Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°28°

5 reviews over Villa Casa Pelicano in het Nederlands

Heerlijke vakantie in geweldig huis; Aanrader!

Roel
28-2-2019

Afgelopen februari voor de keer 3 weken op het mooie en vriendelijke Bonaire op vakantie geweest en wederom in Casa Pelicano. Een mooie villa gelegen in een rustige wijk aan de noordkant van Kralendijk. De villa is heel ruim opgezet met een prachtige buitenruimte ( deels overdekt) en een heerlijk zwembad. Het contact met verhuurster en de beheerder was uitstekend; opgehaald van het vliegveld, de huurauto stond bij het huis klaar. Alles snel en soepel geregeld, de vakantie kom meteen beginnen zonder eerst allerlei rompslomp. De beheerder was altijd bereikbaar voor afspraken over schoonmaak schone handdoeken, schoon beddengoed tussendoor etc. Echt top!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

buitenruimte heerlijk, maar moet opgeknapt worden

Elly Leeuwrik
18-6-2018

Keurige ontvangst op het vliegveld! Ging zelfs even met ons langs een supermarkt omdat het al avond was. We kwamen dus in het donker aan. De volgende dag bij licht zagen we dat de foto's niet meer de werkelijkheid weergeven van de terras meubelen enz. Het viel ons tegen in welke buurt het huis stond; naast een braakliggend terrein en best wel aan een drukke weg. In de voortuin/porche ga je echt niet zitten. De mooie ligbedden van de foto zijn er niet maar grote houten bedden die niet te verplaatsen zijn. De sporen van inbraak zijn nog zichtbaar bij de deur en ook raampje is dichtgeplakt. De airco blaast zo ontzettend onfris in je bed dat je die echt 's nachts niet aan ga doen. De gordijnen sluiten niet en je verwacht dat ze elk moment naar beneden vallen. De keuken is niet echt fris. De huur van een auto die geadviseerd was, was ook geen pretje; 4 auto's in 12 dagen. Het zwembad is heerlijk, er is genoeg ruimte maar moet zeker opgeknapt

Gereisd Met partner in april 2018

Nooit meer!

N/
17-11-2016

Mei / juni 2014 hier verbleven. Op dag 3 ingebroken. Eigenaar was moeilijk te bereiken. Blijkt ieder jaar te gebeuren volgens de huisbaas. Komt omdat er overal tralies zaten, behalve op 1 plek niet. De schade aan die plek zou geholpen worden door eigenaar. Na 3,5 week was er nog niks gemaakt. Je voelt je eigen daarna heel erg onveilig. Nog nooit zo slecht behandeld door eigenaar .. Nooit meer

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Heerlijke vakantie

Wassenaar
24-1-2016

In februari 2014 2 weken in casa pelicano verbleven. Ligging kon beter, het ligt naast een moeras dus muggen in de avond. Buiten de muggen was het huisje fantastisch! Moderne, schone kamers. Zwembad was heerlijk en de ontvangst super. Ik zou de accommodatie echt aanraden.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn ruim en fris huis met eigen zwembad!

Carla de Jong
10-3-2013

Wij hebben een uitstekende vakantie gehad in Casa Pelicano. Voorheen logeerden we meestal in hotels, maar dit vakantiehuis is echt een aanrader. Lekker veel privacy en ruimte. En het eigen zwembad is natuurlijk grandioos! Goede frisse slaapkamers, grote keuken, fijne woonkamer en overal heerlijk buiten zitten, in de schaduw onder de porch of in de zon. Leuke Caribische uitstraling met dat heldere blauw. Prima!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Pelicano in Bonaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Pelicano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.