Vakantiehuis Coco Palm Garden

3 reviews over Vakantiehuis Coco Palm Garden in het Nederlands

Dit nooit meer

N
6-3-2013

Net terug uit bonaire, in Trupial huisje van Coco Palm verbleven. Bij aankomst was de studio niet goed schoongemaakt, alles was gewoon in hoekjes geveegd. Handdoeken die wij kregen zaten allemaal vlekken op of gaten in, dit vind ik niet kunnen. Buitenlicht was kapot waardoor je 's avonds niets zag als je de deur open wilde maken, de sloten van de deur konden ook niet allemaal op slot. Fijn is dat als er al een brief ligt dat je alles goed af moet sluiten als je weggaat en licht aan moet laten, omdat er best veel criminaliteit schijnt te zijn. Zwembad niet in dezelfde straat als de huisjes, hiervoor moet je een stuk lopen en is op zaterdag en zondag gesloten. Bij aankomst ook niet echt gastvrij ontvangen. Zo min mogelijk in onze studio verbleven, alleen om te slapen wat ook niet echt te doen is op écht keiharde bedden. Airco maakt hele rare geluiden en lekt steeds, kan je dus ook niet lang aanhouden waardoor het te warm wordt. Dus nooit meer naar Coco Palm terug!

Gereisd Anders in februari 2013
2006

Wij zijn net terug van een heerlijke week Bonaire! Wij een

Marloes
15-10-2006

Wij zijn net terug van een heerlijke week Bonaire! Wij hadden een huisje van Coco palm garden, NOS KAS. Wij zaten hier met ze 4en. Echt een geweldig huisje. Erg ruim van binnen, grote tuin. 2 slaapkamers met airco (moet je alleen aanvragen en extra voor bijbetalen). Helaas verder in huis geen airco, maar buiten onder afdak kon je heerlijk zitten. Je moet wel alles met de auto doen, maar dat is geen probleem. Binnen paar min. zit je bij zee, vliegveld, winkels en centrum e.d. Wij hebben het in NOS KAS geweldig naar ons zin gehad en wij zijn superaardig geholpen door de mensen van Coco palm garden. Het is zeker een aanrader!!

Gereisd Anders in oktober 2006
2005

De studio's en appartementen zijn gelegen in de rustige

Gerard van Buuren
14-5-2005

De studio's en appartementen zijn gelegen in de rustige woonwijk Belnem,-zuidelijk van de luchthaven en Kralendijk.

We zijn hier onlangs geweest en het is erg goed bevallen. De huisjes zien er erg netjes uit en zijn omgeven door een mooi aangelegde tropische tuin. Bovendien heb je lekker een eigen terrasje bij de woning, met hangmat!!

Het zijn ideale huisjes als vertrekpunt voor je duik-, snorkel-, of windsurfavontuur.

www.cocopalmgarden.com

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Coco Palm Garden in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Coco Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.