Vakantiehuis Coco Palm Garden

2008

Wij zijn in BON-HOME geweest (behoort ook tot Coco Palm je

Lizet
28-5-2008

Wij zijn in BON-HOME geweest (behoort ook tot Coco Palm Garden) Een grote accomodatie, ideaal voor een duikclub. Airco kan je huren. Het overdekt terras is echt super, (inclusief hangmatten) In de tuin kan je BBQ-en en heel makkelijk je duikspullen spoelen. Wij zaten met 9 personen in Bon -Home, 1 persoon moest op de slaapbank. We hadden ook nog accomodatie "Pisca" gehuurd, dit was ernaast gelegen en prima te doen voor als je met meer dan 9 personen bent. Er is géén schoonmaak als je 1 week gaat, ook de handdoeken zijn niet verwisseld in deze week. Dit was voor ons het enige minpuntje, maar hier kan je rekening meehouden door zelf handdoeken mee te nemen, of bij de receptie te gaan wisselen. Verder perfect!!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Coco Palm Garden in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Coco Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.