Hotel Central

Hotel Central

Kleine hotelsWeer vandaag31°27°

4 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Prima hotel met persoonlijke aandacht

Ruud van den Nouweland
31-5-2015

Hotel Central is een kleinachtig hotel wat in het centrum van Kralendijk gelegen is, dichtbij de restaurantjes en duikscholen. Het hotel is sober van opzet, maar uitstekend geschikt als verblijf, zeker zakelijk gezien. Ik was samen met een collega een kort weekje gast in het hotel, en werd uitstekend bediend door de gastheer. De gastheer zorgde voor een goed ontbijt 's ochtends (hiervoor chefkok geweest), en kwam met goede tips voor het eiland. Al met al zeer goed bevallen, en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Zakelijk in mei 2015

Voor alleen overnachtingen perfect

M. Dorlandt
8-7-2012

Hotel central is een eenvoudig, nieuw hotel in het centrum van Kralendijk, vlak bij de zee en duikscholen. Je kunt ontbijten in het restaurant op de benedenverdieping. Dit restaurant is verpacht, heeft dus geen formele band met het hotel. Het ontbijt is er prima, zij het prijzig. Er zijn zat restaurants om te eten, dus problematisch is het niet. Wij vonden het een heel eenvoudig, proper hotel. Niet erg gezellig, puur bedoeld voor overnachtingen. Maar ook gunstig qua prijs. Zelf ga ik de volgende keer liever naar een iets gezelliger oord. Maar dat is persoonlijk.

basic maar niet voor vakantie

k.denridder
31-3-2012

Hotel Central, aan de rand van het centrum van Kralendijk, is geschikt als slaapplek. Er is gratis WIFI maar een slechte TV, wel een balkonnetje maar geen waslijn (nat badgoed?), prima bed maar geen fijne stoel, volop kastruimte met safe en koelkast maar op zondag geen ontbijt in de naastgelegen koffiecorner en geen mogelijkheid om zelf een kopje koffie/thee te zetten. Gastheer is vriendelijk maar zelden aanwezig. Het is schoon maar weinig sfeervol. Er is een douche maar vaak geen warm water. Hotel Central is een plek waar je bed staat en je moet er vooral niet hoeven te zijn.

Gereisd Zakelijk in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Goedkoop" voor Bonairaanse begrippen, dan.....

m.dorlandt
22-7-2011

Hotel Central is een gloednieuw Stadshotel, een nieuw concept op Bonaire. Het geheel kwam bij ons tamelijk ongezellig, bijna steriel over. Wij hebben enkel ontbeten in dit hotel, het ontbijt was van goede kwaliteit, maar de keuze was vrij beperkt. Voordeel van dit Hotel is dat je midden in het centrum zit, dus je kunt zo naar de winkeltjes en restaurants lopen. Op Bonaire (als het goed is) ben je alleen s'avonds in het hotel. Daarom vonden wij het niet zo erg dat het een rudimentair hotel was. Voor de gezelligheid moet je het centrum in, dat is in het hotel ver te zoeken. Als je dit kunt accepteren, is het een prima, "goedkope" keuze. Samengevat: Prima slaapplek, niks meer, niks minder.

Gereisd Met partner in juni 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• AdresKaya L. D. Gerharts 20(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.