internet. Zwembad ligt naast huisje. Wat meer grote koekenpannen zou fijn zijn.

Aangenaam verblijf

Pieter,
10-5-2018

Er treedt een zekere veroudering op. Sommige ramen kunnen niet open; de poort van de carport sluit niet goed.

De voordeur is raar. De keuken is mooi.Er is tekort aan bestek en koffiekoppen.

Het is jammer dat er geen wasmachine is. De derde kamer heeft weinig kastruimte. De service is prima.

Leuk huis!

Es nieuwenhuizen,
3-5-2018

Leuk huis, op loopafstand van kralendijk. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het huis. Kolibries in de tuin en zo nu en dan een leguaan. Zwembad op t park aanwezig. Heerlijk verblijf gehad!

Accomodatie heerlijk

Henriette,
26-3-2018

Accommodatie was prima. Zag er erg gezellig uit. Bad kamer liep het water moeizaam weg.

Een aanrader

Linda,
13-3-2018

Het huis is prachtig, voldoet boven verwachting. Alles zeer schoon en netjes. Voorzien van alle gemakken. Mooie slaapkamers met aangrenzende badkamers. Uiterst vriendelijke beheerder Hose. Het enige negatieve puntje zijn de keiharde bedden en de slechte (halve?) kussens. Een topping en normale kussens zou de nachtrust ten goede komen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.