Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire

VakantiehuisWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°27°
Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard Village Bonaire voor je op een rij gezet:

10 reviews over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in het Nederlands

Accomodatie heerlijk

Henriette, 26-3-2018

Accommodatie was prima. Zag er erg gezellig uit. Bad kamer liep het water moeizaam weg.

Een aanrader

Linda, 13-3-2018

Het huis is prachtig, voldoet boven verwachting. Alles zeer schoon en netjes. Voorzien van alle gemakken. Mooie slaapkamers met aangrenzende badkamers. Uiterst vriendelijke beheerder Hose. Het enige negatieve puntje zijn de keiharde bedden en de slechte (halve?) kussens. Een topping en normale kussens zou de nachtrust ten goede komen.

Leuke accommodatie

Joi, 20-2-2018

Leuke vrijstaande bungalow, met ruimte er naast voor parkeren.

Schoon huisje en heerlijk genoten!

Nikkie, 22-1-2018

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf. Zowel cultuur opgesnoven als lekker geluierd op het strand. Het huisje was goed onderhouden en we troffen het schoon aan. Voor herhaling vatbaar.

hele fijne vakantie

Robin, 25-10-2017

alles goed mooie woningen en perfecte locatie. hele fijne vakantie gehad op het prachtige bonaire.aanrader!

Echt fantastisch verblijf

Carla Schaap, 12-4-2017

We hebben 15 heerlijke dagen gehad op het park. We vonden het gewoon erg jammer dat we weg moesten.

De beheerder en zijn vrouw zijn schatten van mensen en regelen het gelijk als er iets is.

Het appartement (C1) was echt super, maar ook het zwembad en het gehele complex.

Verder is het eiland erg vriendelijk en gezellig. En ondanks dat het eiland niet groot, zeker veel te doen en te ontdekken.

Het is een aanrader en we komen dan ook zeker terug!!!!!

Super!

Chris, 12-2-2017

Een mooie rustige lokatie met goed ingerichte appartementen (o.a airco, uitstekende wifi, TV met Nederlandse zenders, vaatwasser, magnetron, etc.), fraaie gemeenschappelijke tuin met ligbedden en een lekker zwembad. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. Lokale supermarkt naast de deur. Bekende supermarkten als Jumbo en AH in de buurt :-) Park is goed gelegen ten opzichte van de boulevard en het centrum van Kralendijk (op loopafstand). Verschillende stranden, waar je tevens prima kunt snorkelen, in de directe nabijheid (Eden beach, Coco beach, Donkey beach). Auto, scooter of fietsen huren is wel aan te raden. Auto huren kan trouwens prima worden geregeld via de beheerders.

Helemaal goed.

Salissa van den oever, 23-11-2016

Wij zijn zeer tevreden,de ligging is goed.

Mooi zwembad lekker teras met altijd zon.

Het apartament was goed schoongemaakt en netjes.

Mooie ruime kasten voor je kleding.

De beheerder is vriendelijk en makkelijk in de omgang.

Mijn man dochter en ik zelf hebben heerlijk genoten van onze tijd op bonaire. Bedankt voor alles

Schitterende locatie met luxe accommodatie

Robert, 23-5-2016

We komen vaak naar Bonaire en dit keer voor het eerst op Courtyard Village Bonaire. Het park is nieuw en dat merk je aan de goede kwaliteit van de accommodaties en voorzieningen. Alles is modern en ziet er fris uit. Het zwembad is heerlijk, geen chloor maar een speciaal soort bad. Heerlijk water! Verder rustig gelegen, maar toch op loopafstand van het centrum en de boulevard. We hebben genoten en komen zeker vaker op deze plek.

Fantastisch appartement

Marius en Tini, 6-12-2015

Uitstekende ligging net buiten het centrum. Rustig gelegen en alles goed bereikbaar met een huurauto. Deze heb je echt nodig. Uitstekend voor duikliefhebbers en rustzoekers. Appartementen zijn compleet ingericht en er is voldoende ruimte met een heerlijk groot terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire scoort een 9.37 uit 10 op basis van 10 reviews.