Vakantiehuis Casa Maran (bung.park Exclusief)

Vakantiehuis Casa Maran (bung.park Exclusief)

9.6Fenomenaal

Bonaire, Bonaire, Bonaire

9.6Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Casa Maran (bung.park Exclusief)

• 10Wim en Martijn04-03-2020

Casa Maran is de garantie voor een fijne vakantie.

Sinds 2009 gaan mijn zoon en ik op duikvakantie naar Bonaire. Dit jaar zijn wij voor het eerst veranderd van accommodatie. Het werd Casa Maran. Een geweldige locatie. De bungalow ligt in een mooi villapark met zwembad op loopafstand van Kralendijk. Het huis is schoon en volledig ingericht. We werden op de luchthaven opgehaald door de beheerster Shirley. Wat een vriendelijke ontvangst. Tot onze verrassing troffen wij ook een goed gevulde koelkast aan. Uiteraard hebben wij alweer Casa Maran geboekt voor volgend jaar. Tjitze en Hilda onze hartelijke dank voor de enorme gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Annelies Hoekstra29-01-2020

Geweldig!!!

Op ‘t heerlijke eiland Bonaire, verbleven we in huis Casa Maran. Een ontzettend fijn huis met een groot overdekt terras! Alles is aanwezig en een fijne keuken om zelf ook te kunnen koken. Op loopafstand van de boulevard! Een hele fijne plek om vakantie te vieren op Bonaire

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Mon Beugels10-06-2019

Meer dan compleet

Voor de tweede keer Casa Maran gehuurd voor een periode van meer dan 3 weken. Het boeken bij Hilda en Tsjitze ging heel flexibel. Op het vliegveld begroet en opgehaald door beheerster Shirley, wat een warm welkom! in het huis wachtte een 'gevulde' koelkast en zelfs wijn was niet vergeten. Casa Maran heeft alles wat je van een vakantiehuis kunt verlangen, volledig uitgerust en met prima bedden,die elke week verschoond en opgemaakt werden. De ligging op het zeer rustige parkje Bonaire Exclusief is uitstekend, je kunt te voet naar het bruisende centrum van Kralendijk. Ook de Nissan pickup brengt je overal en toen we een platte band hadden (in de oprit) heeft Tsjitze deze direct laten vervangen! Wat een perfecte service. Hilda & Tsjitze: we komen terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Kim17-02-2019

Geweldig!

Een heerlijk verblijf in Casa Maran gehad in januari 2019. Het huis is van alle gemakken voorzien en de auto brengt je comfortabel naar alle mooie plekjes op Bonaire. Ontvangt door de eigenaar en beheerster is allervriendelijkst en luxe verzorgd. Heerlijk zwembad op 30 sec lopen van de voordeur. Dikke aanrader dus.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Annie en Ben30-09-2018

Als je van rust houdt geweldig.

Het is een prachtige huis op een mooie plek. Vanaf het park naar Kralendijk een kleine 10 min. lopen. Om het eiland te verkennen is een eigen auto noodzakelijk

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8Monique12-04-2017

Heerlijk verblijf!

In een zeer prettig verzorgd en vriendelijk park gelegen bungalow. Kleinschalig met gemak van voorzieningen zoals ophalen en wegbrengen naar het vliegveld door Shirly (beheerder van een aantal woningen), gebruik van het heerlijke zwembad met lekkere ligbedden en wekelijkse verzorging van schoon beddegoed, handdoeken, theedoeken en strandlakens. Bij enig ongemak wordt dit direct opgelost. De bungalow is fijn ingedeeld, er is een prima uitrusting om te kunnen koken, grote koelkast met koele tap voor water! Goed werkende airco In tegenstelling tot andere huisjes zit je redelijk beschut op je terras ten opzichte van de weg die voor het huisje loopt (niet druk alleen bestemmingsverkeer) en uitzicht op palmbomen. Een goede schuur met mogelijkheid om af te sluiten voor surf of duikspullen. De wifi werkt prima. Verder handig dat er koelboxen aanwezig zijn en twee strandstoelen om mee te nemen naar de zee waar geen zandstrand is. Centrum is te belopen en mogelijkheid om de pick-up van de eigenaar te huren is aanwezig. Rechts achter in de tuin hebben de leguanen een chill plek in de bomen en struiken waar we eten neerlegden. Leuk schouwspel volgt!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 10Ben Hoogenboom11-02-2017

Heerlijke bungalow

Bij aankomst werden we ontvangen door Shirley die het beheer heeft over een aantal bungalows. Ik de bungalow was de koelkast gevuld voor het ontbijt voor de volgende dag, een flesje wijn met iets te knabbelen. Tijdens het verblijf heel goed contact met Shirley gehad. Als er iets was werdt het direct perfect opgelost. In het park is een heerlijk zwembad waar je verkoeling kan zoeken. De sfeer is ook heel erg fijn. Kortom een perfecte bestemming voor een aangename prijs.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Gerda17-03-2016

Heerlijk vakantiehuis

Casa Maran is een zeer compleet , schoon en goed onderhouden huis in het parkje " Bonaire Exclusief". We hebben 4 weken genoten ! Ontvangst met een gevulde koekast en ruim voldoende hand- en baddoeken en linnengoed. Op loopafstand van t centrum en de kade . Keuken goed uitgerust met voldoende goede pannen en grote koel-vrieskast. Eigen wifi. Airco in slaapkamers . Tuinstoelen en koelbox mogen mee naar t strand. Auto huren om alle mooie plekken van Bonaire te zien! En s avonds een homemade ijsje en Peeze koffie halen bij Gio's :).

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Antje Bakker06-10-2015

Super vakantiehuis!

Wij hebben 2 weken doorgebracht in Casa Maran. Het huis heeft een super ligging op loopafstand van Kralendijk in een mooi bungalow park met een heerlijk zwembad. Het huis is zeer compleet ingericht en comfortabel, zeker door de airco's op de slaapkamers en de super goed werkende wifi. Zeker een aanrader als je naar Bonaire wilt op vakantie. Ik wil er zeker nog wel eens naar terug!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Elma25-03-2015

Casa maran is een aanrader

Casa maran is een top bungalow heerlijk rustig gelegen op een leuk park. Zeer compleet ingericht met gratis snelle wifi. 500 meter lopen naar de boulevard. Heel handig dat je bij de eigenaar ook hun prachtige auto kan huren. Zwembad is aan vernieuwing toe maar dat gaat ook gebeuren.

Gereisd met partner in maart 2015

Vakantiehuis Casa Maran (bung.park Exclusief) info