Géén boekingskosten

• 8.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Coco Palm Garden

• 10Nannette01-07-2017

Coco palm garden Bonaire voor je tropische rust!

Super locatie vlakbij de Caribische zee. Privacy en rust. Meer heb je niet nodig, want de zon schijnt altijd! We gaan zeker weer. Ons tweede thuis land. Vooral samen beleven met de liefde van je leven. Onze droom is trouwen op klein Bonaire ❤️

• 9pictures23-05-2017

zoals een vakantie hoort te zijn!

het was heerlijk rustig, stil straatje. dus: als je bars, restaurants en winkels wilt, kies iets anders

• 3N06-03-2013

Dit nooit meer

Net terug uit bonaire, in Trupial huisje van Coco Palm verbleven. Bij aankomst was de studio niet goed schoongemaakt, alles was gewoon in hoekjes geveegd. Handdoeken die wij kregen zaten allemaal vlekken op of gaten in, dit vind ik niet kunnen. Buitenlicht was kapot waardoor je 's avonds niets zag als je de deur open wilde maken, de sloten van de deur konden ook niet allemaal op slot. Fijn is dat als er al een brief ligt dat je alles goed af moet sluiten als je weggaat en licht aan moet laten, omdat er best veel criminaliteit schijnt te zijn. Zwembad niet in dezelfde straat als de huisjes, hiervoor moet je een stuk lopen en is op zaterdag en zondag gesloten. Bij aankomst ook niet echt gastvrij ontvangen. Zo min mogelijk in onze studio verbleven, alleen om te slapen wat ook niet echt te doen is op écht keiharde bedden. Airco maakt hele rare geluiden en lekt steeds, kan je dus ook niet lang aanhouden waardoor het te warm wordt. Dus nooit meer naar Coco Palm terug!

• 8T Versteeg16-12-2012

Heerlijke plek om een weekje te verblijven

Fleurig huisje, mooi geschilderd. Rustige omgeving. Per fiets is alles prima bereikbaar, alleeen voor het Natuurpark en Rincon hebben we 2 dagen een auto gehuurd. We zijn er 8 dagen gebleven. Vriendelijk personeel. Nadeel is dat de handdoeken niet verschoond worden en het huisje tussentijds niet wordt schoongemaakt.

• 8Vincent24-11-2009

Lekker rustig op Bonaire

Centraal gelegen, fijn voor kinderen, dichtbij het strand, maar niet aan het strand, maakt het goedkoper en rustiger.

• 8Lizet28-05-2008

Wij zijn in BON-HOME geweest (behoort ook tot Coco Palm Garden) Een grote accomodatie, ideaal voor een duikclub. Airco kan je huren. Het overdekt terras is echt super, (inclusief hangmatten) In de tuin kan je BBQ-en en heel makkelijk je duikspullen spoelen. Wij zaten met 9 personen in Bon -Home, 1 persoon moest op de slaapbank. We hadden ook nog accomodatie "Pisca" gehuurd, dit was ernaast gelegen en prima te doen voor als je met meer dan 9 personen bent. Er is géén schoonmaak als je 1 week gaat, ook de handdoeken zijn niet verwisseld in deze week. Dit was voor ons het enige minpuntje, maar hier kan je rekening meehouden door zelf handdoeken mee te nemen, of bij de receptie te gaan wisselen. Verder perfect!!

• 907-11-2006

Het leuke aan een verblijf in CocoPalmGarden of Casa Oleander(zelfde eigenaren) is dat je een weekje je eigen bungalow hebt. Elke (grote bungalow is opgedeeld in een aantal appartementen(allemaal gelijkvloers), allemaal met tuin met hangmat en Barbecue! Heerlijk om savonds buiten te hangen met kaarslicht in de goedverzorgde tuinen. Bij het centraal gelegen kantoortje is een klein zwembad, het dichstbijzijnde strandje is 10 minuten lopen. Pink Beach(met flamingo's) ligt op een kwartier rijden. Kralendijk ligt op een half uur lopen of kleine 10 minuten met de auto. Wil je lekker bijkomen, hou je van rust en wil je het (resort) toerisme vermijden? Ga dan naar Bonaire! En verblijf in het zeer betaalbare CocoPalmgarden!

• 9Marloes15-10-2006

Wij zijn net terug van een heerlijke week Bonaire! Wij hadden een huisje van Coco palm garden, NOS KAS. Wij zaten hier met ze 4en. Echt een geweldig huisje. Erg ruim van binnen, grote tuin. 2 slaapkamers met airco (moet je alleen aanvragen en extra voor bijbetalen). Helaas verder in huis geen airco, maar buiten onder afdak kon je heerlijk zitten. Je moet wel alles met de auto doen, maar dat is geen probleem. Binnen paar min. zit je bij zee, vliegveld, winkels en centrum e.d. Wij hebben het in NOS KAS geweldig naar ons zin gehad en wij zijn superaardig geholpen door de mensen van Coco palm garden. Het is zeker een aanrader!!

• 9Gerard van Buuren14-05-2005

De studio's en appartementen zijn gelegen in de rustige woonwijk Belnem,-zuidelijk van de luchthaven en Kralendijk.

We zijn hier onlangs geweest en het is erg goed bevallen. De huisjes zien er erg netjes uit en zijn omgeven door een mooi aangelegde tropische tuin. Bovendien heb je lekker een eigen terrasje bij de woning, met hangmat!!

Het zijn ideale huisjes als vertrekpunt voor je duik-, snorkel-, of windsurfavontuur.

www.cocopalmgarden.com

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kaya van Eps 9