Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire

VakantiehuisKleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°27°
Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard Village Bonaire voor je op een rij gezet:

15 reviews over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in het Nederlands

Kas di elefante

Mieke
23-7-2018

Mooi ruim huis op een mooi perceel, groot terras aan de voorzijde en aan de achterzijde. Het huis is mooi ingericht, goede bedden, fijne douche. Het huis ligt heel centraal. Een nadeel voor ons was dat het huis erg warm is en de warmte niet uit het huis te krijgen is.

relax vakantie

zonnestraal
9-7-2018

vriendelijke ontvangst contact met beheerder of alles naar wens was.

minder leuk pad in de badkamer en slangetje in bed.

Kas Carib

NvL
17-5-2018

Goed internet. Zwembad ligt naast huisje. Wat meer grote koekenpannen zou fijn zijn.

Aangenaam verblijf

Pieter
10-5-2018

Er treedt een zekere veroudering op. Sommige ramen kunnen niet open; de poort van de carport sluit niet goed.

De voordeur is raar. De keuken is mooi.Er is tekort aan bestek en koffiekoppen.

Het is jammer dat er geen wasmachine is. De derde kamer heeft weinig kastruimte. De service is prima.

Leuk huis!

Es nieuwenhuizen
3-5-2018

Leuk huis, op loopafstand van kralendijk. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in het huis. Kolibries in de tuin en zo nu en dan een leguaan. Zwembad op t park aanwezig. Heerlijk verblijf gehad!

Accomodatie heerlijk

Henriette
26-3-2018

Accommodatie was prima. Zag er erg gezellig uit. Bad kamer liep het water moeizaam weg.

Een aanrader

Linda
13-3-2018

Het huis is prachtig, voldoet boven verwachting. Alles zeer schoon en netjes. Voorzien van alle gemakken. Mooie slaapkamers met aangrenzende badkamers. Uiterst vriendelijke beheerder Hose. Het enige negatieve puntje zijn de keiharde bedden en de slechte (halve?) kussens. Een topping en normale kussens zou de nachtrust ten goede komen.

Leuke accommodatie

Joi
20-2-2018

Leuke vrijstaande bungalow, met ruimte er naast voor parkeren.

Schoon huisje en heerlijk genoten!

Nikkie
22-1-2018

We hebben heerlijk genoten van ons verblijf. Zowel cultuur opgesnoven als lekker geluierd op het strand. Het huisje was goed onderhouden en we troffen het schoon aan. Voor herhaling vatbaar.

hele fijne vakantie

Robin
    25-10-2017

alles goed mooie woningen en perfecte locatie. hele fijne vakantie gehad op het prachtige bonaire.aanrader!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Courtyard Village Bonaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.